Teraz jest 7 mar 2021, o 02:57



Rozwiązanie umowy

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Przed założeniem tematu należy użyć opcji szukaj. Jeżeli temat był już poruszany to od razu otrzymasz odpowiedź.
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

Marta_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 2059
  • Dołączył(a): 11 lip 2017, o 09:52
  • Podziękował : 13 razy
    Otrzymał podziękowań: 239 razy

Re: Rozwiązanie umowy

Post28 gru 2020, o 17:57

Witaj dawid947,

dawid947 napisał(a):Powinienem więc wysłać maila z wypowiedzeniem, zgadza się? Proszę o podstawowe informacje na ten temat i z góry przepraszam jeśli pytanie się już pojawiło. Pozdrawiam!
Mailowo również możesz przesłać wypowiedzenie. W poprzednim poście, powyżej, pisała o tym Basia_Plus. Informacje na temat migracji do oferty Plus na Kartę, znajdziecie w naszym FAQ. Również pozdrawiam.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Pan Marcin

Nowy

  • Posty: 1
  • Dołączył(a): 29 gru 2020, o 00:14
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Abonament Plush + Internet

Post29 gru 2020, o 00:27

Sprawa wygląda tak mam abonament w plush w sumie dwa numery jedna karta osobista druga do internetu ale ostatnimi czasy nie używam tej od interentu była mi potrzebna głównie do laptopa przejdzimy do sedna chce rozwiązać umowe (umowa na czas nieokreślony) zawarłem ją przez internet czy mogę z niej zrezygnować w salonie plusa i oddać sprzęt razem z kartą?
Ostatnio edytowano 29 gru 2020, o 17:59 przez Marta_Plus, łącznie edytowano 1 raz
Powód: połączenie wątków - przeniesienie do działu z poruszaną tematyką.
Offline
Avatar użytkownika

Marta_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 2059
  • Dołączył(a): 11 lip 2017, o 09:52
  • Podziękował : 13 razy
    Otrzymał podziękowań: 239 razy

Re: Rozwiązanie umowy

Post29 gru 2020, o 18:04

Pan Marcin,

Pan Marcin napisał(a):zawarłem ją przez internet czy mogę z niej zrezygnować w salonie plusa i oddać sprzęt razem z kartą?
Karty SIM i sprzętu nie musisz oddawać. Informacje o rezygnacji z umowy znajdziesz w poprzednich postach.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

dawid947

Nowy

  • Posty: 3
  • Dołączył(a): 28 gru 2020, o 17:45
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Rozwiązanie umowy

Post13 sty 2021, o 15:50

Dzień dobry. Moje wypowiedzenie umowy zostało skutecznie złożone, otrzymałem także informację, że umowa dobiegnie końca wraz z dniem 28 stycznia. Mam małe pytanie, chciałem się tylko upewnić: jeśli chcę zachować numer i przejść do oferty na kartę to powinienem to zrobić przed 28 stycznia czy w ciągu 30 dni po zakończeniu umowy?

Pozdrawiam!
Offline
Avatar użytkownika

Marta_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 2059
  • Dołączył(a): 11 lip 2017, o 09:52
  • Podziękował : 13 razy
    Otrzymał podziękowań: 239 razy

Re: Rozwiązanie umowy

Post13 sty 2021, o 16:21

Witaj dawid947,

dawid947 napisał(a): Moje wypowiedzenie umowy zostało skutecznie złożone, otrzymałem także informację, że umowa dobiegnie końca wraz z dniem 28 stycznia.
Rozumiem, że to termin zakończenia umowy na czas oznaczony?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

dawid947

Nowy

  • Posty: 3
  • Dołączył(a): 28 gru 2020, o 17:45
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Rozwiązanie umowy

Post13 sty 2021, o 19:54

Marta_Plus napisał(a):Rozumiem, że to termin zakończenia umowy na czas oznaczony?


Nie, obecnie jest już czas nieoznaczony mojej umowy.
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 4501
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 7 razy
    Otrzymał podziękowań: 405 razy

Re: Rozwiązanie umowy

Post14 sty 2021, o 10:14

dawid947,

zanim nastąpi dezaktywacja numeru możesz wysłać bezpłatną wiadomość SMS o treści: PRZENIES pod bezpłatny nr 80107 (dotyczy osób indywidualnych). Dzięki temu po przejściu na kartę Twój numer będzie od razu zarejestrowany na te same dane, jak do tej pory. W ciągu pierwszych 30 dni od dnia wyłączenia numeru w ofercie abonamentowej należy dokonać jego zasilenia. Więcej informacji tutaj.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Poprzednia strona

Powrót do Plus Abonament - Oficjalny Dział Plusa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 11 gości