HUAWEI 5G CPE Pro 2 (H122-373) bark połączenia 5g
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Ewa_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 6975
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
- Lokalizacja: Warszawa
Re: HUAWEI 5G CPE Pro 2 (H122-373) bark połączenia 5g
kowal15,
- mógłbyś podesłać mi jeszcze numer telefonu, na którym masz ten Internet?
Najlepiej mailowo na specjalista_plus@plus.pl"target="_blank
- mógłbyś podesłać mi jeszcze numer telefonu, na którym masz ten Internet?
Najlepiej mailowo na specjalista_plus@plus.pl"target="_blank
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: HUAWEI 5G CPE Pro 2 (H122-373) bark połączenia 5g
Witam, u mnie dokładnie to samo po aktualizacji ,Huawei odsyła do operatora a operator do Huawei.
Re: HUAWEI 5G CPE Pro 2 (H122-373) bark połączenia 5g
zgadza się. Oddałem router do Serwisu Huawei, napisali że wgrali nowy soft (nieprawda: miał datę ostatniej aktualizacji zrobionej przeze mnie) napisali, że z ich kartami działa i zalecili wymianę karty sim.Artur SQ pisze:Witam, u mnie dokładnie to samo po aktualizacji ,Huawei odsyła do operatora a operator do Huawei.
Wymieniłem kartę sim, jest to samo. Widocznie w serwisie mają jakieś magiczne karty.
Re: HUAWEI 5G CPE Pro 2 (H122-373) bark połączenia 5g
na info operatora wskazali mi miejsca {btsy } w Warszawie w których na 100% jest 5G i powinien się łączyć na paśmie 5G .Objechałem pół miasta jak głupek ,i co i nic w żadnym ze wskazanym miejscu brak łączności 5G , bo się nie połączy jest wykastrowany soft w tej aktualizacji.
Re: HUAWEI 5G CPE Pro 2 (H122-373) bark połączenia 5g
Artur SQ, kowal15,
- co do nakładki, o której mowa – to jej elementem jest graficzne logo ‘plus’ widoczne w WebUI i nie ma to żadnego wpływu na działanie urządzenia a w szczególności nie wprowadza żadnych ograniczeń w działaniu.
Nie jest prawdziwe twierdzenie producenta, że jest to wina Plus-a.
Zresztą oprogramowanie (w tym ‘nakładkę’) przygotowuje Producent i on je dostarcza on-line na urządzenia.
Router jest urządzeniem 5G/LTE i pracuje w trybie automatycznym, nie ma, ani nie miało możliwości ‘wymuszenia’ technologii 5G.
Urządzenie w tym trybie wykrywa sieć 5G i pozwala korzystać z niej, jeżeli parametry radiowe takiego połączenia są wystarczające dla jakości i szybkości transferów danych.
- co do nakładki, o której mowa – to jej elementem jest graficzne logo ‘plus’ widoczne w WebUI i nie ma to żadnego wpływu na działanie urządzenia a w szczególności nie wprowadza żadnych ograniczeń w działaniu.
Nie jest prawdziwe twierdzenie producenta, że jest to wina Plus-a.
Zresztą oprogramowanie (w tym ‘nakładkę’) przygotowuje Producent i on je dostarcza on-line na urządzenia.
Router jest urządzeniem 5G/LTE i pracuje w trybie automatycznym, nie ma, ani nie miało możliwości ‘wymuszenia’ technologii 5G.
Urządzenie w tym trybie wykrywa sieć 5G i pozwala korzystać z niej, jeżeli parametry radiowe takiego połączenia są wystarczające dla jakości i szybkości transferów danych.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: HUAWEI 5G CPE Pro 2 (H122-373) bark połączenia 5g
Do momentu aktualizacji była możliwość ręcznego wyboru pasma 4G lub 5G i działało to dobrze nawet bardzo dobrze ,po aktualizacji brak możliwości wyboru wszystko jest na auto jak na wcześniejszych foto i tyle w temacie, teraz jest odbijanie piłeczki z czyjej winy ? he
Re: HUAWEI 5G CPE Pro 2 (H122-373) bark połączenia 5g
Dziękuję za pomoc EWA _PLUS. Informacje kto®e otrzymałem odnośnie logowania do BTS bardzo mi pomogły. Zrobiłem prowizorkę :) Zasłoniłem folią aluminiową Router od strony BTS BT34036 (bez 5G), z którym łączył się router i złapałem sygnał z BTS BT33389 5G. Trochę prowizorka ale działa. Teraz śmiga jak zły :)Ewa_Plus pisze:Artur SQ, kowal15,
- co do nakładki, o której mowa – to jej elementem jest graficzne logo ‘plus’ widoczne w WebUI i nie ma to żadnego wpływu na działanie urządzenia a w szczególności nie wprowadza żadnych ograniczeń w działaniu.
Nie jest prawdziwe twierdzenie producenta, że jest to wina Plus-a.
Zresztą oprogramowanie (w tym ‘nakładkę’) przygotowuje Producent i on je dostarcza on-line na urządzenia.
Router jest urządzeniem 5G/LTE i pracuje w trybie automatycznym, nie ma, ani nie miało możliwości ‘wymuszenia’ technologii 5G.
Urządzenie w tym trybie wykrywa sieć 5G i pozwala korzystać z niej, jeżeli parametry radiowe takiego połączenia są wystarczające dla jakości i szybkości transferów danych.
Re: HUAWEI 5G CPE Pro 2 (H122-373) bark połączenia 5g
Jak dla mnie to trochę dziwne, bo pisałeś że w zakładce optymalizacja lokalizacji pojawiał ci się zasięg 5g, u mnie jest tak, że to 5g pojawia się tylko jak router w 4g połączy się z nadajnikiem obsługującym 5g. w przeciwnym wypadku nie widzi 5g.
Re: HUAWEI 5G CPE Pro 2 (H122-373) bark połączenia 5g
Tak tylko doprecyzuję, może komuś się przyda. Z 4G nie musi być połączenia z tą samą stacją gdzie jest 5G. Tzw. "kotwica" może być na dowolnym nadajniku, który nie musi mieć 5G. Czyli nasz terminal może połączyć "kotwicę" na nadajniku na którym nie ma 5G, a połączenie 5G może być realizowane przez nasz terminal na zupełnie innym nadajniku niż połączenie "kotwicy" (4G).duke pisze:5g pojawia się tylko jak router w 4g połączy się z nadajnikiem obsługującym 5g. w przeciwnym wypadku nie widzi 5g
Re: HUAWEI 5G CPE Pro 2 (H122-373) bark połączenia 5g
U mnie to tak wyglądało, router w zasięgu 3 nadajników, na jednym 5g i tylko jak z nim się połączył to miał 5g (zakładka optymalizacja lokalizacji), raz się zdarzyło, że przełączył się na inny nadajnik z zachowaniem 5g, ale nigdy nie udało mi się połączyć 5g i 4g z nadajnikiem BT 22126 (4g) i BT20644(5g). Choć nadajnik BT22126 ma zdecydowanie najlepsze parametry w 4g ze wszystkich. Jak się na niego router przełącza to rozłącza 5g.mariusz9a pisze:Tak tylko doprecyzuję, może komuś się przyda. Z 4G nie musi być połączenia z tą samą stacją gdzie jest 5G. Tzw. "kotwica" może być na dowolnym nadajniku, który nie musi mieć 5G. Czyli nasz terminal może połączyć "kotwicę" na nadajniku na którym nie ma 5G, a połączenie 5G może być realizowane przez nasz terminal na zupełnie innym nadajniku niż połączenie "kotwicy" (4G).duke pisze:5g pojawia się tylko jak router w 4g połączy się z nadajnikiem obsługującym 5g. w przeciwnym wypadku nie widzi 5g
Re: HUAWEI 5G CPE Pro 2 (H122-373) bark połączenia 5g
Czy w tym routerze da się wyciągnąć informację z jakim nadajnikiem/sektorem 5g się połączył, Bo mam taki problem, że łącząc się z tym samym nadajnikiem 4g, sygnał 5g raz mama poniżej -100dBm a raz w okolicach -80dBm i wygląda to dla mnie ewidentnie na połączenie z innym nadajnikiem 5g, albo sektorem ...!?
Re: HUAWEI 5G CPE Pro 2 (H122-373) bark połączenia 5g
Poszedł email na powyższy adres przed chwilą w sprawie nagłej dezaktywacji 5G na numerze internetowym 781........które to 5G miałem zagwarantowane warunkami promocji które podpisałem z Plusem. Mój router to ten co w temacie, nabyty z Plusa.Ewa_Plus pisze:kowal15,
- mógłbyś podesłać mi jeszcze numer telefonu, na którym masz ten Internet?
Najlepiej mailowo na specjalista_plus@plus.pl"target="_blank"target="_blank"target="_blank
BOK Plusa potwierdził dezaktywację bez powodu 5G na moim numerze pomimo zagwarantowanej tej usługi podpisaną umową na internet - nie są w stanie jej przywrócić ręcznie bo nie mają możliwości.
Proszę o pomoc.
P.S. Taka mała prośba - dopracujcie wreszcie swoje systemy tak aby zaprzestano dezaktywacji abonentom technologii 5G samoczynnie kiedy przysługuje to klientom w ramach promocji którą podpisali z Plusem.
Szerzej problem opisywany był tu: https://gsm.biz.pl/2021/09/07/plus-gdzi ... et="_blank
-
- V.I.P.
- Posty: 1261
- Rejestracja: 8 lis 2012, o 18:06
Re: HUAWEI 5G CPE Pro 2 (H122-373) bark połączenia 5g
Ty na pewno przeczytałeś to co linkujesz? Bo ja widzę tutaj opis zakończenia promocji jaki był na dostęp do 5G. Teraz jest dostępna tylko w dedykowanych planach taryfowych, wcześniej przez X czasu w ramach promocji był dostępny dla wszystkich. Lista planów taryfowych z dedykowanym dostępem do 5G była zanana od początku, więc nie wiem co ma być niby przygotowywane.patrix-83 pisze:P.S. Taka mała prośba - dopracujcie wreszcie swoje systemy tak aby zaprzestano dezaktywacji abonentom technologii 5G samoczynnie kiedy przysługuje to klientom w ramach promocji którą podpisali z Plusem.
Szerzej problem opisywany był tu: https://gsm.biz.pl/2021/09/07/plus-gdzi"target="_blank ... chnologii/