5G w Plusie

Tematy związane z Internetem Mobilnym.
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
miery
Początkujący PlusManiak
Posty: 28
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 18 lut 2021, o 13:08

Re: 5G w Plusie

Post autor: miery »

Basia_Plus pisze:miery,
miery pisze:#2424555
poprosiłam o udzielenie odpowiedzi na podany numer zgłoszenia.
Przez chwilę było 5G, a później przyszedł SMS od Plusa że reklamację będą rozpatrywać i już nie ma.
Obrazek

---- EDIT ----
Podmieniłem też w systemie pliki odpowiadające za wybór pasm do 5G. Ponoć OnePlus ma coś pomieszane, a rzeczywiście na koniec sierpnia aktualizacja była. Jutro dam znać czy coś działa na stałe bo na mojej ulicy wg mapy taka dziura w środku zasięgu jest.
tomi81
Szalony PlusManiak
Posty: 385
Rejestracja: 7 gru 2009, o 23:10

Re: 5G w Plusie

Post autor: tomi81 »

Dzień dobry,

Proszę o informację czy dla poniższych stacji pojawiły się już terminy dodania pasma 5G:

BT13679 - brak ustalonej daty.
BT13037 - brak ustalonej daty.
BT13042 - brak ustalonej daty.
BT11154 - brak ustalonej daty.
BT13685 - brak ustalonej daty.
BT14603 - brak ustalonej daty.
BT11618 - brak ustalonej daty.

Być może są kolejne plany na dodanie pasma 5G w województwie podlaskim?

Pozdrawiam
Awatar użytkownika
Michał_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5469
Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13

Re: 5G w Plusie

Post autor: Michał_Plus »

tomi81, BT13685 - modernizacja była pod koniec sierpnia. Dla pozostałych nie mam podanych terminów. Nie mam nic potwierdzonego.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
joopla
Prawie PlusManiak
Posty: 42
Rejestracja: 1 lut 2016, o 18:43
Lokalizacja: Grudziądz

Re: 5G w Plusie

Post autor: joopla »

Witam. Posiadam Xiaomi Mi 10T Lite 5G i od jakiegoś czasu to 5G nie działa na moim telefonie. Otóż w miejscu pracy jestem w zasięgu nadajnika 5G, a mimo to nie "łapie" sieci w tym trybie (tryb sieci ustawiony na preferowane sieci 5G). Dla porównania kupiłem kartę startową z Play dla sprawdzenia czy może jednak nadajnik został wyłączony, ale w Play również nie działa na moim telefonie. Kolega, który posiada kartę w Play korzysta z 5G w swoim telefonie, a mimo tego, że stałem obok, mój telefon nie "złapał" wyżej wymienionego trybu sieci nawet korzystając z karty SIM Play. Co może być przyczyną?
mariusz9a
Administrator
Administrator
Posty: 6153
Rejestracja: 20 lip 2008, o 12:42
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: 5G w Plusie

Post autor: mariusz9a »

Masz w swojej taryfie dostęp do sieci 5G? Obstawiam, że raczej w tym jest problem. Możesz zapytać BOK przez formularz kontaktowy na stronie Plusa czy Twoja taryfa nadal powinna mieć aktywny dostęp do 5G.
"Szczęśliwy, kto umie dzielić się z innymi"
Obrazek
joopla
Prawie PlusManiak
Posty: 42
Rejestracja: 1 lut 2016, o 18:43
Lokalizacja: Grudziądz

Re: 5G w Plusie

Post autor: joopla »

mariusz9a pisze:Masz w swojej taryfie dostęp do sieci 5G? Obstawiam, że raczej w tym jest problem. Możesz zapytać BOK przez formularz kontaktowy na stronie Plusa czy Twoja taryfa nadal powinna mieć aktywny dostęp do 5G.
O tym nie miałem pojęcia, ale wcześniej działało to 5G przez 3-4 tygodni. Posiadam abonament jeśli to ma jakieś znaczenie. Mimo to zadzwonię zaraz do BOK

Edit:
W BOK dowiedziałem się, że sieć 5G jest w tej chwili niedostępna dla mojej oferty (była dostępna dla wszystkich na próbę, dlatego wcześniej działało). Aby była dostępna musiałbym zmienić taryfę, co wiąże się z wyższym kosztem abonamentu lecz w tej chwili nie jest to dla mnie dostępne, ponieważ w czerwcu zmieniłem taryfę. Szkoda, że wtedy pani w salonie Plusa nie poinformowała mnie o tym.
Pozdrawiam
Awatar użytkownika
krupniok200
PlusManiak
Posty: 118
Rejestracja: 19 wrz 2015, o 14:59
Lokalizacja: Katowice

Re: 5G w Plusie

Post autor: krupniok200 »

Trochę słabo że wyłączają 5g dla tych co wolą mieć swój pakiet teraźniejszy, przy LTE nie było takich rzeczy i każdy mógł korzystać z nowego pasma. Teraz zakupiłem nowy telefon i się dowiedziałem że testem 5g mogę się obejść "smakiem" bo mogę mieć zablokowany dostęp. Chyba że ktoś z Plusa wie może czy taryfa: PLUS.RODZINA+ 135 też ma już zablokowany dostęp do 5g?
Adam253
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 20 wrz 2021, o 14:03

Re: 5G w Plusie

Post autor: Adam253 »

Kiedy 5G zostanie uruchomione komercyjnie na nadajniku BT33175?
Mic2
PlusManiak
Posty: 84
Rejestracja: 23 lut 2017, o 19:15

Re: 5G w Plusie

Post autor: Mic2 »

Chciałem zapytać o 5G na BT20019 i BT22331. Czy już działa tam 5G lub czy są takie plany, a jeżeli tak, to kiedy?
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: 5G w Plusie

Post autor: Ewa_Plus »

krupniok200,
- w tej taryfie nie ma 5G.

Adam253,
- spróbuje to ustalić i dam znać.

Mic2,
- na BT22331 już działa. Dla BT20019 również jest w planach, jednak terminu jeszcze nie ustalono.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
rywin
Prawie PlusManiak
Posty: 32
Rejestracja: 28 gru 2017, o 22:13

Re: 5G w Plusie

Post autor: rywin »

witam ,
czy dla BT44538 , BT43230,BT43746 ,BT44174 oraz BT44178 są widoczne plany na doposażenie w 5G?
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: 5G w Plusie

Post autor: Ewa_Plus »

Adam253,
- jeśli chodzi o BT33175 [Karpacz] - na ten moment spodziewamy się na przełomie października/listopada.


Witaj rywin,
- obecnie 5G zaplanowane jest dla tych dwóch stacji: BT44538, BT43230 - jednak terminu na razie nie ustalono.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
pixbirt
Początkujący PlusManiak
Posty: 13
Rejestracja: 10 wrz 2021, o 19:45

Re: 5G w Plusie

Post autor: pixbirt »

Witam
W dziale Internet LTE poruszyliśmy trochę wraz z innymi temat współpracy pomiędzy Polkomtelem a Apple, rozpoczęty od kwestii korzystania z 5G na iPhone'ach. Dodatkowo chcę skierować pytanie do piszących tu specjalistów Plusa, czy cokolwiek wiadomo w tym temacie. Czy mówi się gdzieś o potencjalnym podjęciu wreszcie takiej współpracy? A może o wręcz czymś odwrotnym? Oczywiście nie spodziewam się oficjalnego stanowiska w imieniu Polkomtela, a po prostu odpowiedzi w ramach obecnej wiedzy specjalistów. Pozdrawiam
dawid1302
Prawie PlusManiak
Posty: 32
Rejestracja: 29 sie 2020, o 12:10

Re: 5G w Plusie

Post autor: dawid1302 »

pixbirt pisze:Witam
W dziale Internet LTE poruszyliśmy trochę wraz z innymi temat współpracy pomiędzy Polkomtelem a Apple, rozpoczęty od kwestii korzystania z 5G na iPhone'ach. Dodatkowo chcę skierować pytanie do piszących tu specjalistów Plusa, czy cokolwiek wiadomo w tym temacie. Czy mówi się gdzieś o potencjalnym podjęciu wreszcie takiej współpracy? A może o wręcz czymś odwrotnym? Oczywiście nie spodziewam się oficjalnego stanowiska w imieniu Polkomtela, a po prostu odpowiedzi w ramach obecnej wiedzy specjalistów. Pozdrawiam

Iphone to najgorsza rzecz która może plus spotkać, po co mają sobie robić problemy rękojmiami, serwisami itd sięc dystrybucyjna i serwisowa Iphone to porażka, współczuję ludziom którzy to sprzedają.
pixbirt
Początkujący PlusManiak
Posty: 13
Rejestracja: 10 wrz 2021, o 19:45

Re: 5G w Plusie

Post autor: pixbirt »

dawid1302 pisze:Iphone to najgorsza rzecz która może plus spotkać, po co mają sobie robić problemy rękojmiami, serwisami itd sięc dystrybucyjna i serwisowa Iphone to porażka, współczuję ludziom którzy to sprzedają.
Chociaż moje pytanie dotyczyło pogłosek na temat podjęcia współpracy Polkomtela z Apple, to jednak odpowiem. Nie mam pojęcia, skąd aż taka negatywna opinia. Mnie wystarczy, że ja jestem zadowolony z iPhone'a. I tylko chcę nadmienić, że po przejściu przez szereg innych producentów, spokojnie i z pełnym obiektywizmem mogę stwierdzić, że sieć serwisową i politykę prokliencką to mają chyba niemalże najlepiej rozwiniętą. Bezproblemowe naprawy czy wymiany gwarancyjne (czasem nawet całego urządzenia i to błahego powodu, z reguły ekspresowy czas wykonania usługi. A po uzyskaniu nowego urządzenia, biegnie dla niego nowy, odrębny okres gwarancyjny, jak przy dopiero co zakupionym.
Nie twierdzę, że np. Huawei jest zły, a wręcz uważam, że taki Samsung wyprzedza w kilku kwestiach iPhone'a o kilometry, które osobiście są dla mnie bez znaczenia. Tylko po co robić na siłę czarny PR i to akurat w najmniej trafionym aspekcie :roll:

Wracając do meritum..drodzy specjaliści, niech ktoś chociaż mrugnie okiem, by potwierdzić dopiero co poczynione kroki w podjęciu współpracy przez Polkomtel z Apple :-D tajemnic handlowych nikt znać nie potrzebuje :-D a jedynie aktywne 5G w kieszeni na iPhonie
ODPOWIEDZ