Przedłużenie umowy

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Basia_Plus »

Witaj tatasiek,
tatasiek pisze:Dziękuję za pomoc w uzyskaniu oferty i pozdrawiam
cieszę się, że mogłam pomóc w sfinalizowaniu umowy. Pozdrawiam.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Andrzej62
Szalony PlusManiak
Posty: 208
Rejestracja: 20 paź 2014, o 13:32

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Andrzej62 »

Basia_Plus pisze:Witaj Andrzej62,
Andrzej62 pisze:czy mogę prosić o kontakt konsultanta DUK
podeślij proszę numer telefonu, którego sprawa dotyczy pod adres: specjalista_plus@plus.pl"target="_blank"target="_blank"target="_blank"target="_blank, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika..
------------------------------------------------------------------------------
Kontakt był, niestety oferta NIE DO PRZYJĘCIA. Jeżeli jednemu abonentowi (patrz wpis użytkownika tatasiek) proponuje się oferte na 15 m-cy a mnie oferte (oczywiście super wyjątkową) na 26 m-cy BEZ TELEFONU, to ja już nic nie rozumiem. Oczywiście jeśli mnie gdzieś nie chcą, to ja się nie będę narzucał. Dostawca mediów od którego mam tv + multiroom, internet, telefon stacjonarny za 114,9 całość kusi mnie ofertą za dodatkowe 24,90 z no limit + 10GB + 2,64GB w roamingu i to wszystko na 12 m-cy!! to raczej nie pozostawiacie mi wyboru. Po iluś tam. nawet nie pamiętam ilu latach w Plusie, czas się rozstać. Jakoś przeżyje zmiane numeru. Dziękuje za uwage

edit.
Jeżeli mój okres rozliczeniowy przypadał 20 każdego m-ca, to wypowiedzenie umowy żeby było skuteczne na 20 sierpnia, muszę złożyć najpóźniej do 19 lipca, w dowolnym punkcie Plusa?? Czy druki wypowiedzenia są dostępne w punkcie Plusa, czy muszę mieć wydrukowane i podpisane własnoręcznie"swoje"?
speedy123
Nowy
Posty: 9
Rejestracja: 14 sty 2018, o 21:26

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: speedy123 »

Witam. W niedługim czasie kończy mi się umowa na jednym z numerów. Złożone zostało wypowiedzenie dla tego numeru oraz klika zgłoszeń o pogorszeniu zasięgu w miejscu gdzie jest używany. Problem został nie rozwiązany, zgłoszenia są zamykane bez podania przyczyn pogorszenia sygnału. Czy jest szansa na kontakt z DUK i z osobą którą doradzi co zrobić z problem sygnału? Czy raczej rozglądać się u konkurencji, u której może warunki są gorsze ale za to zasięg jest zdecydowanie lepszy?
Pozdrawiam
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Marta_Plus »

Andrzej62,

przykro mi, że przedstawiona oferta nie spełniła Twoich oczekiwań.
Andrzej62 pisze:Jeżeli mój okres rozliczeniowy przypadał 20 każdego m-ca, to wypowiedzenie umowy żeby było skuteczne na 20 sierpnia, muszę złożyć najpóźniej do 19 lipca, w dowolnym punkcie Plusa??
Tak. Okres wypowiedzenia liczony jest od pierwszego dnia nowego cyklu rozliczeniowego po złożeniu wniosku.
Andrzej62 pisze:Czy druki wypowiedzenia są dostępne w punkcie Plusa, czy muszę mieć wydrukowane i podpisane własnoręcznie"swoje"?
Nie ma gotowego wzoru. Więcej informacji znajdziesz tutaj.

Wita speedy123,
speedy123 pisze: Problem został nie rozwiązany, zgłoszenia są zamykane bez podania przyczyn pogorszenia sygnału.
Podaj proszę więcej szczegółów i opisz sytuację związaną z zasięgiem w tym wątku. W kwestii przedłużenia umowy, możesz przesłać mi wiadomość pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika. Wówczas zlecę kontakt konsultanta DUK w sprawie przedstawienia oferty.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Andrzej62
Szalony PlusManiak
Posty: 208
Rejestracja: 20 paź 2014, o 13:32

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Andrzej62 »

Marta_Plus pisze:Andrzej62,

przykro mi, że przedstawiona oferta nie spełniła Twoich oczekiwań.
Ale ja nie miałem wygórowanych oczekiwań. Nie oczekiwałem 100GB internetu, prosiłem tylko o zachowanie tego co mam, za tyle samo co płace teraz, PRZEZ REALNY OKRES TRWANIA UMOWY. Niestety konsultant tylko POINFORMOWAŁ mnie, że NIE MA krótszych umów i to nie podlega negocjacjom. I tyle. Wypowiedzenie złożone, umowa kończy się 20.08. I tyle.
dominik2312
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 16 lip 2018, o 15:59

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: dominik2312 »

Drodzy Specjaliści Plusa,
Po raz kolejny pragnę skorzystać z Waszej pomocy w kontakcie z DUK.
Wysłałam e-mail zgodnie z podawanymi wcześniej wytycznymi.
Pozdrawiam
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Marta_Plus »

dominik2312 ,

dziękujemy, wiadomość dotarła - sprawdź proszę pocztę. Pozdrawiam.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
malymephisto
Nowy
Posty: 9
Rejestracja: 7 lut 2015, o 09:13

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: malymephisto »

Czy można online przejsc z abonamentu na kartę?
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Marta_Plus »

malymephisto,

po złożeniu wypowiedzenia i zakończeniu kontraktu, numer abonamentowy automatycznie zostanie przeniesiony do oferty na kartę. Więcej na ten temat pisałam w tym wątku.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
tomek1255
Początkujący PlusManiak
Posty: 16
Rejestracja: 26 lip 2015, o 10:35

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: tomek1255 »

Szanowne grono Administratorów mam do Was pytanie, wiadomo kiedy pojawi się w ofercie DUK telefon Xiaomi Mi Note 10 Lite ?
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Marta_Plus »

tomek1255,

dowiadujemy się, damy znać.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
tomek1255
Początkujący PlusManiak
Posty: 16
Rejestracja: 26 lip 2015, o 10:35

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: tomek1255 »

Marta_Plus pisze:tomek1255,

dowiadujemy się, damy znać.
Udało się może coś ustalić ? :)
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Basia_Plus »

tomek1255,

niestety w najbliższym czasie nie ma w planach dostawy tego modelu.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Awatar użytkownika
lodyga
Szalony PlusManiak
Posty: 1502
Rejestracja: 9 maja 2009, o 19:49
Lokalizacja: Legnica

Plush

Post autor: lodyga »

Witajcie ponownie:)

Podpisałam umowę z Plushem na abo L na czas nieokreslony 34.99 - 10 zł czyli 24.99. Chciałabym przejść na zwykłego Plusa z telefonem.Zastanawiam się czy to będzie Przedłużenie umowy czy Przenieś numer do PLusa? Chciałabym to zrobić przez internet.
Pozdrawiam z całego serduszka moderatorów <3
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22363
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj lodyga :-),
lodyga pisze:Podpisałam umowę z Plushem na abo L na czas nieokreslony 34.99 - 10 zł czyli 24.99
Jak długo posiadasz tę umowę na tym numerze?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ