Plush Abonament
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 2
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 21 lip 2020, o 08:25
Plush ABO - pytania
Dzień dobry. Przeniosłam nr z plush na kartę na abonament. Na początku miesiąca otrzymałam dokumenty od kuriera, mniej więcej po tygodniu dokładnie 10 lipca potwierdziłam chęć zawarcia umowy smsem. Nie mam dostępu do plusonline, nie wiem jak sprawdzić stan tego nr. Mam jeszcze drugi nr w plush abonament 697...525 i nie widzę w podglądzie konta tego drugiego nr, gdzie przed potwierdzeniem smsem był on widoczny. Widzę tylko stan nr 697...525. Fakturę otrzymałam na nr tylko ten 697...525, drugiego nr nie ma na niej. Proszę o radę co w takiej sytuacji zrobić? Nie wiem czy już jest ten nr na abonamencie czy dalej na karcie.
Ostatnio zmieniony 21 lip 2020, o 13:18 przez Marta_Plus, łącznie zmieniany 2 razy.
Powód: Przeniesienie do oficjalnego działu./ Marta_Plus: połączenie wątków.
Powód: Przeniesienie do oficjalnego działu./ Marta_Plus: połączenie wątków.
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3131
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Plush Abonament
Witaj ewa1712,
Istnieje możliwość bezpłatnego przeniesienia numerów na jedno konto Klienta. Wówczas będzie przychodzić jedna faktura za wszystkie numery. Po dokonaniu takiej zmiany, będziesz mogła również zarządzać numerami w Plus online. Informacje na temat dokonania takiej konsolidacji znajdziesz tutaj.
Jeśli krótkie kody (np. *147#) nie działają, to oznacza, że numer już przeszedł do oferty abonamentowej. Sprawdź to proszę.ewa1712 pisze:Nie wiem czy już jest ten nr na abonamencie czy dalej na karcie.
Numer zapewne jest na oddzielnym koncie abonenckim i można się nim osobno zalogować do aplikacji Plus online. Potrzebne do tego jest e-hasło, które uzyskasz, pisząc przez ten formularz (konieczne jest podanie numeru telefonu oraz danych: imię i nazwisko, numer PESEL).ewa1712 pisze:Nie mam dostępu do plusonline, nie wiem jak sprawdzić stan tego nr.
Istnieje możliwość bezpłatnego przeniesienia numerów na jedno konto Klienta. Wówczas będzie przychodzić jedna faktura za wszystkie numery. Po dokonaniu takiej zmiany, będziesz mogła również zarządzać numerami w Plus online. Informacje na temat dokonania takiej konsolidacji znajdziesz tutaj.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Plush Abonament
Na swoim koncie online znalazłam informację że nr 697...727 czyli ten drugi jest nieaktywny. Czy to oznacza że jeszcze nie został uruchomiony abonament na nim i nadal jest na kartę? Czy może chodzi o coś innego?
EDYCJA:
Dziękuję za pomoc. Zadzwoniłam do pomocy technicznej. Miła Pani z obsługi pomogła mi rozwiązać mój problem.
Mam jeszcze jedno pytanie czy da się wyłączyć hasło sesji przy logowaniu do plus online?pozdrawiam
EDYCJA:
Dziękuję za pomoc. Zadzwoniłam do pomocy technicznej. Miła Pani z obsługi pomogła mi rozwiązać mój problem.
Mam jeszcze jedno pytanie czy da się wyłączyć hasło sesji przy logowaniu do plus online?pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 22 lip 2020, o 12:44 przez Marta_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: post pod postem.
Powód: post pod postem.
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3131
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Plush Abonament
ewa1712,
Super. Dziękuję za info. Rozumiem, że numer jest już aktywny w Plush ABO?ewa1712 pisze:Dziękuję za pomoc. Zadzwoniłam do pomocy technicznej. Miła Pani z obsługi pomogła mi rozwiązać mój problem.
W przypadku oferty abonamentowej można wyłączyć takie hasło sesji. Instrukcję znajdziesz tutaj. Pozdrawiam również.ewa1712 pisze:Mam jeszcze jedno pytanie czy da się wyłączyć hasło sesji przy logowaniu do plus online?pozdrawiam
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Plush Abonament
No to ja polecę standardem: nowa aktywacja Plush Internet, SMS uruchamiający Wakacje wysłany przepisowe 48 godzin (a nawet sporo więcej) przed nowym okresem rozliczeniowym, w nowym okresie Wakacji nie widać, kwotę abonamentu na fakturze za to widać jak najbardziej :) Proszę o przyspieszenie rozpatrzenia reklamacji [#1649910].
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5187
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Plush Abonament
zif,
poprosiłam o udzielenie odpowiedzi na podany numer zgłoszenia.zif pisze:Proszę o przyspieszenie rozpatrzenia reklamacji [#1649910].
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Plush Abonament
Siostra posiada 3 numery w Plush Abo (czas nieokreślony) przeniesione kilka lat temu z innej sieci. Wszystko jest na jednym koncie na nią i teraz chciałaby dla kolejnego członka rodziny 4 numer tyle, że już nowy numer w Plushu bez przenoszenia. Pytanie brzmi czy wystarczy zwykłe zamówienie karty sim przez stronę w konkretnej ofercie na te same dane na które są poprzednie numery czy jeszcze coś należy zrobić by ten czwarty numer był na koncie razem z tymi pozostałymi?
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5187
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Plush Abonament
Ipo,
tak.Ipo pisze:Pytanie brzmi czy wystarczy zwykłe zamówienie karty sim przez stronę w konkretnej ofercie na te same dane na które są poprzednie numery
Numer będzie na oddzielnym koncie. Istnieje możliwość przeniesienia numeru na wspólne konto. Informacje na temat dokonania takiej konsolidacji znajdziesz tutaj.Ipo pisze:czy jeszcze coś należy zrobić by ten czwarty numer był na koncie razem z tymi pozostałymi?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Plush Abonament
Dziękuję, reklamacja już rozpatrzona - pozytywnie. Ogólnie doceniam Waszą szybkość działania, ale byłbym zachwycony, gdyby takich sytuacji nie było :)Basia_Plus pisze:zif,
poprosiłam o udzielenie odpowiedzi na podany numer zgłoszenia.zif pisze:Proszę o przyspieszenie rozpatrzenia reklamacji [#1649910].
Re: Plush Abonament
Witam. Posiadam 3 numery na abonament (już zakończony ) w Play i chce je przenieść do plush abo L . Czy jak przeniosę te numery do Plus na kartę a następnie Plush abo L to uniknę numerów tymczasowych ?
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Plush Abonament
Witaj diamondvp,
tak, ponieważ wówczas:
tak, ponieważ wówczas:
będzie to konwersja.diamondvp pisze:Czy jak przeniosę te numery do Plus na kartę a następnie Plush abo L
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Plush Abonament
Czy w Plus na kartę muszę być jakiś okres czasu czy od razu po aktywacji kart w plusie mogę zgłaszać przejście do plush abo
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Plush Abonament
diamondvp,
Nie. Warunki, które należy spełnić znajdziesz tutaj.diamondvp pisze:Czy w Plus na kartę muszę być jakiś okres czasu
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 1
- Rejestracja: 15 sie 2020, o 18:39
Re: Plush Abonament
Witam, (W skrócie chciałbym się dowiedzieć, co zrobić po otrzymaniu przesyłki od kuriera.)
skorzystałem z abonamentu na czas nieokreślony za 25 zł/mc, przechodząc z Virgin Mobile na kartę, kurier przywiózł kartonik z papierami i kartą jednak nie wymagał żadnego podpisu tylko potwierdzenia dowodem, w środku kartonika znajduje się bardzo dużo papierów na których widnieje miejsce na podpis osoby biorącej abonament, muszę to jakoś wypisać i oddać do biura Plusa czy jak? Nie sprawdzałem póki co, czy karta SIM Plusha z numerem tymczasowym działa bo póki co nie dostałem żadnego SMSa ani nic a moja Virgin wciąż działa. Muszę włożyć kartę SIM tymczasową od Plusha do telefonu i czekać czy jak?
skorzystałem z abonamentu na czas nieokreślony za 25 zł/mc, przechodząc z Virgin Mobile na kartę, kurier przywiózł kartonik z papierami i kartą jednak nie wymagał żadnego podpisu tylko potwierdzenia dowodem, w środku kartonika znajduje się bardzo dużo papierów na których widnieje miejsce na podpis osoby biorącej abonament, muszę to jakoś wypisać i oddać do biura Plusa czy jak? Nie sprawdzałem póki co, czy karta SIM Plusha z numerem tymczasowym działa bo póki co nie dostałem żadnego SMSa ani nic a moja Virgin wciąż działa. Muszę włożyć kartę SIM tymczasową od Plusha do telefonu i czekać czy jak?
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3131
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Plush Abonament
Witaj kubuspuchatek,
w przypadku skorzystania z oferty bez sprzętu, akceptacja umowy odbywa się przez odesłanie SMS-a o treści TAK (numer na który zawierana jest umowa, bez konieczności podpisania dokumentów). Wiadomość jest wysyłana dzień po wizycie kuriera. Czy otrzymałeś już SMS-a?
w przypadku skorzystania z oferty bez sprzętu, akceptacja umowy odbywa się przez odesłanie SMS-a o treści TAK (numer na który zawierana jest umowa, bez konieczności podpisania dokumentów). Wiadomość jest wysyłana dzień po wizycie kuriera. Czy otrzymałeś już SMS-a?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ