Przedłużenie umowy

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Marta_Plus »

Witaj ponownie Connor,

z uzyskanych informacji wynika, że były próby kontaktu z Tobą w celu wyjaśnienia sprawy związanej z dostępnością oferty w sklepie internetowym.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Awatar użytkownika
Connor
PlusManiak
Posty: 73
Rejestracja: 12 wrz 2014, o 23:04
Lokalizacja: Mogilno

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Connor »

Zapewne Pani Marta zapomniała i nie pisze:Ale nie mogliśmy ich przekazać za pośrednictwem maila. Musiał to zrobić konsultant. Inaczej się nie dało.
A ja po prostu chcę się zaznajomić z ofertami przedłużenia abonamentu i wybrać (lub nie) najdogodniejszą. Obecnie jestem zmuszany do wysłuchiwania konsultanta i jego argumentacji dlaczego potrzebuje internetu, którego nie potrzebuje. Bo niedawno miałem taką rozmowę.

Ale najwidoczniej to przerasta możliwości Plusa.
Andrzej330
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 6 paź 2020, o 07:28

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Andrzej330 »

Wysłałem na e-maila numer telefonu. Pozdrawiam.
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Marta_Plus »

Connor,
Connor pisze:A ja po prostu chcę się zaznajomić z ofertami przedłużenia abonamentu i wybrać (lub nie) najdogodniejszą.
a jak obecnie wygląda sytuacja?

Andrzej330,

dziękuję za wiadomość - przekazałam sprawę do przyśpieszonej realizacji.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Hyperiusz478
Początkujący PlusManiak
Posty: 21
Rejestracja: 31 sty 2016, o 15:08

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Hyperiusz478 »

Basia_Plus pisze:Witaj Hyperiusz478,
Hyperiusz478 pisze:proszę o kontakt DUK.
przekazałam do konsultanta DUK prośbę o kontakt.
Minęły dwa tygodnie i cisza. Jak zwykle. :-x
Nie dość, że musimy się prosić o kontakt, to macie klienta gdzieś. :evil:
Jak nie to nie......
Pozdrawiam
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22365
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Joanna_Plus »

Hyperiusz478,
Hyperiusz478 pisze: Minęły dwa tygodnie i cisza.
Przykro mi z tego powodu. Najmocniej przepraszam za tę sytuację. Ponowiłam prośbę o kontakt.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Hyperiusz478
Początkujący PlusManiak
Posty: 21
Rejestracja: 31 sty 2016, o 15:08

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Hyperiusz478 »

Joanna_Plus pisze:Hyperiusz478,
Hyperiusz478 pisze: Minęły dwa tygodnie i cisza.
Przykro mi z tego powodu. Najmocniej przepraszam za tę sytuację. Ponowiłam prośbę o kontakt.
W końcu zadzwonił konsultant z DUK. Nie mogłem rozmawiać, więc poprosiłem o telefon w godzinach popołudniowych. No i po południu zadzwonił jakiś gość z jakiegoś departamentu (nie pamiętam nazwy), po czym w ramach przedłużenia umowy zaproponował warunki gorsze niż obecnie.

Żenada to za mało..... :!: :!: :!:
Pozdrawiam
olatobi
Nowy
Posty: 6
Rejestracja: 2 lut 2016, o 00:11

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: olatobi »

Dzień dobry, proszę o kontakt z konsultantem DUK celu przedłużenia umowy.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22365
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj olatobi,
Joanna_Plus pisze: prześlij proszę numer telefonu, którego dotyczy sprawa (+ewentualny numer kontaktowy) na adres specjalista_plus@plus.pl"target="_blank
W temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika. Wówczas zlecę kontakt konsultanta DUK w sprawie przedstawienia oferty.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
elquatro
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 18 paź 2020, o 18:33

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: elquatro »

Witam, kończy mi się umowa w Plusie. Mogę prosić o przedstawienie oferty przez DUK?
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22365
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj elquatro,

prośba jak powyżej.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Waniss
Nowy
Posty: 6
Rejestracja: 7 lut 2018, o 10:21

PRZEDŁUŻENIE I ZMIANA UMOWY Z DOBRANIEM NOWEGO NUMERU

Post autor: Waniss »

Witam,
Posiadam abonament: TV+Telefon (2 numery)+Internet.
Czy jest możliwość zmiany umowy na Internet (inna ilość GB), a jednocześnie dobranie nowego numeru również do Internetu, bez routera przed końcem umowy?
Umowa normalnie kończy się za ponad rok (na telewizję dłużej).
Pozdrawiam serdecznie :)
Ostatnio zmieniony 20 paź 2020, o 10:10 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
Hyperiusz478
Początkujący PlusManiak
Posty: 21
Rejestracja: 31 sty 2016, o 15:08

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Hyperiusz478 »

Od prawie tygodnia znowu cisza. Widać jak Plusowi zależy na wieloletnim kliencie.
Pozdrawiam
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22365
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj Waniss,
Waniss pisze:Czy jest możliwość zmiany umowy na Internet (inna ilość GB)
Masz tutaj na myśli przedłużenie tej umowy oraz zmianę planu cenowego?

Hyperiusz478,
Hyperiusz478 pisze:W końcu zadzwonił konsultant z DUK.
Hyperiusz478 pisze:Od prawie tygodnia znowu cisza.
Mogę prosić o doprecyzowanie. Naszemu konsultantowi udało się dodzwonić i przedstawić aktualnie obowiązującą ofertę.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Hyperiusz478
Początkujący PlusManiak
Posty: 21
Rejestracja: 31 sty 2016, o 15:08

Re: Przedłużenie umowy

Post autor: Hyperiusz478 »

Joanna_Plus pisze:

Hyperiusz478,
Hyperiusz478 pisze:W końcu zadzwonił konsultant z DUK.
Hyperiusz478 pisze:Od prawie tygodnia znowu cisza.
Mogę prosić o doprecyzowanie. Naszemu konsultantowi udało się dodzwonić i przedstawić aktualnie obowiązującą ofertę.
Konsultant DUK zadzwonił 14.10.2020 rano ale nie mogłem rozmawiać. Po południu zadzwonił ktoś znowu z innego działu, ale oferta była gorsza od obecnej, więc podziękowałem.
Do dzisiaj, czyli 21.10.2020 żadnej innej oferty nie było.

Jeśli do piątku nie będzie dobrej oferty składam wypowiedzenia na wszystkie numery i się żegnamy z Plusem.
Pozdrawiam
ODPOWIEDZ