Re: WiFi Calling już w Plusie! Przetestuj!
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 6
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 27 lut 2020, o 10:04
Re: Rozmowy przez WiFi
toni,
Zapomnij o wifi calling na iphonie w plusie.
Nie ma i prawdopodobnie nie będzie w najbliższym i pewnie również dalszym czasie obsługi tej funkcjonalność na natywnym oprogramowaniu. Dodatkowa aplikacja to jest jedno wielkie nieporozumienie - dla własnego zdrowia albo ją odinstaluj albo zmień operatora jeżeli zależy Ci na wifi calling.
Zapomnij o wifi calling na iphonie w plusie.
Nie ma i prawdopodobnie nie będzie w najbliższym i pewnie również dalszym czasie obsługi tej funkcjonalność na natywnym oprogramowaniu. Dodatkowa aplikacja to jest jedno wielkie nieporozumienie - dla własnego zdrowia albo ją odinstaluj albo zmień operatora jeżeli zależy Ci na wifi calling.
Re: Re: WiFi Calling już w Plusie! Przetestuj!
Witam od jakiegoś czasu mam problem z aplikacją wifi calling+. Do tej pory nie było problemów a używam już jej dłuższy czas. Pojawia się komunikat "twoja karta SIM została użyta w innym urządzeniu. Aplikacją wifi calling+ na tym urządzeniu została dezaktywowana."
Problem w tym że nigdy nie wyjmowałem SIM i nie używałem go w innym aparacie.
Mój tel to Mi 9T Pro.
Problem w tym że nigdy nie wyjmowałem SIM i nie używałem go w innym aparacie.
Mój tel to Mi 9T Pro.
Re: Re: WiFi Calling już w Plusie! Przetestuj!
Mam dokładnie to samo, problem wydaje mi się jest po ostatniej aktualizacji aplikacji (z 20 listopada), mój telefon to Xiaomi Mi Note 10 Lite, MIUI 12.0.2, karta Plusa siedzi w SIM2. Poprzednio przez pół roku wszystko działało w miarę poprawnie.JarekZ pisze:Witam od jakiegoś czasu mam problem z aplikacją wifi calling+. Do tej pory nie było problemów a używam już jej dłuższy czas. Pojawia się komunikat "twoja karta SIM została użyta w innym urządzeniu. Aplikacją wifi calling+ na tym urządzeniu została dezaktywowana."
Problem w tym że nigdy nie wyjmowałem SIM i nie używałem go w innym aparacie.
Mój tel to Mi 9T Pro.
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3140
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: WiFi Calling już w Plusie! Przetestuj!
Witaj JarekZ, salmon,
jak wygląda sytuacja po odinstalowaniu i zainstalowaniu ponownie aplikacji na Waszym urządzeniu?
jak wygląda sytuacja po odinstalowaniu i zainstalowaniu ponownie aplikacji na Waszym urządzeniu?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: WiFi Calling już w Plusie! Przetestuj!
U mnie - nie zaobserwowałem żadnej poprawy. Po kilkudziesięciu minutach ten sam komunikat, konieczność ponownej aktywacji aplikacji, znów zapewne na kilkadziesiąt minut.Marta_Plus pisze: jak wygląda sytuacja po odinstalowaniu i zainstalowaniu ponownie aplikacji na Waszym urządzeniu?
Re: WiFi Calling już w Plusie! Przetestuj!
A u mnie ponowne zainstalowanie chyba pomogło :) Od wczorajszej nocy ani razu nie wyskoczył ten komunikat a kilka połączeń już odebrałemMarta_Plus pisze:Witaj JarekZ, salmon,
jak wygląda sytuacja po odinstalowaniu i zainstalowaniu ponownie aplikacji na Waszym urządzeniu?
Serdecznie dziękuję za pomoc!
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3140
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: WiFi Calling już w Plusie! Przetestuj!
salmon,
JarekZ,
Jak dziś wygląda sytuacja?salmon pisze:U mnie - nie zaobserwowałem żadnej poprawy. Po kilkudziesięciu minutach ten sam komunikat, konieczność ponownej aktywacji aplikacji, znów zapewne na kilkadziesiąt minut.
JarekZ,
To super, że pomogło . Dziękuję za informację .JarekZ pisze:A u mnie ponowne zainstalowanie chyba pomogło :) Od wczorajszej nocy ani razu nie wyskoczył ten komunikat a kilka połączeń już odebrałem
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: WiFi Calling już w Plusie! Przetestuj!
Cóż, bez większych zmian. Dla pewności, usunąłem cache i dane aplikacji i przeinstalowałem ponownie, komunikat dalej pojawia się i aplikacja się deaktywuje - może w trochę dłuższych odcinkach czasu działa - dziś "w warunkach bojowych", gdzie ten sposób połączenia jest przede wszystkim potrzebny, przez 4 godziny pracy problem pojawił się już 2 razy.Marta_Plus pisze:salmon,
Jak dziś wygląda sytuacja?
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3140
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: WiFi Calling już w Plusie! Przetestuj!
salmon,
• numer telefonu,
• model urządzenia wraz z wersją oprogramowania,
• komunikat błędu.
Przekażę wówczas Twój przypadek do działu technicznego.
W takim razie podeślij proszę mailem pod adres: specjalista_plus@plus.pl (w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika) krótki opis sprawy oraz następujące informacje:salmon pisze:Cóż, bez większych zmian. Dla pewności, usunąłem cache i dane aplikacji i przeinstalowałem ponownie, komunikat dalej pojawia się i aplikacja się deaktywuje
• numer telefonu,
• model urządzenia wraz z wersją oprogramowania,
• komunikat błędu.
Przekażę wówczas Twój przypadek do działu technicznego.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 1
- Rejestracja: 21 gru 2020, o 14:30
zmiana dzwięku dzwonka
Witam, od trzech dni korzystam z wifi colling. Dzisiaj zaczęły włączać mi się dwa różne dzwonki podczas połączeń przychodzących - staryv, taki jak zawsze miałem i jakiś nowy. Nie mogę tego zmienić. Proszę o informację dlaczego tak się dzieje, czy przy połączenia przychodzących przez wifi colling ma być inny dzwonek którego nie da się zmienić??
Ostatnio zmieniony 21 gru 2020, o 17:45 przez Basia_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki -podobny temat.
Powód: Połączono wątki -podobny temat.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: WiFi Calling już w Plusie! Przetestuj!
Witaj Wojtek1974,
czy korzystasz z aplikacji WiFi Calling?
czy korzystasz z aplikacji WiFi Calling?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: WiFi Calling już w Plusie! Przetestuj!
Xiaomi Mi 11 z nanjowszym oprogramowaniem EU. Ne mogę włączyć aplikacji.
Wyskakuje komunikat, że nie widzi karty SIM Plusa.
Taka karta jest wlozona (abonament) i reszta aplikacji, telefonu dziala bez zarzutu.
Czy ktoś spotkał się z podobnym wyzwaniem?
Wyskakuje komunikat, że nie widzi karty SIM Plusa.
Taka karta jest wlozona (abonament) i reszta aplikacji, telefonu dziala bez zarzutu.
Czy ktoś spotkał się z podobnym wyzwaniem?
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3140
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: WiFi Calling już w Plusie! Przetestuj!
klamek,
czy aplikacja była odinstalowana i zainstalowana ponownie? Karta SIM znajduje się w pierwszym slocie?
czy aplikacja była odinstalowana i zainstalowana ponownie? Karta SIM znajduje się w pierwszym slocie?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: WiFi Calling już w Plusie! Przetestuj!
Tak, instalowalem aplikację już trzykrotnie, z czyszczeniem Cache i restartem telefonu.
Przekładka karty z 1-go slotu na 2-gi i powrót też nie pomogl0
Przekładka karty z 1-go slotu na 2-gi i powrót też nie pomogl0
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3140
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: WiFi Calling już w Plusie! Przetestuj!
klamek,
w takim przypadku, prześlij proszę opis sprawy wraz z numerem telefonu i danymi (imię i nazwisko, numer PESEL) przez ten formularz. Nasi pracownicy mając wgląd w konto numeru, zweryfikują sytuację. Jeśli podasz mi tutaj numer zgłoszenia, postaram się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi na tę korespondencję.
w takim przypadku, prześlij proszę opis sprawy wraz z numerem telefonu i danymi (imię i nazwisko, numer PESEL) przez ten formularz. Nasi pracownicy mając wgląd w konto numeru, zweryfikują sytuację. Jeśli podasz mi tutaj numer zgłoszenia, postaram się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi na tę korespondencję.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ