Przedłużenie umowy

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
szuetam20@tlen.pl
Prawie PlusManiak
Posty: 34
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 1 sie 2019, o 23:04

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: szuetam20@tlen.pl »

Joanna_Plus pisze:szuetam20@tlen.pl,

ponowiłam prośbę o kontakt.
Jednak nic innego niż mam nie mogą mi dać, hmm troszkę lipa. Ktoś ma lepsze warunki?
speedy123
Nowy
Posty: 9
Rejestracja: 14 sty 2018, o 21:26

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: speedy123 »

Witam,
Proszę o ponowny kontakt konsultanta działu utrzymania klienta. Miał odezwać się na drugi dzień. Minął już ponad tydzień a kontaktu brak. Dzwonienie na infolinie konczy się informacją że konsultant oddzwoni w możliwie najszybszym czasie... A w tym wypaku ten możliwie najszybszy czas chyba w sieci Plus jest nie określony.
Pozdrawiam
speedy123 pisze:Witam, w dniu 16 lipca 2020 roku pisałem tu na forum z prośba o kontakt DUK odnośnie przedłużenia umowy która kończy się w październiku. Proszę o informację czy plus jest wogole zainteresowany przedłużeniem umowy ze mną, gdyz w innym przypadku wypadało by się przenieść do innej sieci...
Pozdrawiam
Marta_Plus pisze:Andrzej62,

przykro mi, że przedstawiona oferta nie spełniła Twoich oczekiwań.
Andrzej62 pisze:Jeżeli mój okres rozliczeniowy przypadał 20 każdego m-ca, to wypowiedzenie umowy żeby było skuteczne na 20 sierpnia, muszę złożyć najpóźniej do 19 lipca, w dowolnym punkcie Plusa??
Tak. Okres wypowiedzenia liczony jest od pierwszego dnia nowego cyklu rozliczeniowego po złożeniu wniosku.
Andrzej62 pisze:Czy druki wypowiedzenia są dostępne w punkcie Plusa, czy muszę mieć wydrukowane i podpisane własnoręcznie"swoje"?
Nie ma gotowego wzoru. Więcej informacji znajdziesz tutaj.

Wita speedy123,
speedy123 pisze: Problem został nie rozwiązany, zgłoszenia są zamykane bez podania przyczyn pogorszenia sygnału.
Podaj proszę więcej szczegółów i opisz sytuację związaną z zasięgiem w tym wątku. W kwestii przedłużenia umowy, możesz przesłać mi wiadomość pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika. Wówczas zlecę kontakt konsultanta DUK w sprawie przedstawienia oferty.
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3124
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Marta_Plus »

Witaj speedy123,
speedy123 pisze:Proszę o ponowny kontakt konsultanta działu utrzymania klienta.
Przekazałam Twoją prośbę. Przepraszam za napotkane niedogodności. Pozdrawiam.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
szuetam20@tlen.pl
Prawie PlusManiak
Posty: 34
Rejestracja: 1 sie 2019, o 23:04

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: szuetam20@tlen.pl »

Proszę o ponowny kontakt, czy można internet światłowód dobrać do oferty już istniejącej? Posiadam również CP.
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5186
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Basia_Plus »

szuetam20@tlen.pl,
szuetam20@tlen.pl pisze:Proszę o ponowny kontakt
przekazałam do konsultanta DUK prośbę o kontakt.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Hyperiusz478
Początkujący PlusManiak
Posty: 21
Rejestracja: 31 sty 2016, o 15:08

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Hyperiusz478 »

Witam,
w związku z zakończeniem umowy proszę o kontakt DUK.
Informacja z nr telefonu wysłana na maila.


pozdrawiam
Pozdrawiam
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5186
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Basia_Plus »

Witaj Hyperiusz478,
Hyperiusz478 pisze:proszę o kontakt DUK.
przekazałam do konsultanta DUK prośbę o kontakt.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
kokoshaglava
Nowy
Posty: 8
Rejestracja: 21 lip 2014, o 13:06

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: kokoshaglava »

Dzień dobry!

Kończy mi się umowa z Plus (internet + nr tel) na firmę.
chciałbym porozmawiać o warunkach dalszej współpracy z PLUS z DUK.

Dziękuję.
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5186
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Basia_Plus »

Witaj kokoshaglava,
kokoshaglava pisze:chciałbym porozmawiać o warunkach dalszej współpracy z PLUS z DUK.
podeślij proszę numer telefonu, którego sprawa dotyczy pod adres: specjalista_plus@plus.pl"target="_blank, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Awatar użytkownika
Connor
PlusManiak
Posty: 73
Rejestracja: 12 wrz 2014, o 23:04
Lokalizacja: Mogilno

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Connor »

Czy Wy już kompletnie ...?

Wchodzę na stronę Plusa aby sprawdzić możliwości przedłużenia umowy, jakie są możliwe promocje czy też ogólnie taryfy.

Jak zwykle logowanie i niespodzianka. Wypełnij formularz kontaktowy, konsultant zadzwoni.
Już na starcie zostaje postawiony na gorszej pozycji. Jestem zdany na łaskę konsultanta i tego, co mi zaoferuje.
A ja, na ten przykład, wolę najpierw sam sprawdzić i przeanalizować co mi bardziej odpowiada, czego potrzebuje.
Meagol2019
Prawie PlusManiak
Posty: 44
Rejestracja: 19 kwie 2019, o 23:27

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Meagol2019 »

Connor pisze:Czy Wy już kompletnie ...?

Wchodzę na stronę Plusa aby sprawdzić możliwości przedłużenia umowy, jakie są możliwe promocje czy też ogólnie taryfy.

Jak zwykle logowanie i niespodzianka. Wypełnij formularz kontaktowy, konsultant zadzwoni.
Już na starcie zostaje postawiony na gorszej pozycji. Jestem zdany na łaskę konsultanta i tego, co mi zaoferuje.
A ja, na ten przykład, wolę najpierw sam sprawdzić i przeanalizować co mi bardziej odpowiada, czego potrzebuje.
Można sprawdzić ofery przedłużenia ale jak będzie nie więcej niż 6 miesięcy do końca umowy...

Wysłane z mojego LM-G710 przy użyciu Tapatalka
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5186
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Basia_Plus »

Connor,

ofertę można sprawdzić na stronie: https://www.plus.pl/abonament/przedluz- ... et="_blank po wprowadzeniu numeru, którego dotyczy przedłużenie umowy. Oferta jest dostępna jeśli pozostało 8 miesięcy do końca kontraktu.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Awatar użytkownika
Connor
PlusManiak
Posty: 73
Rejestracja: 12 wrz 2014, o 23:04
Lokalizacja: Mogilno

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Connor »

Basia_Plus pisze:Connor,
ofertę można sprawdzić na stronie: https://www.plus.pl/abonament/przedluz- ... et="_blank po wprowadzeniu numeru
Serio??? Na głównej stronie można sprawdzić oferty?
Wielkie dzięki za odkrycie Ameryki.
Na niby co znaczył mój wcześniejszy wpis?
w poprzednim poście Connor pisze:Wchodzę na stronę Plusa aby sprawdzić możliwości przedłużenia umowy, jakie są możliwe promocje czy też ogólnie taryfy.
Jak zwykle logowanie i niespodzianka.
A co jeśli umowę mam z 2014 roku bez późniejszych aneksów/przedłużeń? Już sam nie mogę sprawdzić ofert? jestem zdany na łaskę konsultanta?

Kiedyś było inaczej. Przyjaźniej dla klienta. Teraz to polowanie na baranów. Może jakiegoś się złapie na niekorzystne warunki.
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5186
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Basia_Plus »

Connor,

przepraszam za napotkane niedogodności.
Skontaktuj się proszę z obsługą sklepu internetowego. Jeśli podasz nam numer zgłoszenia postaramy się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Awatar użytkownika
Connor
PlusManiak
Posty: 73
Rejestracja: 12 wrz 2014, o 23:04
Lokalizacja: Mogilno

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Connor »

Basia_Plus pisze: Jeśli podasz nam numer zgłoszenia postaramy się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
A proszę bardzo - #1770233.
ODPOWIEDZ