Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Gabi59
Nowy
Posty: 5
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 5 mar 2021, o 11:06

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: Gabi59 »

Dla przyszłych pytających. Kontakt meilowy odradzam. Kontakt telefoniczny polecam. Pani przez telefon znala wszystkie szczegoly zamówienia, co sie z nim dzieje, dostawy, czemu jest opoznienie, jaki jest powod itd, na email odpowiedz (do 5 dni roboczych) czyli czekaj kliencie cierpliwie i sie odczep. Bardzo dziwne bo to niby ten sam dzial. Natomiast opine ta wydaje bo to nie pierwsze moje zamówienie a kontakt przez email ze sklepem byl czesty i tylko szczątkowe informacje, brak konkretów.
Gosia66
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 18 mar 2021, o 12:10

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: Gosia66 »

Moje zamówienie 2021031711221102 zostało wstrzymane ze względu na "wyznaczenie kaucji". Oczywiście nikt nic nie wie jaki powód, jaka wysokość, a do salonu nie mam zamiaru specjalnie się udawać żeby się też nic nie dowiedzieć. Już 2 raz takie coś w waszej sieci się zdarza, a po interwencji kaucja zostaje zniesiona. Mam wrażenie, ze w waszym "dziale aktywacji" weryfikacja odbywa się na podstawie własnego (widzi mi się) pracownika.
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: Marta_Plus »

Gosia66,
Gosia66 pisze:Oczywiście nikt nic nie wie jaki powód, jaka wysokość, a do salonu nie mam zamiaru specjalnie się udawać żeby się też nic nie dowiedzieć. Już 2 raz takie coś w waszej sieci się zdarza, a po interwencji kaucja zostaje zniesiona.
Przyczyny naliczania kaucji mogą być różne; od zaległości w płatnościach po niezgodność w danych. Informacje na ten temat znajdziesz tutaj. Wysłałam interwencję w sprawie Twojego zamówienia.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
kowal_g8
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 23 mar 2021, o 10:43

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: kowal_g8 »

Witam, złożyłem dwa dni temu zamówienie na stronie internetowej Plusa. Otrzymałem potwierdzenie złożenia e-mailem i smsem ale jak sprawdzam status zamówienia pokazuje się komunikat: "KPPERROR". Proszę o pomoc. Numer zamówienia to: 2021032111238270
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: Basia_Plus »

Witaj kowal_g8,

przesłałam do sklepu internetowego interwencję w sprawie Twojego zamówienia.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
WSZtmn
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 23 mar 2021, o 17:16

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: WSZtmn »

Witam.
Wczoraj zmiana statusu na przekazanie paczki kurierowi.
Od wczoraj ciagle paczki brak u kuriera. Centrla rowniez nie ma.

Nr zamowienia
2021032111239182

Numer paczki tnt
908043633

Status od wczoraj
PRZESYŁKA PRZEKAZANA FIRMIE KURIERSKIEJ TNT. WIĘCEJ INFORMACJI W WYSŁANEJ WIADOMOŚCI E-MAIL.
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: Marta_Plus »

Witaj WSZtmn,

standardowy czas realizacji zamówienia wynosi około 5 dni roboczych. Kontaktowałeś się w sprawie swojego zamówienia ze sklepem internetowym?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
WSZtmn
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 23 mar 2021, o 17:16

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: WSZtmn »

Zamówienie dotarło dziś o 13...OPPO Reno4 Z 5G + Enco W31
Jednak brakuje " + Enco W31 "...W pudełku sam telefon :roll:

Na stronie pozycja nadal aktywna i jest 0 info o tym że to akcja promocyjna na jakiś czas.
Pozycji OPPO Reno4 Z 5G samej nie ma na sklepie plusha. Jest tylko OPPO Reno4 Z 5G + Enco W31
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: Marta_Plus »

WSZtmn,

w celu weryfikacji opisanej sprawy, proszę Cię o kontakt ze sklepem internetowym.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Gosia66
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 18 mar 2021, o 12:10

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: Gosia66 »

To co robicie w przypadku niektórych zamówień to kpina z klienta i narażanie go w dobie pandemii na utratę przynajmniej zdrowia. Postanowiłam się udać do salonu aby dowiedzieć sie o wysokość kaucji i jej przyczynę. Po dłuższym oczekiwaniu w kolejce sprzedawca mnie poinformował (nie wiem czy od niechcenia czy inna przyczyna), że u nich sprawy kaucji nie "załatwię". Odesłano mnie do salonu w zupełnie innej części miasta.
Próbowałam się kontaktować ze sklepem internetowym aby pomogli chociaż w ustaleniu przyczyny ewentualnie wysokości kaucji skoro mam już jechać do odległego salonu to przynajmniej chciała bym wiedzieć jaką kwotę mam przygotować. Niestety jedyne co uzyskuje to link do regulaminu i paragrafu z regulaminu który dotyczy "Prawa odstąpienia od umowy" Nawet sklep nie zna regulaminu który przesyła klientowi i wprowadza klienta w błąd.

W obecnych czasach powinniście ułatwić klientowi wpłatę kaucji i robić to również zdalnie. Dalej nie znam przyczyny ani wysokości, a stanie w kolejce w odległym salonie mi się nie uśmiecha.

Liczę, że jakoś problem uda się rozwiązać.
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: Basia_Plus »

Gosia66,
Gosia66 pisze:Próbowałam się kontaktować ze sklepem internetowym aby pomogli chociaż w ustaleniu przyczyny ewentualnie wysokości kaucji skoro mam już jechać do odległego salonu to przynajmniej chciała bym wiedzieć jaką kwotę mam przygotować.
Marta_Plus pisze:Przyczyny naliczania kaucji mogą być różne; od zaległości w płatnościach po niezgodność w danych. Informacje na ten temat znajdziesz tutaj.
Jeśli zamówienie nie mogło być zrealizowane poprzez sklep internetowy, to zapraszamy do najbliższego punktu, gdzie zostanie sporządzona nowa umowa na wybrany sprzęt. Decyzję o akceptacji lub odmowie zawarcia umowy podejmuje nasz Dział Aktywacji.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Gosia66
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 18 mar 2021, o 12:10

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: Gosia66 »

Szkoda tylko, że nikt nie przeczytał o tym jak mnie potraktowano w "najbliższym punkcie". Zero wsparcia, zero informacji tylko 40 minut czekania. Dziękuję za taką obsługę.
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: Marta_Plus »

Gosia66,

:-( najmocniej przepraszamy za napotkane niedogodności.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
karolbiskup
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 3 sty 2019, o 11:00

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: karolbiskup »

Dzień Dobry,

Bardzo proszę o wsparcie,
status zamówienia w sklepie internetowym nr: 2021051911493877
przy sprawdzeniu statusu pojawią się komunikat KPPERROR, nie otrzymałem także aneksu do umowy

pozdrawiam,
Karol
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy

Post autor: Marta_Plus »

Witaj karolbiskup,

przesłałam do sklepu internetowego interwencję w sprawie Twojego zamówienia.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ