Przedłużenie umowy
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3126
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Przedłużenie umowy
Witaj ponownie Connor,
z uzyskanych informacji wynika, że były próby kontaktu z Tobą w celu wyjaśnienia sprawy związanej z dostępnością oferty w sklepie internetowym.
z uzyskanych informacji wynika, że były próby kontaktu z Tobą w celu wyjaśnienia sprawy związanej z dostępnością oferty w sklepie internetowym.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
A ja po prostu chcę się zaznajomić z ofertami przedłużenia abonamentu i wybrać (lub nie) najdogodniejszą. Obecnie jestem zmuszany do wysłuchiwania konsultanta i jego argumentacji dlaczego potrzebuje internetu, którego nie potrzebuje. Bo niedawno miałem taką rozmowę.Zapewne Pani Marta zapomniała i nie pisze:Ale nie mogliśmy ich przekazać za pośrednictwem maila. Musiał to zrobić konsultant. Inaczej się nie dało.
Ale najwidoczniej to przerasta możliwości Plusa.
-
- Nowy
- Posty: 3
- Rejestracja: 6 paź 2020, o 07:28
Re: Przedłużenie umowy
Wysłałem na e-maila numer telefonu. Pozdrawiam.
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3126
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Przedłużenie umowy
Connor,
Andrzej330,
dziękuję za wiadomość - przekazałam sprawę do przyśpieszonej realizacji.
a jak obecnie wygląda sytuacja?Connor pisze:A ja po prostu chcę się zaznajomić z ofertami przedłużenia abonamentu i wybrać (lub nie) najdogodniejszą.
Andrzej330,
dziękuję za wiadomość - przekazałam sprawę do przyśpieszonej realizacji.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 21
- Rejestracja: 31 sty 2016, o 15:08
Re: Przedłużenie umowy
Minęły dwa tygodnie i cisza. Jak zwykle.Basia_Plus pisze:Witaj Hyperiusz478,
przekazałam do konsultanta DUK prośbę o kontakt.Hyperiusz478 pisze:proszę o kontakt DUK.
Nie dość, że musimy się prosić o kontakt, to macie klienta gdzieś.
Jak nie to nie......
Pozdrawiam
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22376
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Przedłużenie umowy
Hyperiusz478,
Przykro mi z tego powodu. Najmocniej przepraszam za tę sytuację. Ponowiłam prośbę o kontakt.Hyperiusz478 pisze: Minęły dwa tygodnie i cisza.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 21
- Rejestracja: 31 sty 2016, o 15:08
Re: Przedłużenie umowy
W końcu zadzwonił konsultant z DUK. Nie mogłem rozmawiać, więc poprosiłem o telefon w godzinach popołudniowych. No i po południu zadzwonił jakiś gość z jakiegoś departamentu (nie pamiętam nazwy), po czym w ramach przedłużenia umowy zaproponował warunki gorsze niż obecnie.Joanna_Plus pisze:Hyperiusz478,Przykro mi z tego powodu. Najmocniej przepraszam za tę sytuację. Ponowiłam prośbę o kontakt.Hyperiusz478 pisze: Minęły dwa tygodnie i cisza.
Żenada to za mało.....
Pozdrawiam
Re: Przedłużenie umowy
Dzień dobry, proszę o kontakt z konsultantem DUK celu przedłużenia umowy.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22376
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Przedłużenie umowy
Witaj olatobi,
Joanna_Plus pisze: prześlij proszę numer telefonu, którego dotyczy sprawa (+ewentualny numer kontaktowy) na adres specjalista_plus@plus.pl"target="_blank
W temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika. Wówczas zlecę kontakt konsultanta DUK w sprawie przedstawienia oferty.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Witam, kończy mi się umowa w Plusie. Mogę prosić o przedstawienie oferty przez DUK?
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22376
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Przedłużenie umowy
Witaj elquatro,
prośba jak powyżej.
prośba jak powyżej.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
PRZEDŁUŻENIE I ZMIANA UMOWY Z DOBRANIEM NOWEGO NUMERU
Witam,
Posiadam abonament: TV+Telefon (2 numery)+Internet.
Czy jest możliwość zmiany umowy na Internet (inna ilość GB), a jednocześnie dobranie nowego numeru również do Internetu, bez routera przed końcem umowy?
Umowa normalnie kończy się za ponad rok (na telewizję dłużej).
Pozdrawiam serdecznie :)
Posiadam abonament: TV+Telefon (2 numery)+Internet.
Czy jest możliwość zmiany umowy na Internet (inna ilość GB), a jednocześnie dobranie nowego numeru również do Internetu, bez routera przed końcem umowy?
Umowa normalnie kończy się za ponad rok (na telewizję dłużej).
Pozdrawiam serdecznie :)
Ostatnio zmieniony 20 paź 2020, o 10:10 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 21
- Rejestracja: 31 sty 2016, o 15:08
Re: Przedłużenie umowy
Od prawie tygodnia znowu cisza. Widać jak Plusowi zależy na wieloletnim kliencie.
Pozdrawiam
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22376
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Przedłużenie umowy
Witaj Waniss,
Hyperiusz478,
Masz tutaj na myśli przedłużenie tej umowy oraz zmianę planu cenowego?Waniss pisze:Czy jest możliwość zmiany umowy na Internet (inna ilość GB)
Hyperiusz478,
Hyperiusz478 pisze:W końcu zadzwonił konsultant z DUK.
Mogę prosić o doprecyzowanie. Naszemu konsultantowi udało się dodzwonić i przedstawić aktualnie obowiązującą ofertę.Hyperiusz478 pisze:Od prawie tygodnia znowu cisza.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 21
- Rejestracja: 31 sty 2016, o 15:08
Re: Przedłużenie umowy
Konsultant DUK zadzwonił 14.10.2020 rano ale nie mogłem rozmawiać. Po południu zadzwonił ktoś znowu z innego działu, ale oferta była gorsza od obecnej, więc podziękowałem.Joanna_Plus pisze:
Hyperiusz478,Hyperiusz478 pisze:W końcu zadzwonił konsultant z DUK.Mogę prosić o doprecyzowanie. Naszemu konsultantowi udało się dodzwonić i przedstawić aktualnie obowiązującą ofertę.Hyperiusz478 pisze:Od prawie tygodnia znowu cisza.
Do dzisiaj, czyli 21.10.2020 żadnej innej oferty nie było.
Jeśli do piątku nie będzie dobrej oferty składam wypowiedzenia na wszystkie numery i się żegnamy z Plusem.
Pozdrawiam