Czy mógłby ktoś podesłać pliki do aktualizacji IDU ODU 300 w wyżej wymienionej wersji?
niestety moje idu odu nie ma zamiaru się automatycznie zaktualizować.
a na stronie Plusa ani CP nie idzie tego odnaleźć, aby pobrać
google też nie słyszało.
Jakieś pomysły dlaczego automatycznie sprzęt tego nie zrobił?
komunikat, że wersja aktualna.
a moja wersja OBECNA to:
idu CPE3_PT30_PL_V1.4.8
odu KT2Q_OPT_PLT_1.0.0.31
na stronie mielca nie ma działu download,a na stronie plusa tylko do idu odu 200
w dostępie przez www jest możliwość ręcznego wskazania plików - tylko jak je znaleźć
szamanido,
- kliknij "sprawdź" - jak na załączonym obrazku.
Jak nie pomoże, to można jeszcze spróbować resetu do ustawień fabrycznych i ponowną próbę aktualizacji.
Załączniki
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
gdyby to było takie proste,
żaden ze sposobów osoby obytej ze sprzętem sieciowym na poziomie podstawowym nie działa. Resety i ustawienia fabryczne już testowałem.
Transfer mam tragiczny na poziomie download 1,5Mb/s, a upload 0,1Mb/s.
Aby podejrzeć z którym BTSem się łączy ODU potrzebny jest nowy software.
Nie widzę problemu ściągnąć plików i wskazać urządzeniu skąd ma je wgrać.
Potrzebuje jedynie link skąd pobrać pliki z aktualnym software.
Z postów do tego tematu wnioskować można że mają państwo kontakt z programistami.
Tym bardziej że każdy producent na swojej stronie powinien je zamieszczać, a mielec ani plus tego nie robi
szamanidao,
- podeślij mi jeszcze numer swój numer IMEI na adres: specjalista_plus@plus.pl"target="_blank, może uda się jeszcze coś tu zdziałać.
W temacie maila zamieść swój nick oraz dopisek "forum".
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Witam. Od dzisiaj zmagam się z problemem takim iż transferu internetu ubywa więcej niż jakiś czas temu. co może być powodem? Dziś Była aktualizacja do ODU IDU 300 i po tej aktualizacji zaczęło ubywać wiecej internetu. jaki jest problem?
Kiedyś już mi pomógł #Michał_Plus może teraz również. Posiadam od pewnego czasu ODU IDU 300 i było na poczatku całkiem dobrze . Ostatnio download spadł mi 2 alby 3 razy. Zauważyłem w ustawieniach routera Polsatu że łaczę sie do dziwnego BTS którego nie moge namierzyć . Może to to przez to ten spadek. Poprzednio Cell Id dzieliłem przez 256 i wychodził mi numer BTS. Teraz (przy 3900694) to nie wychodzi. Pasmo LTE mam na automamatycznie. Z góry dziekuję za odpowiedź i daję rzut ekranu - te parametry szczególnie SINR chyba niespecjalnie. Ale moja wiedza pochodzi tylko z internetu więc pytam fachowców. Mieszkam w bardzo bliskich okolicach Ciechanowa. Pozdrawiam
kraska62, łączysz się BT15237. Stacja jest na terenie szpitala. Parametry wskazują na obciążenie pasma L1800. Spadek prędkości utrzymuje się przez cały czas. Jaki jest DL/UL?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Dziekuje Michał_Plus. Jestem pod wrażeniem Twojej chęci pomocy. Tak mam tak cały czas. DL jest poniżej 10Mb/s a na początku było ponad 30. UL chyba podobnie nie wiem dokładnie bo jestem teraz w pracy . Przedtem łaczyłem się do BTS na wieżowcu na Ściegiennego i mimo że dalej ode mnie to było lepiej. I pasmo w tym zrzucie pokazywało 2600
Post31 mar 2021, o 12:47
Michał_Plus mogę wymusić do jakiej stacji mam się łaczyć np. 11264 (Ściegiennego) ? Pogubiłem się bo mi wyszło że nadajnik na szpitalu ma 13 391. Tak pokazuje BTS search
Ostatnio zmieniony 31 mar 2021, o 14:28 przez Michał_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód:Nie pisz posta pod postem. Używaj opcji edycji.
kraska62, BT11264 ma L2600. Na początku marca zainstalowano również anteny 5G. Sprawdź czy możesz dokładniej ustawić antenę. Albo wymusić L2600. Nie ma możliwości wymuszenia stacji. BT13392, jest nieaktywna.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ