Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Natalialis,
przekazałam Twoją sprawę do pracowników sklepu internetowego.
przekazałam Twoją sprawę do pracowników sklepu internetowego.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Zamówiłem dziś nową aktywację internetową w Plushu. Dorobiliście się płatności online przy zamówieniu - fajnie. Umowę też można podpisać przez internet - super. Proponuję jednak, byście informowali klientów, że hasłem do umowy i proformy jest PESEL klienta - bo komisyjnie stwierdziliśmy w domu, że w mailu takiej informacji nie ma, a hasło zgadłem fuksem, bo taki zdolny ze mnie hakier :)
-
- Nowy
- Posty: 4
- Rejestracja: 15 kwie 2020, o 14:34
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
WITAM, wciaz nie mam zadnego odezwu od plusa, nie odpowiadacie na moje emaile.Basia_Plus pisze:Natalialis,
przekazałam Twoją sprawę do pracowników sklepu internetowego.
Prosze o konketna motywacje ws realizacji mojego zamowieniam. Miesiac bez odpowiedzi to troche za dlugo.
Od pani interwencji nie podjeto zadnych krokow.
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3136
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
zif,
Witaj Natalialis,
przekazałam interwencję w Twojej sprawie do pracowników sklepu internetowego.
Podczas składania zamówienia online, Klient otrzymuje komunikat na stronie www.zif pisze:Zamówiłem dziś nową aktywację internetową w Plushu. Dorobiliście się płatności online przy zamówieniu - fajnie. Umowę też można podpisać przez internet - super. Proponuję jednak, byście informowali klientów, że hasłem do umowy i proformy jest PESEL klienta - bo komisyjnie stwierdziliśmy w domu, że w mailu takiej informacji nie ma, a hasło zgadłem fuksem, bo taki zdolny ze mnie hakier :)
Witaj Natalialis,
przekazałam interwencję w Twojej sprawie do pracowników sklepu internetowego.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Witam proszę o interwencje zamówienia nr 202006199726626. - w dalszy ciągu mam status ze wstrzymano i proszę o wysyłkę dokumentów a ja już ponad 24h temu wysłałem wszystkie dokumenty wymagane na maila.. proszę o pomoc.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Witaj Dejvuu,
przekazałam Twoją sprawę do pracowników sklepu internetowego.
przekazałam Twoją sprawę do pracowników sklepu internetowego.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Basia_Plus pisze:Witaj Dejvuu,
przekazałam Twoją sprawę do pracowników sklepu internetowego.
Ktoś do mnie dzwonił ze brakuje potwierdzeń przelewu - właśnie je dostałem bardzo proszę poinformować ze zostały doslane
-
- Nowy
- Posty: 8
- Rejestracja: 24 cze 2020, o 20:05
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Tak czytam i czytam...
I wniosek nasuwa się taki: składając zamówienie przez esklep trzeba sobie kupić nerwosol i zarezerwować baaaaardzo dużo czasu bo generalnie esklep robi wszystko, żeby klient nie dostał tego czego chce.
A to dodatkowe dokumenty, a to kaucje, a to tygodniami ten sama status sprawy - czyli podsumowując: kliencie, nie chcemy ciebie, idź do innej sieci. :)
I wniosek nasuwa się taki: składając zamówienie przez esklep trzeba sobie kupić nerwosol i zarezerwować baaaaardzo dużo czasu bo generalnie esklep robi wszystko, żeby klient nie dostał tego czego chce.
A to dodatkowe dokumenty, a to kaucje, a to tygodniami ten sama status sprawy - czyli podsumowując: kliencie, nie chcemy ciebie, idź do innej sieci. :)
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
W dalszym ciągu mam ze wstrzymano bo oczekuje na dokumentu.. (202006199726626) a ja je wczoraj wysłałem znowu. Nawet potwierdzenie dostałam ze przekazano do odpowiedniego działu.. :(
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3136
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Dejvuu,
przekazałam również w tej sprawie interwencję do sklepu internetowego.
przekazałam również w tej sprawie interwencję do sklepu internetowego.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 8
- Rejestracja: 24 cze 2020, o 20:05
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Od dwóch dni status brzmi: PRZESYŁKA OCZEKUJE NA PRZEKAZANIE FIRMIE KURIERSKIEJ.
To wy hurtowo raz w miesiącu wysyłacie zamówienia czy jak?
To wy hurtowo raz w miesiącu wysyłacie zamówienia czy jak?
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
moomintroll,
podeślij proszę numer zamówienia.
podeślij proszę numer zamówienia.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Podtrzymuję stanowisko, że jednak taka informacja powinna zostać zawarta w mailu z dokumentami, w imię podejścia prokonsumenckiego, blablabla :) Od umowy można odstąpić w ciągu dwóch tygodni, więc - choćby to było niewłaściwe - podczas składania zamówienia i tak przegląda się tylko po łebkach, czy warunki się zgadzają.Marta_Plus pisze:zif,
Podczas składania zamówienia online, Klient otrzymuje komunikat na stronie www.zif pisze:Zamówiłem dziś nową aktywację internetową w Plushu. Dorobiliście się płatności online przy zamówieniu - fajnie. Umowę też można podpisać przez internet - super. Proponuję jednak, byście informowali klientów, że hasłem do umowy i proformy jest PESEL klienta - bo komisyjnie stwierdziliśmy w domu, że w mailu takiej informacji nie ma, a hasło zgadłem fuksem, bo taki zdolny ze mnie hakier :)
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3136
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
zif,
dziękuję za nadesłaną sugestię, przekazałam ją dalej.
dziękuję za nadesłaną sugestię, przekazałam ją dalej.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Szybko to zadziałało, bo wczoraj składałem kolejne zamówienie i dziś przyszła informacja SMS-em, że hasłem jest PESEL :)