cieszę się, że mogłam pomóc w sfinalizowaniu umowy. Pozdrawiam.tatasiek pisze:Dziękuję za pomoc w uzyskaniu oferty i pozdrawiam
Przedłużenie umowy
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Przedłużenie umowy
Witaj tatasiek,
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
------------------------------------------------------------------------------Basia_Plus pisze:Witaj Andrzej62,
podeślij proszę numer telefonu, którego sprawa dotyczy pod adres: specjalista_plus@plus.pl"target="_blank"target="_blank"target="_blank"target="_blank, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika..Andrzej62 pisze:czy mogę prosić o kontakt konsultanta DUK
Kontakt był, niestety oferta NIE DO PRZYJĘCIA. Jeżeli jednemu abonentowi (patrz wpis użytkownika tatasiek) proponuje się oferte na 15 m-cy a mnie oferte (oczywiście super wyjątkową) na 26 m-cy BEZ TELEFONU, to ja już nic nie rozumiem. Oczywiście jeśli mnie gdzieś nie chcą, to ja się nie będę narzucał. Dostawca mediów od którego mam tv + multiroom, internet, telefon stacjonarny za 114,9 całość kusi mnie ofertą za dodatkowe 24,90 z no limit + 10GB + 2,64GB w roamingu i to wszystko na 12 m-cy!! to raczej nie pozostawiacie mi wyboru. Po iluś tam. nawet nie pamiętam ilu latach w Plusie, czas się rozstać. Jakoś przeżyje zmiane numeru. Dziękuje za uwage
edit.
Jeżeli mój okres rozliczeniowy przypadał 20 każdego m-ca, to wypowiedzenie umowy żeby było skuteczne na 20 sierpnia, muszę złożyć najpóźniej do 19 lipca, w dowolnym punkcie Plusa?? Czy druki wypowiedzenia są dostępne w punkcie Plusa, czy muszę mieć wydrukowane i podpisane własnoręcznie"swoje"?
Re: Przedłużenie umowy
Witam. W niedługim czasie kończy mi się umowa na jednym z numerów. Złożone zostało wypowiedzenie dla tego numeru oraz klika zgłoszeń o pogorszeniu zasięgu w miejscu gdzie jest używany. Problem został nie rozwiązany, zgłoszenia są zamykane bez podania przyczyn pogorszenia sygnału. Czy jest szansa na kontakt z DUK i z osobą którą doradzi co zrobić z problem sygnału? Czy raczej rozglądać się u konkurencji, u której może warunki są gorsze ale za to zasięg jest zdecydowanie lepszy?
Pozdrawiam
Pozdrawiam
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3140
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Przedłużenie umowy
Andrzej62,
przykro mi, że przedstawiona oferta nie spełniła Twoich oczekiwań.
Wita speedy123,
przykro mi, że przedstawiona oferta nie spełniła Twoich oczekiwań.
Tak. Okres wypowiedzenia liczony jest od pierwszego dnia nowego cyklu rozliczeniowego po złożeniu wniosku.Andrzej62 pisze:Jeżeli mój okres rozliczeniowy przypadał 20 każdego m-ca, to wypowiedzenie umowy żeby było skuteczne na 20 sierpnia, muszę złożyć najpóźniej do 19 lipca, w dowolnym punkcie Plusa??
Nie ma gotowego wzoru. Więcej informacji znajdziesz tutaj.Andrzej62 pisze:Czy druki wypowiedzenia są dostępne w punkcie Plusa, czy muszę mieć wydrukowane i podpisane własnoręcznie"swoje"?
Wita speedy123,
Podaj proszę więcej szczegółów i opisz sytuację związaną z zasięgiem w tym wątku. W kwestii przedłużenia umowy, możesz przesłać mi wiadomość pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika. Wówczas zlecę kontakt konsultanta DUK w sprawie przedstawienia oferty.speedy123 pisze: Problem został nie rozwiązany, zgłoszenia są zamykane bez podania przyczyn pogorszenia sygnału.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Ale ja nie miałem wygórowanych oczekiwań. Nie oczekiwałem 100GB internetu, prosiłem tylko o zachowanie tego co mam, za tyle samo co płace teraz, PRZEZ REALNY OKRES TRWANIA UMOWY. Niestety konsultant tylko POINFORMOWAŁ mnie, że NIE MA krótszych umów i to nie podlega negocjacjom. I tyle. Wypowiedzenie złożone, umowa kończy się 20.08. I tyle.Marta_Plus pisze:Andrzej62,
przykro mi, że przedstawiona oferta nie spełniła Twoich oczekiwań.
-
- Nowy
- Posty: 1
- Rejestracja: 16 lip 2018, o 15:59
Re: Przedłużenie umowy
Drodzy Specjaliści Plusa,
Po raz kolejny pragnę skorzystać z Waszej pomocy w kontakcie z DUK.
Wysłałam e-mail zgodnie z podawanymi wcześniej wytycznymi.
Pozdrawiam
Po raz kolejny pragnę skorzystać z Waszej pomocy w kontakcie z DUK.
Wysłałam e-mail zgodnie z podawanymi wcześniej wytycznymi.
Pozdrawiam
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3140
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Przedłużenie umowy
dominik2312 ,
dziękujemy, wiadomość dotarła - sprawdź proszę pocztę. Pozdrawiam.
dziękujemy, wiadomość dotarła - sprawdź proszę pocztę. Pozdrawiam.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 9
- Rejestracja: 7 lut 2015, o 09:13
Re: Przedłużenie umowy
Czy można online przejsc z abonamentu na kartę?
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3140
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Przedłużenie umowy
malymephisto,
po złożeniu wypowiedzenia i zakończeniu kontraktu, numer abonamentowy automatycznie zostanie przeniesiony do oferty na kartę. Więcej na ten temat pisałam w tym wątku.
po złożeniu wypowiedzenia i zakończeniu kontraktu, numer abonamentowy automatycznie zostanie przeniesiony do oferty na kartę. Więcej na ten temat pisałam w tym wątku.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Szanowne grono Administratorów mam do Was pytanie, wiadomo kiedy pojawi się w ofercie DUK telefon Xiaomi Mi Note 10 Lite ?
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3140
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Przedłużenie umowy
tomek1255,
dowiadujemy się, damy znać.
dowiadujemy się, damy znać.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Udało się może coś ustalić ? :)Marta_Plus pisze:tomek1255,
dowiadujemy się, damy znać.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Przedłużenie umowy
tomek1255,
niestety w najbliższym czasie nie ma w planach dostawy tego modelu.
niestety w najbliższym czasie nie ma w planach dostawy tego modelu.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Plush
Witajcie ponownie:)
Podpisałam umowę z Plushem na abo L na czas nieokreslony 34.99 - 10 zł czyli 24.99. Chciałabym przejść na zwykłego Plusa z telefonem.Zastanawiam się czy to będzie Przedłużenie umowy czy Przenieś numer do PLusa? Chciałabym to zrobić przez internet.
Podpisałam umowę z Plushem na abo L na czas nieokreslony 34.99 - 10 zł czyli 24.99. Chciałabym przejść na zwykłego Plusa z telefonem.Zastanawiam się czy to będzie Przedłużenie umowy czy Przenieś numer do PLusa? Chciałabym to zrobić przez internet.
Pozdrawiam z całego serduszka moderatorów <3
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Przedłużenie umowy
Witaj lodyga ,
Jak długo posiadasz tę umowę na tym numerze?lodyga pisze:Podpisałam umowę z Plushem na abo L na czas nieokreslony 34.99 - 10 zł czyli 24.99
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ