Witaj
Sanduicz,
Sanduicz pisze:Czy jest możliwość rezygnacji tylko z samych usług, skoro termin umowy już minął? Jeżeli tak, czy jest możliwość załatwienia tego poprzez e-mail? Jeżeli tak, bardzo proszę o wytłumaczenie jak należy to zrobić i ewentualnie jakiś wzór odstąpienia od/rezygnacji z umowy (?).
Jest możliwość rozwiązania umowy, czyli rezygnacji z numeru, z którego korzystała wnuczka (raty za sprzęt należy spłacić zgodnie z harmonogramem). Wniosek rezygnacyjny można złożyć w punkcie Plusa lub wysłać listem poleconym na adres:
Polkomtel Sp. z o.o.
ul. Konstruktorska 4
02-673 Warszawa
z dopiskiem "Rezygnacja z usług".
Pismo powinno zawierać:
• imię i nazwisko,
• numer telefonu, którego dotyczy sprawa,
• czytelny podpis właściciela.
Nie ma gotowego wzoru, ale ważne jest zawarcie w piśmie niezbędnych, powyższych danych. Obowiązuje 30 - dniowy okres wypowiedzenia liczony od pierwszego dnia nowego okresu rozliczeniowego po złożeniu wniosku.
Mailowo można przesłać rezygnację pod adres:
bok@plus.pl"target="_blank, w tytule: rezygnacja z usług. Wniosek powinien zostać wysłany z adresu mailowego, na który kierowane są faktury lub z adresu podanym przy zawieraniu umowy w formie dokumentowej. Pozdrawiam.