Teraz jest 5 gru 2020, o 10:11


Zostaw Kontakt



Przedłużenie umowy

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Przed założeniem tematu należy użyć opcji szukaj. Jeżeli temat był już poruszany to od razu otrzymasz odpowiedź.
Offline
Avatar użytkownika

Marta_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 1965
  • Dołączył(a): 11 lip 2017, o 09:52
  • Podziękował : 9 razy
    Otrzymał podziękowań: 226 razy

Re: Przedłużenie umowy

Post8 paź 2020, o 16:29

Witaj ponownie Connor,

z uzyskanych informacji wynika, że były próby kontaktu z Tobą w celu wyjaśnienia sprawy związanej z dostępnością oferty w sklepie internetowym.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Connor

PlusManiak

  • Posty: 69
  • Dołączył(a): 12 wrz 2014, o 22:04
  • Lokalizacja: Mogilno
  • Podziękował : 5 razy
    Otrzymał podziękowań: 1 raz

Re: Przedłużenie umowy

Post8 paź 2020, o 19:12

Zapewne Pani Marta zapomniała i nie napisał(a):Ale nie mogliśmy ich przekazać za pośrednictwem maila. Musiał to zrobić konsultant. Inaczej się nie dało.
A ja po prostu chcę się zaznajomić z ofertami przedłużenia abonamentu i wybrać (lub nie) najdogodniejszą. Obecnie jestem zmuszany do wysłuchiwania konsultanta i jego argumentacji dlaczego potrzebuje internetu, którego nie potrzebuje. Bo niedawno miałem taką rozmowę.

Ale najwidoczniej to przerasta możliwości Plusa.
Offline
Avatar użytkownika

Andrzej330

Nowy

  • Posty: 3
  • Dołączył(a): 6 paź 2020, o 06:28
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Przedłużenie umowy

Post9 paź 2020, o 11:18

Wysłałem na e-maila numer telefonu. Pozdrawiam.
Offline
Avatar użytkownika

Marta_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 1965
  • Dołączył(a): 11 lip 2017, o 09:52
  • Podziękował : 9 razy
    Otrzymał podziękowań: 226 razy

Re: Przedłużenie umowy

Post9 paź 2020, o 15:55

Connor,

Connor napisał(a):A ja po prostu chcę się zaznajomić z ofertami przedłużenia abonamentu i wybrać (lub nie) najdogodniejszą.
a jak obecnie wygląda sytuacja?

Andrzej330,

dziękuję za wiadomość - przekazałam sprawę do przyśpieszonej realizacji.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Hyperiusz478

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 21
  • Dołączył(a): 31 sty 2016, o 14:08
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 1 raz

Re: Przedłużenie umowy

Post12 paź 2020, o 09:22

Basia_Plus napisał(a):Witaj Hyperiusz478,

Hyperiusz478 napisał(a):proszę o kontakt DUK.

przekazałam do konsultanta DUK prośbę o kontakt.


Minęły dwa tygodnie i cisza. Jak zwykle. :-x
Nie dość, że musimy się prosić o kontakt, to macie klienta gdzieś. :evil:
Jak nie to nie......
Pozdrawiam
Offline
Avatar użytkownika

Joanna_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 20944
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 18:40
  • Podziękował : 62 razy
    Otrzymał podziękowań: 1769 razy

Re: Przedłużenie umowy

Post12 paź 2020, o 10:53

Hyperiusz478,
Hyperiusz478 napisał(a):Minęły dwa tygodnie i cisza.

Przykro mi z tego powodu. Najmocniej przepraszam za tę sytuację. Ponowiłam prośbę o kontakt.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Hyperiusz478

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 21
  • Dołączył(a): 31 sty 2016, o 14:08
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 1 raz

Re: Przedłużenie umowy

Post14 paź 2020, o 17:45

Joanna_Plus napisał(a):Hyperiusz478,
Hyperiusz478 napisał(a):Minęły dwa tygodnie i cisza.

Przykro mi z tego powodu. Najmocniej przepraszam za tę sytuację. Ponowiłam prośbę o kontakt.


W końcu zadzwonił konsultant z DUK. Nie mogłem rozmawiać, więc poprosiłem o telefon w godzinach popołudniowych. No i po południu zadzwonił jakiś gość z jakiegoś departamentu (nie pamiętam nazwy), po czym w ramach przedłużenia umowy zaproponował warunki gorsze niż obecnie.

Żenada to za mało..... :!: :!: :!:
Pozdrawiam
Offline
Avatar użytkownika

olatobi

Nowy

  • Posty: 4
  • Dołączył(a): 1 lut 2016, o 23:11
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Przedłużenie umowy

Post14 paź 2020, o 17:54

Dzień dobry, proszę o kontakt z konsultantem DUK celu przedłużenia umowy.
Offline
Avatar użytkownika

Joanna_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 20944
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 18:40
  • Podziękował : 62 razy
    Otrzymał podziękowań: 1769 razy

Re: Przedłużenie umowy

Post15 paź 2020, o 09:01

Witaj olatobi,
Joanna_Plus napisał(a):prześlij proszę numer telefonu, którego dotyczy sprawa (+ewentualny numer kontaktowy) na adres specjalista_plus@plus.pl
W temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika. Wówczas zlecę kontakt konsultanta DUK w sprawie przedstawienia oferty.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

elquatro

Nowy

  • Posty: 1
  • Dołączył(a): 18 paź 2020, o 17:33
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Przedłużenie umowy

Post18 paź 2020, o 18:24

Witam, kończy mi się umowa w Plusie. Mogę prosić o przedstawienie oferty przez DUK?
Offline
Avatar użytkownika

Joanna_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 20944
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 18:40
  • Podziękował : 62 razy
    Otrzymał podziękowań: 1769 razy

Re: Przedłużenie umowy

Post19 paź 2020, o 09:09

Witaj elquatro,

prośba jak powyżej.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Waniss

Nowy

  • Posty: 6
  • Dołączył(a): 7 lut 2018, o 09:21
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

PRZEDŁUŻENIE I ZMIANA UMOWY Z DOBRANIEM NOWEGO NUMERU

Post19 paź 2020, o 17:19

Witam,
Posiadam abonament: TV+Telefon (2 numery)+Internet.
Czy jest możliwość zmiany umowy na Internet (inna ilość GB), a jednocześnie dobranie nowego numeru również do Internetu, bez routera przed końcem umowy?
Umowa normalnie kończy się za ponad rok (na telewizję dłużej).
Pozdrawiam serdecznie :)
Ostatnio edytowano 20 paź 2020, o 09:10 przez Joanna_Plus, łącznie edytowano 1 raz
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
Offline
Avatar użytkownika

Hyperiusz478

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 21
  • Dołączył(a): 31 sty 2016, o 14:08
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 1 raz

Re: Przedłużenie umowy

Post19 paź 2020, o 18:43

Od prawie tygodnia znowu cisza. Widać jak Plusowi zależy na wieloletnim kliencie.
Pozdrawiam
Offline
Avatar użytkownika

Joanna_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 20944
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 18:40
  • Podziękował : 62 razy
    Otrzymał podziękowań: 1769 razy

Re: Przedłużenie umowy

Post20 paź 2020, o 09:20

Witaj Waniss,
Waniss napisał(a):Czy jest możliwość zmiany umowy na Internet (inna ilość GB)

Masz tutaj na myśli przedłużenie tej umowy oraz zmianę planu cenowego?

Hyperiusz478,
Hyperiusz478 napisał(a):W końcu zadzwonił konsultant z DUK.

Hyperiusz478 napisał(a):Od prawie tygodnia znowu cisza.

Mogę prosić o doprecyzowanie. Naszemu konsultantowi udało się dodzwonić i przedstawić aktualnie obowiązującą ofertę.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Hyperiusz478

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 21
  • Dołączył(a): 31 sty 2016, o 14:08
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 1 raz

Re: Przedłużenie umowy

Post21 paź 2020, o 11:01

Joanna_Plus napisał(a):

Hyperiusz478,
Hyperiusz478 napisał(a):W końcu zadzwonił konsultant z DUK.

Hyperiusz478 napisał(a):Od prawie tygodnia znowu cisza.

Mogę prosić o doprecyzowanie. Naszemu konsultantowi udało się dodzwonić i przedstawić aktualnie obowiązującą ofertę.


Konsultant DUK zadzwonił 14.10.2020 rano ale nie mogłem rozmawiać. Po południu zadzwonił ktoś znowu z innego działu, ale oferta była gorsza od obecnej, więc podziękowałem.
Do dzisiaj, czyli 21.10.2020 żadnej innej oferty nie było.

Jeśli do piątku nie będzie dobrej oferty składam wypowiedzenia na wszystkie numery i się żegnamy z Plusem.
Pozdrawiam
Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Plus Abonament - Oficjalny Dział Plusa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot], Google Adsense [Bot], Majestic-12 [Bot] i 19 gości