dawid1302 pisze:Iphone to najgorsza rzecz która może plus spotkać, po co mają sobie robić problemy rękojmiami, serwisami itd sięc dystrybucyjna i serwisowa Iphone to porażka, współczuję ludziom którzy to sprzedają.
Chociaż moje pytanie dotyczyło pogłosek na temat podjęcia współpracy Polkomtela z Apple, to jednak odpowiem. Nie mam pojęcia, skąd aż taka negatywna opinia. Mnie wystarczy, że ja jestem zadowolony z iPhone'a. I tylko chcę nadmienić, że po przejściu przez szereg innych producentów, spokojnie i z pełnym obiektywizmem mogę stwierdzić, że sieć serwisową i politykę prokliencką to mają chyba niemalże najlepiej rozwiniętą. Bezproblemowe naprawy czy wymiany gwarancyjne (czasem nawet całego urządzenia i to błahego powodu, z reguły ekspresowy czas wykonania usługi. A po uzyskaniu nowego urządzenia, biegnie dla niego nowy, odrębny okres gwarancyjny, jak przy dopiero co zakupionym.
Nie twierdzę, że np. Huawei jest zły, a wręcz uważam, że taki Samsung wyprzedza w kilku kwestiach iPhone'a o kilometry, które osobiście są dla mnie bez znaczenia. Tylko po co robić na siłę czarny PR i to akurat w najmniej trafionym aspekcie
Wracając do meritum..drodzy specjaliści, niech ktoś chociaż mrugnie okiem, by potwierdzić dopiero co poczynione kroki w podjęciu współpracy przez Polkomtel z Apple
tajemnic handlowych nikt znać nie potrzebuje
a jedynie aktywne 5G w kieszeni na iPhonie