Rozwiązanie umowy

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Rozwiązanie umowy

Post autor: Marta_Plus »

Witaj dawid947,
dawid947 pisze:Powinienem więc wysłać maila z wypowiedzeniem, zgadza się? Proszę o podstawowe informacje na ten temat i z góry przepraszam jeśli pytanie się już pojawiło. Pozdrawiam!
Mailowo również możesz przesłać wypowiedzenie. W poprzednim poście, powyżej, pisała o tym Basia_Plus. Informacje na temat migracji do oferty Plus na Kartę, znajdziecie w naszym FAQ. Również pozdrawiam.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Pan Marcin
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 29 gru 2020, o 01:14

Abonament Plush + Internet

Post autor: Pan Marcin »

Sprawa wygląda tak mam abonament w plush w sumie dwa numery jedna karta osobista druga do internetu ale ostatnimi czasy nie używam tej od interentu była mi potrzebna głównie do laptopa przejdzimy do sedna chce rozwiązać umowe (umowa na czas nieokreślony) zawarłem ją przez internet czy mogę z niej zrezygnować w salonie plusa i oddać sprzęt razem z kartą?
Ostatnio zmieniony 29 gru 2020, o 18:59 przez Marta_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: połączenie wątków - przeniesienie do działu z poruszaną tematyką.
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Rozwiązanie umowy

Post autor: Marta_Plus »

Pan Marcin,
Pan Marcin pisze:zawarłem ją przez internet czy mogę z niej zrezygnować w salonie plusa i oddać sprzęt razem z kartą?
Karty SIM i sprzętu nie musisz oddawać. Informacje o rezygnacji z umowy znajdziesz w poprzednich postach.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
dawid947
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 28 gru 2020, o 18:45

Re: Rozwiązanie umowy

Post autor: dawid947 »

Dzień dobry. Moje wypowiedzenie umowy zostało skutecznie złożone, otrzymałem także informację, że umowa dobiegnie końca wraz z dniem 28 stycznia. Mam małe pytanie, chciałem się tylko upewnić: jeśli chcę zachować numer i przejść do oferty na kartę to powinienem to zrobić przed 28 stycznia czy w ciągu 30 dni po zakończeniu umowy?

Pozdrawiam!
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Rozwiązanie umowy

Post autor: Marta_Plus »

Witaj dawid947,
dawid947 pisze: Moje wypowiedzenie umowy zostało skutecznie złożone, otrzymałem także informację, że umowa dobiegnie końca wraz z dniem 28 stycznia.
Rozumiem, że to termin zakończenia umowy na czas oznaczony?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
dawid947
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 28 gru 2020, o 18:45

Re: Rozwiązanie umowy

Post autor: dawid947 »

Marta_Plus pisze:Rozumiem, że to termin zakończenia umowy na czas oznaczony?
Nie, obecnie jest już czas nieoznaczony mojej umowy.
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Rozwiązanie umowy

Post autor: Basia_Plus »

dawid947,

zanim nastąpi dezaktywacja numeru możesz wysłać bezpłatną wiadomość SMS o treści: PRZENIES pod bezpłatny nr 80107 (dotyczy osób indywidualnych). Dzięki temu po przejściu na kartę Twój numer będzie od razu zarejestrowany na te same dane, jak do tej pory. W ciągu pierwszych 30 dni od dnia wyłączenia numeru w ofercie abonamentowej należy dokonać jego zasilenia. Więcej informacji tutaj.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Leon4don87
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 22 cze 2021, o 20:27

Abonament plus ZERWANIE UMOWY

Post autor: Leon4don87 »

Witam
Mam pytanie w jakiś sposób jest obliczona kwota za zerwanie umowy??
Posiadam abo 50 zł miesięcznie do kwietnia 22
Dziękuje za odp pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 23 cze 2021, o 09:35 przez Marta_Plus, łącznie zmieniany 2 razy.
Powód: połączenie wątków - powiązany temat.
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Rozwiązanie umowy

Post autor: Marta_Plus »

Witaj Leon4don87,

zasady naliczana kary umownej opisane są w §15 Opłaty należne w momencie rozwiązania Umowy - Regulamin świadczenia usług telekomunikacyjnych przez POLKOMTEL sp. z o.o.– dla ofert na Abonament.

Jeśli chciałbyś poznać aktualną wysokość kary dla swojego numeru, możesz przesłać zapytanie wraz z numerem telefonu i danymi (imię i nazwisko, numer PESEL) przez ten formularz. Nasi pracownicy mając wgląd w konto, udzielą odpowiedzi na Twoje pytanie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
alhambra8888
Nowy
Posty: 6
Rejestracja: 14 kwie 2021, o 11:53

Rozwiązanie umowy ze strony plusa a rozłożenie na raty

Post autor: alhambra8888 »

Witam.Niestety wczoraj otrzymałam list z plusa o rozwiązaniu 2 umów które były abonamentem z urządzeniami w ratach.Płaciłam regularnie 2 lata,niestety ostatnio straciłam pracę 3krotnie i nie byłam w stanie płacić zobowiązań.

Moje pytanie brzmi czy istnieje mozliwosc rozlozenia powstałego zadłużenia na raty?Czy idzie się w ten sposob dogadać?Jeśli tak to jestem ciekawa na ile maksymalnie rat można rozłożyć.Bardzo mi zależy,zeby się dogadać bo nigdy w życiu nie miałam komornika a wiadomo to są dodatkowe koszty,,,
Ostatnio zmieniony 2 sie 2021, o 09:53 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22365
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Rozwiązanie umowy

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj alhambra8888,

w tej kwestii kontaktuj się proszę z Działem Windykacji Należności.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Awatar użytkownika
pepcia2
Szalony PlusManiak
Posty: 2903
Rejestracja: 21 sty 2013, o 17:54
Lokalizacja: małopolska

Re: Rozwiązanie umowy

Post autor: pepcia2 »

Mam umowę do 5.10.22, kiedy mogę ją zerwać i przejść do innego operatora ( z naliczeniem kary oczywiście) żeby zachować ten numer ?
mariusz9a
Administrator
Administrator
Posty: 6153
Rejestracja: 20 lip 2008, o 12:42
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: Rozwiązanie umowy

Post autor: mariusz9a »

Jeśli chcesz płacić karę umowną, to możesz numer przenieść kiedy chcesz. Kara jest naliczana proporcjonalnie do czasu jaki został do końca umowy (chyba, że Twoja umowa stanowi inaczej, ale pewnie nie) - im wcześniej przeniesiesz numer tym wyższa kara.
"Szczęśliwy, kto umie dzielić się z innymi"
Obrazek
Awatar użytkownika
pepcia2
Szalony PlusManiak
Posty: 2903
Rejestracja: 21 sty 2013, o 17:54
Lokalizacja: małopolska

Re: Rozwiązanie umowy

Post autor: pepcia2 »

Tylko ktoś mi kiedyś mówił, że żeby zachować nr, nie może być więcej niż 3 miesiące....
mariusz9a
Administrator
Administrator
Posty: 6153
Rejestracja: 20 lip 2008, o 12:42
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: Rozwiązanie umowy

Post autor: mariusz9a »

Jeśli nie chcesz płacić kary umownej u obecnego operatora to wniosek o przeniesienie można złożyć najwcześniej na 3 miesiące przed końcem umowy. Natomiast jeśli wchodzi w grę płacenie kary i jest tego pełna świadomość to numer można przenieść kiedy się chce, tylko oczywiście trzeba o tym powiadomić operatora do którego się udajesz, że przeniesienie ma być najszybciej jak to możliwe z zapłaceniem kary umownej.
"Szczęśliwy, kto umie dzielić się z innymi"
Obrazek
ODPOWIEDZ