Basia_Plus pisze:podaj proszę jaka informacja pojawia się po wpisaniu kodów: *147#, *121# i *136#.
Będę mogła podać za parę dni, bo karta jest u rodziców.
Ale nie wynika to z rodzaju kupionej karty? Była to "do 100GB po doładowaniu". Myślałam, że wszystkie mają jakąś "preinstalowaną" promocję.
Astroni pisze:Przepraszam, że zadaję pytanie, na które odpowiedzi już pewnie pośrednio padały, ale... Kupiłam kartę w promocji "Do 100 GB po doładowaniu". Ile właściwie dostanę po doładowaniu np. 5 zł?.
Dostajesz 5GB ważne 5 dni. Jeśli oczywiście masz aktywną promocję GigaBank.
Astroni pisze:GigaBank też dokłada jakieś dodatkowe transfery "od siebie"? Czy obie są darmowe?
Pozdrawiam i z góry dziękuję za odpowiedź.
Nie bardzo wiem o jakiej promocji piszesz. Ale jeśli mówimy o tej z okładki, to jest właśnie ta usługa GigaBank. Wystarczy sprawdzić jak @Basia_Plus napisała, czy GigaBank jest aktywny i 100GB dostaje się po doładowaniu 200 zł.
*121#
Non stop BIG single
Giga bank
Pakiet kwotowy 4zł - starter
*136#
Giga bank w plusie
Google mówi, że za dodatkowe GB za każdym doładowaniem odpowiada Plus Elastyczna na Kartę - czyli już wszystko wiadomo. Dziękuję za podpowiedzi i kody.
Dobry wieczór,
a ja straciłem. Miałem 173 GB, doładowałem konto za 50 zł i teraz mam 50 GB. Cuda w Plus-ie trwają nadal. Miesiąc bez reklamacji, to miesiąc stracony. Proszę o interwencję CASE/221121/2206.
Pozdrawiam.
Otrzymałem zwrot utraconego pakietu danych z nawiązką 3GB i w związku z tym, bardzo dziękuję za pomoc. Rozumiem, że czasami coś może pójść nie tak i nieprawidłowe działanie systemu może się zdarzyć. Niestety, to co dzieje się w ostatnim roku, przechodzi ludzkie pojęcie. Zaczyna mi brakować sił do ciągłego kontrolowania operatora i pisania reklamacji. Naprawcie to, proszę.
Pozdrawiam.
Dobry wieczór,
Dzisiaj spotkała mnie bardzo niemiła niespodzianka, wyparowały Gigabajty na dwóch moich numerach. Oba posiadam w taryfie "Plus elastyczna na kartę". Użytkujemy je z żoną od prawie 4 lat. Dotychczas nie miałem żadnych problemów.
W dniu wczorajszym doładowałem oba na kwotę 50zł, otrzymałem SMS'y zwrotne, że "W GigaBanku masz teraz 156836900 kB" oraz na drugim numerze "... 185448000 kB". Dzisiaj zauważyłem, że internet praktycznie przestał działać na obu numerach, nie mogłem korzystać w normalny sposób nawet z nawigacji. Po wprowadzeniu kodów sprawdzających *121# dostałem SMS'y o zerowej ilości gigabytów w GigaBanku! W jeden dzień wyparowało z jednego numeru 150GB a z drugiego 180GB. W punkcie obsługi zgłosiłem reklamacje dla obu numerów, numery reklamacji 6827705 oraz 6827706. Otrzymałem informację, że na odpowiedź mogę poczekać do 30 dni, nie mogę tyle czekać na internet, jest mi niezbędny na co dzień. Bardzo proszę o pomoc.
Dziękuję i pozdrawiam
Mam plus na kartę korzystam z pakietu Social 30 dni + Gigabank. Promocja Bez limitu 15 gb.
I miesiąc w miesiąc, mimo że posiadam pieniądze na koncie dostaje sms:
(W momencie otrzymania tego sms miałem na koncie 65 zł)
"Pakiet Social 30 dni został wyłączony lub upłynął jego okres ważności. Data dezaktywacji: 2023-02-25 11:43:30" Rozmowy i SMS wychodzące zostały zablokowane. Zasil swoje konto. ..."
"Pakiet GIGABANK został wyłączony lub upłynął jego okres ważności."
Po chwili kolejny sms
Promocja Bez limitu i 15 GB została włączona na kolejne 30 dni. Opłata została pobrana.
Po tym sms z konta została pobrana 30 zł na koncie zostało 35 zł. Ale połączenia i sms dalej zablokowane. Dopiero jak doładowałem kolejne 30 zł dopiero Pakiet Social 30 dni został włączony.
Dlaczego mimo posiadanych środków pakiet Social sam nie przedłuża się na kolejny okres. Czy ma to związek z "Ważnością konta, która przedłuża się tylko o 30 dni ? I kończy się zawsze szybciej niż pakiet Social ?
Ostatnio zmieniony 27 lut 2023, o 10:45 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód:Połączono wątki - ten sam temat.
Pakiet Social jest składową promocji Giga Bank. Jeżeli zasilasz konto kwotą minimum 25 zł, to taki pakiet jest aktywowany. On nie przedłuża się automatycznie, tylko dodawany jest za zasilenie konta. Szczegóły w regulaminie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Witam wszystkich mam pewien problem. Z końcem zeszłego roku i początkiem nowego doładowałem tel kolejna karta. Dostałem SMS od plusa jak zawsze że konto jest doładowane oraz że gigabajty w Gigabanku zostały zwiększone. Lecz ku mojemu zdziwieniu zamiast zwiększyć ilość gigabajtów nagle większa ich część zniknęła. Czym jest spowodowane to że gigabajty ze zmianą roku " wyparowały " ?
Ostatnio zmieniony 10 mar 2023, o 10:51 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód:Połączono wątki - ten sam temat.
prześlij proszę przez ten formularz krótki opis sprawy, wraz z numerem telefonu i danymi (imię i nazwisko).
Następnie podaj nam tutaj numer zagadnienia, a postaramy się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ