Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 5
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 5 mar 2021, o 11:06
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Dla przyszłych pytających. Kontakt meilowy odradzam. Kontakt telefoniczny polecam. Pani przez telefon znala wszystkie szczegoly zamówienia, co sie z nim dzieje, dostawy, czemu jest opoznienie, jaki jest powod itd, na email odpowiedz (do 5 dni roboczych) czyli czekaj kliencie cierpliwie i sie odczep. Bardzo dziwne bo to niby ten sam dzial. Natomiast opine ta wydaje bo to nie pierwsze moje zamówienie a kontakt przez email ze sklepem byl czesty i tylko szczątkowe informacje, brak konkretów.
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Moje zamówienie 2021031711221102 zostało wstrzymane ze względu na "wyznaczenie kaucji". Oczywiście nikt nic nie wie jaki powód, jaka wysokość, a do salonu nie mam zamiaru specjalnie się udawać żeby się też nic nie dowiedzieć. Już 2 raz takie coś w waszej sieci się zdarza, a po interwencji kaucja zostaje zniesiona. Mam wrażenie, ze w waszym "dziale aktywacji" weryfikacja odbywa się na podstawie własnego (widzi mi się) pracownika.
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3136
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Gosia66,
Przyczyny naliczania kaucji mogą być różne; od zaległości w płatnościach po niezgodność w danych. Informacje na ten temat znajdziesz tutaj. Wysłałam interwencję w sprawie Twojego zamówienia.Gosia66 pisze:Oczywiście nikt nic nie wie jaki powód, jaka wysokość, a do salonu nie mam zamiaru specjalnie się udawać żeby się też nic nie dowiedzieć. Już 2 raz takie coś w waszej sieci się zdarza, a po interwencji kaucja zostaje zniesiona.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Witam, złożyłem dwa dni temu zamówienie na stronie internetowej Plusa. Otrzymałem potwierdzenie złożenia e-mailem i smsem ale jak sprawdzam status zamówienia pokazuje się komunikat: "KPPERROR". Proszę o pomoc. Numer zamówienia to: 2021032111238270
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Witaj kowal_g8,
przesłałam do sklepu internetowego interwencję w sprawie Twojego zamówienia.
przesłałam do sklepu internetowego interwencję w sprawie Twojego zamówienia.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Witam.
Wczoraj zmiana statusu na przekazanie paczki kurierowi.
Od wczoraj ciagle paczki brak u kuriera. Centrla rowniez nie ma.
Nr zamowienia
2021032111239182
Numer paczki tnt
908043633
Status od wczoraj
PRZESYŁKA PRZEKAZANA FIRMIE KURIERSKIEJ TNT. WIĘCEJ INFORMACJI W WYSŁANEJ WIADOMOŚCI E-MAIL.
Wczoraj zmiana statusu na przekazanie paczki kurierowi.
Od wczoraj ciagle paczki brak u kuriera. Centrla rowniez nie ma.
Nr zamowienia
2021032111239182
Numer paczki tnt
908043633
Status od wczoraj
PRZESYŁKA PRZEKAZANA FIRMIE KURIERSKIEJ TNT. WIĘCEJ INFORMACJI W WYSŁANEJ WIADOMOŚCI E-MAIL.
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3136
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Witaj WSZtmn,
standardowy czas realizacji zamówienia wynosi około 5 dni roboczych. Kontaktowałeś się w sprawie swojego zamówienia ze sklepem internetowym?
standardowy czas realizacji zamówienia wynosi około 5 dni roboczych. Kontaktowałeś się w sprawie swojego zamówienia ze sklepem internetowym?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Zamówienie dotarło dziś o 13...OPPO Reno4 Z 5G + Enco W31
Jednak brakuje " + Enco W31 "...W pudełku sam telefon
Na stronie pozycja nadal aktywna i jest 0 info o tym że to akcja promocyjna na jakiś czas.
Pozycji OPPO Reno4 Z 5G samej nie ma na sklepie plusha. Jest tylko OPPO Reno4 Z 5G + Enco W31
Jednak brakuje " + Enco W31 "...W pudełku sam telefon
Na stronie pozycja nadal aktywna i jest 0 info o tym że to akcja promocyjna na jakiś czas.
Pozycji OPPO Reno4 Z 5G samej nie ma na sklepie plusha. Jest tylko OPPO Reno4 Z 5G + Enco W31
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3136
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
To co robicie w przypadku niektórych zamówień to kpina z klienta i narażanie go w dobie pandemii na utratę przynajmniej zdrowia. Postanowiłam się udać do salonu aby dowiedzieć sie o wysokość kaucji i jej przyczynę. Po dłuższym oczekiwaniu w kolejce sprzedawca mnie poinformował (nie wiem czy od niechcenia czy inna przyczyna), że u nich sprawy kaucji nie "załatwię". Odesłano mnie do salonu w zupełnie innej części miasta.
Próbowałam się kontaktować ze sklepem internetowym aby pomogli chociaż w ustaleniu przyczyny ewentualnie wysokości kaucji skoro mam już jechać do odległego salonu to przynajmniej chciała bym wiedzieć jaką kwotę mam przygotować. Niestety jedyne co uzyskuje to link do regulaminu i paragrafu z regulaminu który dotyczy "Prawa odstąpienia od umowy" Nawet sklep nie zna regulaminu który przesyła klientowi i wprowadza klienta w błąd.
W obecnych czasach powinniście ułatwić klientowi wpłatę kaucji i robić to również zdalnie. Dalej nie znam przyczyny ani wysokości, a stanie w kolejce w odległym salonie mi się nie uśmiecha.
Liczę, że jakoś problem uda się rozwiązać.
Próbowałam się kontaktować ze sklepem internetowym aby pomogli chociaż w ustaleniu przyczyny ewentualnie wysokości kaucji skoro mam już jechać do odległego salonu to przynajmniej chciała bym wiedzieć jaką kwotę mam przygotować. Niestety jedyne co uzyskuje to link do regulaminu i paragrafu z regulaminu który dotyczy "Prawa odstąpienia od umowy" Nawet sklep nie zna regulaminu który przesyła klientowi i wprowadza klienta w błąd.
W obecnych czasach powinniście ułatwić klientowi wpłatę kaucji i robić to również zdalnie. Dalej nie znam przyczyny ani wysokości, a stanie w kolejce w odległym salonie mi się nie uśmiecha.
Liczę, że jakoś problem uda się rozwiązać.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Gosia66,
Gosia66 pisze:Próbowałam się kontaktować ze sklepem internetowym aby pomogli chociaż w ustaleniu przyczyny ewentualnie wysokości kaucji skoro mam już jechać do odległego salonu to przynajmniej chciała bym wiedzieć jaką kwotę mam przygotować.
Jeśli zamówienie nie mogło być zrealizowane poprzez sklep internetowy, to zapraszamy do najbliższego punktu, gdzie zostanie sporządzona nowa umowa na wybrany sprzęt. Decyzję o akceptacji lub odmowie zawarcia umowy podejmuje nasz Dział Aktywacji.Marta_Plus pisze:Przyczyny naliczania kaucji mogą być różne; od zaległości w płatnościach po niezgodność w danych. Informacje na ten temat znajdziesz tutaj.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Szkoda tylko, że nikt nie przeczytał o tym jak mnie potraktowano w "najbliższym punkcie". Zero wsparcia, zero informacji tylko 40 minut czekania. Dziękuję za taką obsługę.
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3136
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Gosia66,
najmocniej przepraszamy za napotkane niedogodności.
najmocniej przepraszamy za napotkane niedogodności.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 4
- Rejestracja: 3 sty 2019, o 11:00
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Dzień Dobry,
Bardzo proszę o wsparcie,
status zamówienia w sklepie internetowym nr: 2021051911493877
przy sprawdzeniu statusu pojawią się komunikat KPPERROR, nie otrzymałem także aneksu do umowy
pozdrawiam,
Karol
Bardzo proszę o wsparcie,
status zamówienia w sklepie internetowym nr: 2021051911493877
przy sprawdzeniu statusu pojawią się komunikat KPPERROR, nie otrzymałem także aneksu do umowy
pozdrawiam,
Karol
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3136
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Realizacja zamówienia w sklepie internetowym - problemy
Witaj karolbiskup,
przesłałam do sklepu internetowego interwencję w sprawie Twojego zamówienia.
przesłałam do sklepu internetowego interwencję w sprawie Twojego zamówienia.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ