Świadczenie usług po śmierci właściciela
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Szalony PlusManiak
- Posty: 269
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 30 mar 2010, o 13:44
- Lokalizacja: Świętokrzyskie
Świadczenie usług po śmierci właściciela
W Plusie mój tata miał usługi:
-Plus internet 20 GB w "niestandardowej cenie". Umowa na czas nieokreślony.
-prąd od Plusa dla osoby prywatnej, PGE to Operator Systemu Dystrybucyjnego (OSD). Umowa jeszcze będzie trwała 1,5 roku.
-prąd od Plusa na firmę, PGE to Operator Systemu Dystrybucyjnego (OSD). Umowa jeszcze będzie trwała 1,5 roku.
Mój tata zmarł w tym tygodniu. Jak wygląda sprawa z przepisaniem umów?
Zaznaczę iż na ten moment nie chciałbym nic zmieniać (chyba nie ma przeszkód aby płacić abonament na dane ojca).
Plus Internet jest w niestandardowej cenie więc chciałbym zachować warunki. Prąd od Plusa dla firm oraz osoby prywatnej wydaje mi się że chyba jak się skończy umowa to warto coś zmienić. Dodam iż warunki są także "mocno niestandardowe" ale kiedyś trzeba będzie to zmienić. Umowa na prąd dla firm oraz prąd osoby prywatnej jest taka sama jak adres pod którym mieszkamy. Mama (czyli żona zmarłego) jest osobą która nie posiada firmy a syn zmarłego posiada firmę. Chyba tutaj nie da się przepisać umowy na prąd z licznikiem firmowym na osobę prywatną ? Być może proces przepisywania powinien rozpocząć się od Operatora Systemu Dystrybucyjnego ?
Jak mówiłem na ten moment nie ma konieczności przepisywania ale chyba nie ma jakiegoś czasu "do kiedy" należy to przepisać ? Podsumowując dla taryfy Plus Internet chcielibyśmy zachować warunki oferty. Dla prądu dla osoby prywatnej oraz dla firmy także chcielibyśmy zachować warunki ale chyba najlepiej jak umowa będzie się kończyła.
-Plus internet 20 GB w "niestandardowej cenie". Umowa na czas nieokreślony.
-prąd od Plusa dla osoby prywatnej, PGE to Operator Systemu Dystrybucyjnego (OSD). Umowa jeszcze będzie trwała 1,5 roku.
-prąd od Plusa na firmę, PGE to Operator Systemu Dystrybucyjnego (OSD). Umowa jeszcze będzie trwała 1,5 roku.
Mój tata zmarł w tym tygodniu. Jak wygląda sprawa z przepisaniem umów?
Zaznaczę iż na ten moment nie chciałbym nic zmieniać (chyba nie ma przeszkód aby płacić abonament na dane ojca).
Plus Internet jest w niestandardowej cenie więc chciałbym zachować warunki. Prąd od Plusa dla firm oraz osoby prywatnej wydaje mi się że chyba jak się skończy umowa to warto coś zmienić. Dodam iż warunki są także "mocno niestandardowe" ale kiedyś trzeba będzie to zmienić. Umowa na prąd dla firm oraz prąd osoby prywatnej jest taka sama jak adres pod którym mieszkamy. Mama (czyli żona zmarłego) jest osobą która nie posiada firmy a syn zmarłego posiada firmę. Chyba tutaj nie da się przepisać umowy na prąd z licznikiem firmowym na osobę prywatną ? Być może proces przepisywania powinien rozpocząć się od Operatora Systemu Dystrybucyjnego ?
Jak mówiłem na ten moment nie ma konieczności przepisywania ale chyba nie ma jakiegoś czasu "do kiedy" należy to przepisać ? Podsumowując dla taryfy Plus Internet chcielibyśmy zachować warunki oferty. Dla prądu dla osoby prywatnej oraz dla firmy także chcielibyśmy zachować warunki ale chyba najlepiej jak umowa będzie się kończyła.
Re: Świadczenie usług po śmierci właściciela
Witaj sql,
jeśli chodzi o umowę na Internet mobilny, to możesz ją przepisać na siebie w dowolnym naszym punkcie. W przypadku śmierci dotychczasowego Abonenta, wykonuje się bezpłatny transfer na nowego.
Umowę transferu można zawrzeć tylko w stacjonarnym punkcie sprzedaży sieci Plus.
Do zawarcia umowy, dla nowego Klienta, wymagane są następujące dokumenty:
- ważny dowód osobisty z numerem PESEL, ewentualnie jeśli nie posiadasz dowodu osobistego, to można wówczas przedstawić dokument z właściwego Urzędu Miasta lub Gminy potwierdzający złożenie wniosku o wydanie nowego dowodu osobistego (dokument taki musi zawierać numer PESEL) + paszport,
- akt zgonu dotychczasowego Abonenta.
Ps. Jeśli przypadkiem pracownik punktu powie, że konieczna jest zmiana taryfy, to znaczy, że wybrał zły formularz (cesję), a umowę transferu spisuje się na manualnej formatce UoŚUT (nowym pracownikom czasem się zdarza pomylić). Jak tak zrobi, to nie stracisz warunków jakie są obecnie na tej umowie.
Co do umów na energię, napisz proszę, czy liczniki chciałbyś przepisać na siebie jako osobę fizyczną, czy na swoją firmę?
Czy może ten, który jest obecnie na firmę Twojego Taty na Twoja firmę, a ten drugi na siebie prywatnie.
jeśli chodzi o umowę na Internet mobilny, to możesz ją przepisać na siebie w dowolnym naszym punkcie. W przypadku śmierci dotychczasowego Abonenta, wykonuje się bezpłatny transfer na nowego.
Umowę transferu można zawrzeć tylko w stacjonarnym punkcie sprzedaży sieci Plus.
Do zawarcia umowy, dla nowego Klienta, wymagane są następujące dokumenty:
- ważny dowód osobisty z numerem PESEL, ewentualnie jeśli nie posiadasz dowodu osobistego, to można wówczas przedstawić dokument z właściwego Urzędu Miasta lub Gminy potwierdzający złożenie wniosku o wydanie nowego dowodu osobistego (dokument taki musi zawierać numer PESEL) + paszport,
- akt zgonu dotychczasowego Abonenta.
Ps. Jeśli przypadkiem pracownik punktu powie, że konieczna jest zmiana taryfy, to znaczy, że wybrał zły formularz (cesję), a umowę transferu spisuje się na manualnej formatce UoŚUT (nowym pracownikom czasem się zdarza pomylić). Jak tak zrobi, to nie stracisz warunków jakie są obecnie na tej umowie.
Co do umów na energię, napisz proszę, czy liczniki chciałbyś przepisać na siebie jako osobę fizyczną, czy na swoją firmę?
Czy może ten, który jest obecnie na firmę Twojego Taty na Twoja firmę, a ten drugi na siebie prywatnie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Świadczenie usług po śmierci właściciela
W związku z tym tematem wysłałem e-maila do Plusa. Numer zgłoszenia [#2416977]
Proszę aby Specjaliści Plusa zaopiekowali się tym zgłoszeniem.
Proszę aby Specjaliści Plusa zaopiekowali się tym zgłoszeniem.
Re: Świadczenie usług po śmierci właściciela
sql,
- interwencja wysłana.
- interwencja wysłana.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Świadczenie usług po śmierci właściciela
Napisałem dodatkowe zgłoszenie. Już ostatnie
#2427548
#2427548
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Świadczenie usług po śmierci właściciela
sql,
poprosiłam o udzielenie odpowiedzi na podany numer zgłoszenia.sql pisze:#2427548
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Świadczenie usług po śmierci właściciela
Znak: OKR/MatCie/6422334/17.09.21
Nr konta: 18911857.
Dotyczy to powyższego zgłoszenia czyli post z 14 września.
Otrzymałem informację ale nie na temat. Oczekiwałem jakiejś konkretnej odpowiedzi.
Nr konta: 18911857.
Dotyczy to powyższego zgłoszenia czyli post z 14 września.
Otrzymałem informację ale nie na temat. Oczekiwałem jakiejś konkretnej odpowiedzi.
Re: Świadczenie usług po śmierci właściciela
sql,
- wyślij proszę jeszcze jedną reklamację z informacją, które kwestie nie zostały wyjaśnione.
Podrzuć potem oczywiście numer zgłoszenia, to przyśpieszymy.
- wyślij proszę jeszcze jedną reklamację z informacją, które kwestie nie zostały wyjaśnione.
Podrzuć potem oczywiście numer zgłoszenia, to przyśpieszymy.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Świadczenie usług po śmierci właściciela
Proszę o interwencję
#2441995
Chodzi w zasadzie o punkt 2)
#2441995
Chodzi w zasadzie o punkt 2)
Re: Świadczenie usług po śmierci właściciela
sql,
- przekazane.
- przekazane.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Świadczenie usług po śmierci właściciela
#2500195
Proszę o interwencję.
Proszę o interwencję.
Re: Świadczenie usług po śmierci właściciela
sql,
- poprosiłam o zajęcie się Twoim zgłoszeniem.
- poprosiłam o zajęcie się Twoim zgłoszeniem.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Świadczenie usług po śmierci właściciela
Mam nowe informacje. Zawarłem je tutaj
#2505184
Proszę o interwencję.
#2505184
Proszę o interwencję.
Re: Świadczenie usług po śmierci właściciela
sql,
- dzięki, przekazałam.
- dzięki, przekazałam.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Świadczenie usług po śmierci właściciela
Kolejne zgłoszenie stworzyłem
#2533006
Proszę o przekazanie.
#2533006
Proszę o przekazanie.