plus na kartę problem z ważnością konta

Wszystko o 36.6, Simplus, MixPlus, Sami Swoi...
mic_glow
Nowy
Posty: 1
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 9 lis 2020, o 10:49

plus na kartę problem z ważnością konta

Post autor: mic_glow »

Witam, mam ustawione automatyczne doładowanie ze strony banku co 30 dni, niestety co jakiś czas tracę możliwość wykonywania połączeń na pół dnia/ 2 dni (zależy od godziny/ dnia tygodnia kiedy się kończy konto i bank puści doładownie).


Próbowałem doładować "na zapas" żeby mieć bufor tych 30-50 dni, co teoretycznie powinno dać kilka lat spokoju, ale z tego co widzę konto jest ważne dalej tyle samo... i mam zamrożone 100+ zł na telefonie.
Awatar użytkownika
sl@w_es
Moderator
Posty: 4063
Rejestracja: 4 cze 2011, o 12:09
Lokalizacja: Wielkopolska

Re: plus na kartę problem z ważnością konta

Post autor: sl@w_es »

mic_glow pisze:Witam, mam ustawione automatyczne doładowanie ze strony banku co 30 dni
Jesteś pewien, że co 30 dni, a nie co miesiąc?
W moim banku mam możliwość wyboru cyklu 7 dni, miesiąc, 2 miesiące etc.
mic_glow pisze:niestety co jakiś czas tracę możliwość wykonywania połączeń na pół dnia/ 2 dni (zależy od godziny/ dnia tygodnia kiedy się kończy konto i bank puści doładowanie).
Jeśli system bankowy spóźnia się z doładowaniem to Ty raczej nic z tym nie zrobisz.
mic_glow pisze:Próbowałem doładować "na zapas" żeby mieć bufor tych 30-50 dni, co teoretycznie powinno dać kilka lat spokoju, ale z tego co widzę konto jest ważne dalej tyle samo... i mam zamrożone 100+ zł na telefonie.
To może rozważ aktywację usługi Rok Ważności Konta, a wówczas jedno doładowanie wystarczy, aby konto uzyskało ważność 365 dni od daty zasilenia tylko nie wiem czy w Twojej taryfie ta usługa działa.
Sprawdź i podaj z jakiej taryfy korzystasz *147#, a wszystko będzie jasne.
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi.” - Stanisław Jerzy Lec
ODPOWIEDZ