Odstąpienie od umowy
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 23
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 6 paź 2014, o 10:01
Re: Odstąpienie od umowy
Witam,
Dostałem potwierdzenie - faktury do korekty na "0". No i opłata aktywacyjna na "0", co dostałem "w prezencie", bo powinienem zapłacić.
Bardzo dziękuję za pomoc.
Pozdrawiam
Dostałem potwierdzenie - faktury do korekty na "0". No i opłata aktywacyjna na "0", co dostałem "w prezencie", bo powinienem zapłacić.
Bardzo dziękuję za pomoc.
Pozdrawiam
Re: Odstąpienie od umowy
Kłaniam się!
Pod koniec lutego kończy się moja umowa na Internet, której nie chcę przedłużać.
W związku z nowymi regulacjami wchodzącymi w życie od 21.12. ( https://www.gov.pl/web/cyfryzacja/z-mys ... et="_blank ) piszę, aby się dowiedzieć, czy via on-line przyjmiecie moją rezygnację (złożoną po ww. dacie), w treści której zawrę prośbę o deaktywację numeru wraz z końcem obowiązywania promocji, by nie narazić się na karę umowną?
Oraz kiedy i gdzie znajdę informacje o wprowadzeniu nowych zasad w sieci Plus? Bo póki co żadnej korespondencji w tej sprawie nie otrzymałem.
Pozdrawiam i czekam na odpowiedź,
sedzia20.
Pod koniec lutego kończy się moja umowa na Internet, której nie chcę przedłużać.
W związku z nowymi regulacjami wchodzącymi w życie od 21.12. ( https://www.gov.pl/web/cyfryzacja/z-mys ... et="_blank ) piszę, aby się dowiedzieć, czy via on-line przyjmiecie moją rezygnację (złożoną po ww. dacie), w treści której zawrę prośbę o deaktywację numeru wraz z końcem obowiązywania promocji, by nie narazić się na karę umowną?
Oraz kiedy i gdzie znajdę informacje o wprowadzeniu nowych zasad w sieci Plus? Bo póki co żadnej korespondencji w tej sprawie nie otrzymałem.
Pozdrawiam i czekam na odpowiedź,
sedzia20.
Re: Odstąpienie od umowy
Witaj sedzia20,
- tak, przyjmiemy takie wypowiedzenie.
Na naszej stronie komunikat dotyczących zmian znajdziesz tutaj.
- tak, przyjmiemy takie wypowiedzenie.
Na naszej stronie komunikat dotyczących zmian znajdziesz tutaj.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Odstąpienie od umowy
Dziękuję Ewo za odpowiedź. Przejrzałem te dokumenty, niemniej nie zauważyłem w jakiej formie taka rezygnacja ma być - zwykłego maila i w treści wszystkie dane jak np. w kontakcie z bok (pluskod itp.), czy mail z załącznikiem, np. pdf z podpisem.Ewa_Plus pisze:Witaj sedzia20,
- tak, przyjmiemy takie wypowiedzenie.
Na naszej stronie komunikat dotyczących zmian znajdziesz tutaj.
-
- Szalony PlusManiak
- Posty: 270
- Rejestracja: 29 kwie 2015, o 11:27
Re: Odstąpienie od umowy
Witam. Ja dwa tygodnie temu złożyłam wypowiedzenie umowy internetu przez maila. Musi być nr telefonu, PESEL adres zamieszkania. Dostałam potwierdzenie mailem o skuteczności wypowiedzenia. Potem tylko zadzwonili z DUK celem złożenia propozycji przedłużenia umowy, ale zrezygnowałam całkowicie.
Wysłane z mojego LM-G900 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego LM-G900 przy użyciu Tapatalka
Re: Odstąpienie od umowy
sedzia20,
E-mail musi być wysłany z adresu, na który kierowane są e-faktury i powinien zawierać dane, jak przy kontakcie z DOK, czyli:
- numer telefonu lub konta klienta, którego dotyczy sprawa,
- Plus Kod 5
lub:
- numer telefonu lub konta klienta, którego dotyczy sprawa,
- imię i nazwisko
- numer PESEL
E-mail musi być wysłany z adresu, na który kierowane są e-faktury i powinien zawierać dane, jak przy kontakcie z DOK, czyli:
- numer telefonu lub konta klienta, którego dotyczy sprawa,
- Plus Kod 5
lub:
- numer telefonu lub konta klienta, którego dotyczy sprawa,
- imię i nazwisko
- numer PESEL
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Odstąpienie od umowy
Pięknie dziękuję za info, pozdrawiam serdecznie!PWojciechowska pisze:Witam. Ja dwa tygodnie temu złożyłam wypowiedzenie umowy internetu przez maila. Musi być nr telefonu, PESEL adres zamieszkania. Dostałam potwierdzenie mailem o skuteczności wypowiedzenia. Potem tylko zadzwonili z DUK celem złożenia propozycji przedłużenia umowy, ale zrezygnowałam całkowicie.
Wysłane z mojego LM-G900 przy użyciu Tapatalka
EDIT:
Dziękuję Ewo, tak zrobię.Ewa_Plus pisze:sedzia20,
E-mail musi być wysłany z adresu, na który kierowane są e-faktury i powinien zawierać dane, jak przy kontakcie z DOK, czyli:
- numer telefonu lub konta klienta, którego dotyczy sprawa,
- Plus Kod 5
lub:
- numer telefonu lub konta klienta, którego dotyczy sprawa,
- imię i nazwisko
- numer PESEL
Ostatnio zmieniony 21 gru 2020, o 22:43 przez sl@w_es, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączenie postów pisanych jeden pod drugim.
Powód: Połączenie postów pisanych jeden pod drugim.
Re: Odstąpienie od umowy
Rzeczywiście - jest tak, jak Panie pisałyście :)sedzia20 pisze:Pięknie dziękuję za info, pozdrawiam serdecznie!PWojciechowska pisze:Witam. Ja dwa tygodnie temu złożyłam wypowiedzenie umowy internetu przez maila. Musi być nr telefonu, PESEL adres zamieszkania. Dostałam potwierdzenie mailem o skuteczności wypowiedzenia. Potem tylko zadzwonili z DUK celem złożenia propozycji przedłużenia umowy, ale zrezygnowałam całkowicie.
Wysłane z mojego LM-G900 przy użyciu Tapatalka
EDIT:Dziękuję Ewo, tak zrobię.Ewa_Plus pisze:sedzia20,
E-mail musi być wysłany z adresu, na który kierowane są e-faktury i powinien zawierać dane, jak przy kontakcie z DOK, czyli:
- numer telefonu lub konta klienta, którego dotyczy sprawa,
- Plus Kod 5
lub:
- numer telefonu lub konta klienta, którego dotyczy sprawa,
- imię i nazwisko
- numer PESEL
Wypowiedzenie skutecznie złożone
Dziękuję za pomoc, wszystkiego zdrowego na zbliżający się czas Świąt i Nowy Rok 2021 życzę
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5520
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Odstąpienie od umowy
sedzia20, również życzymy Wesołych Świąt.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Odstąpienie od umowy
Michał_Plus pisze:sedzia20, również życzymy Wesołych Świąt.
Piękne dzięki!
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 10
- Rejestracja: 18 maja 2020, o 17:54
Re: Odstąpienie od umowy
Witam serdecznie. Po 7 dniach od zawarcia umowy na abonament, zawartej na odległość, odstąpiłem od niej. BOK przyjął a numer został przeniesiony z powrotem do oferty na kartę ale został zablokowany. W dokumentach było napisane, że w przypadku odstąpienia umowa zostaje uznana za niezawartą. W związku z tym czy będę musiał ponownie rejestrować numer?
Re: Odstąpienie od umowy
ursusarctos,
- nie musisz ponownie rejestrować. Dane resjestracyjne oraz wszystkie aktywne pakiety, saldo konta, okres ważności zostaną przywrócone do stanu sprzed migracji. Możliwe, że już to nastąpiło. Zrestartuj telefon i sprawdź czy jest już ok.
- nie musisz ponownie rejestrować. Dane resjestracyjne oraz wszystkie aktywne pakiety, saldo konta, okres ważności zostaną przywrócone do stanu sprzed migracji. Możliwe, że już to nastąpiło. Zrestartuj telefon i sprawdź czy jest już ok.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Problem z rozwiązaniem umowy.
Witam.
Mieliśmy do niedawna internet mobilny, umowa się skończyła, udaliśmy się do miejscowego salonu, żeby ją rozwiązać. Po jakimś czasie zaczęły nam przychodzić wiadomości o niezapłaconym abonamencie. Udaliśmy się ponownie do salonu. Tam dostaliśmy informację, że prawdopodobnie rozwiązanie umowy nie przeszło przez błąd w systemie, ale nie mamy się co martwić, pan przygotował zgłoszenie, opisał sytuację, zapewnił nas, że będzie w porządku. No i przez jakiś czas było spokojnie, dopóki nie zadzwonił do nas pan z windykacji, że nasza sprawa będzie przekazana do komornika, bo nie płacimy rachunków. Pan nie słuchał tłumaczeń, że rozwiązaliśmy umowę i błąd jest po stronie systemu, tylko powiedział, że w systemie nie ma żadnej wzmianki o tym, że rozwiązaliśmy umowę, stwierdził, że nie chcemy współpracować i on przekazuje sprawę dalej, prawdopodobnie do komornika. Udaliśmy się ponownie do salonu. Tam pracownik pokazał nam, że już poprzednim razem założył zgłoszenie w systemie a do tego dostał odpowiedź, że umowa będzie rozwiązana a rachunki umorzone.
Proszę o zbadanie sprawy, zanim pójdzie dalej i narobi nam problemów.
Mieliśmy do niedawna internet mobilny, umowa się skończyła, udaliśmy się do miejscowego salonu, żeby ją rozwiązać. Po jakimś czasie zaczęły nam przychodzić wiadomości o niezapłaconym abonamencie. Udaliśmy się ponownie do salonu. Tam dostaliśmy informację, że prawdopodobnie rozwiązanie umowy nie przeszło przez błąd w systemie, ale nie mamy się co martwić, pan przygotował zgłoszenie, opisał sytuację, zapewnił nas, że będzie w porządku. No i przez jakiś czas było spokojnie, dopóki nie zadzwonił do nas pan z windykacji, że nasza sprawa będzie przekazana do komornika, bo nie płacimy rachunków. Pan nie słuchał tłumaczeń, że rozwiązaliśmy umowę i błąd jest po stronie systemu, tylko powiedział, że w systemie nie ma żadnej wzmianki o tym, że rozwiązaliśmy umowę, stwierdził, że nie chcemy współpracować i on przekazuje sprawę dalej, prawdopodobnie do komornika. Udaliśmy się ponownie do salonu. Tam pracownik pokazał nam, że już poprzednim razem założył zgłoszenie w systemie a do tego dostał odpowiedź, że umowa będzie rozwiązana a rachunki umorzone.
Proszę o zbadanie sprawy, zanim pójdzie dalej i narobi nam problemów.
Ostatnio zmieniony 21 lis 2022, o 10:43 przez Marta_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: połączenie wątków.
Powód: połączenie wątków.
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3149
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Odstąpienie od umowy
Witaj Bonhart,
z pozycji forum nie mamy wglądu na konto numeru. W celu weryfikacji sytuacji, prześlij proszę przez ten formularz krótki opis sprawy wraz z numerem telefonu i danymi (imię i nazwisko, numer PESEL). Następnie podaj nam tutaj numer zagadnienia, a postaramy się wówczas przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
z pozycji forum nie mamy wglądu na konto numeru. W celu weryfikacji sytuacji, prześlij proszę przez ten formularz krótki opis sprawy wraz z numerem telefonu i danymi (imię i nazwisko, numer PESEL). Następnie podaj nam tutaj numer zagadnienia, a postaramy się wówczas przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Problem z odstąpieniem od umowy zawartej na odległość
Szanowni Państwo!
11 grudnia zawarłem przez telefon umowę na instalację Plus Światłowód.
Termin na odstąpienie od umowy wynosi 14 dni, ale ponieważ 14 dzień wypadł 25 grudnia, to z mocy prawa termin ten upłynął w pierwszym dniu roboczym, czyli 27 grudnia.
23 grudnia, drogą elektroniczną, wysłałem pismo o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość.
28 grudnia, skontaktowała się ze mną Pani z Biura Obsługi Klienta z informacją o konieczności uzupełnienia wniosku o odstąpienie od umowy. Czyli dzień po ostatecznym terminie.
Dzisiaj dowiedziałem się, że została mi naliczona kara za zerwanie umowy.
Czy to nie jest tak, że mój mail z dnia 23 grudnia jest wyraźnym oświadczeniem woli i tym samym powinno nastąpić wstrzymanie biegu terminu?
Czy nie powinienem NIEZWŁOCZNIE zostać wezwany do usunięcia braków formalnych, w ciągu 7 dni? A w przypadku ich braku, wypowiedzenie powinno było zostać uznane za nieskuteczne?
W ostateczności braki o których poinformowała mnie pracownica BOK usunąłem w ciągu zdaje się godziny.
I wreszcie dlaczego pracownica BOK odpowiedziała na mój wniosek dzień po upływie 14-dniowego terminu (plus dni świąteczne), skoro został on złożony 12 dnia od zawarcia umowy?
Co mam w tej sytuacji zrobić?
Uprzejmie proszę o odpowiedź.
11 grudnia zawarłem przez telefon umowę na instalację Plus Światłowód.
Termin na odstąpienie od umowy wynosi 14 dni, ale ponieważ 14 dzień wypadł 25 grudnia, to z mocy prawa termin ten upłynął w pierwszym dniu roboczym, czyli 27 grudnia.
23 grudnia, drogą elektroniczną, wysłałem pismo o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość.
28 grudnia, skontaktowała się ze mną Pani z Biura Obsługi Klienta z informacją o konieczności uzupełnienia wniosku o odstąpienie od umowy. Czyli dzień po ostatecznym terminie.
Dzisiaj dowiedziałem się, że została mi naliczona kara za zerwanie umowy.
Czy to nie jest tak, że mój mail z dnia 23 grudnia jest wyraźnym oświadczeniem woli i tym samym powinno nastąpić wstrzymanie biegu terminu?
Czy nie powinienem NIEZWŁOCZNIE zostać wezwany do usunięcia braków formalnych, w ciągu 7 dni? A w przypadku ich braku, wypowiedzenie powinno było zostać uznane za nieskuteczne?
W ostateczności braki o których poinformowała mnie pracownica BOK usunąłem w ciągu zdaje się godziny.
I wreszcie dlaczego pracownica BOK odpowiedziała na mój wniosek dzień po upływie 14-dniowego terminu (plus dni świąteczne), skoro został on złożony 12 dnia od zawarcia umowy?
Co mam w tej sytuacji zrobić?
Uprzejmie proszę o odpowiedź.