wifi calling (VoWiFi) i VoLTE
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3150
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: wifi calling (VoWiFi) i VoLTE
DanielT,
decyzję podejmuje Departament Reklamacji.
decyzję podejmuje Departament Reklamacji.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: wifi calling (VoWiFi) i VoLTE
Akurat OnePlus 8T 5G, obsługuje 5G działające w Plusie (pasmo n41). Jaki dokładnie symbol ma ten model?
-
- V.I.P.
- Posty: 1261
- Rejestracja: 8 lis 2012, o 18:06
Re: wifi calling (VoWiFi) i VoLTE
To znaczy ta kwestia na One Plus i 5G była już poruszana na forum: viewtopic.php?f=99&t=26400&p=270052&hil ... et="_blank - wątpię by coś w tek kwestii się zmieniło. Telefonów tego producenta póki co nie masz też w ofercie Plusa z tego co wiem.
A umowę zawierałeś przez tel? Jeśli tam padały takie "gwarancje" działania na tym konkretnym modelu co podałeś to możesz reklamować - odsłuchają rozumowe i ocenią.DanielT pisze:co w tej sytuacji mogę wyreklamować? Rozwiązanie umowy?
No Plus też jako ostatni odpalił te usługi, jak zobaczysz na listę to w dużej mierze różnica wynika z braku wsparcia już na tę chwile starych modeli z 2016 i wcześniej dla których producent też już zakończył wsparcie. No i tę listę tworzą użytkownicy więc na pewno jest też wiele modeli gdzie działa - ale nikt tego nie zgłosił na stronę. Podsumowując nigdy nie będzie to porównywalna liczba właśnie przez tę różnice w czasie startu usług, a z czasem oprócz nowych modeli pewnie pokażą się jeszcze inni producenci.Dzięki. Ciekawe zestawienie. Wynika z niego, że Plus jest niestety daleko w tyle za pozostałymi operatorami
Re: wifi calling (VoWiFi) i VoLTE
Model KB2003. Nie obsługuje. Mam kartę innego operatora jako drugą i po przełączeniu transmisji danych na Plusa "znika" opcja 5G w ustawieniach telefonu.mariusz9a pisze:Akurat OnePlus 8T 5G, obsługuje 5G działające w Plusie (pasmo n41). Jaki dokładnie symbol ma ten model?
Umowę zawarłem w punkcie Plusa. Kartę włożyłem od razu do telefonu i za kilka minut była aktywna na numerze tymczasowym. VoLTE i VoWiFi nie działały (opcja w ustawieniach telefonu nie pojawiła się przy karcie z Plusa).zbych_in_flames pisze:A umowę zawierałeś przez tel? Jeśli tam padały takie "gwarancje" działania na tym konkretnym modelu co podałeś to możesz reklamować - odsłuchają rozumowe i ocenią.
Konsultant powiedział usługi się uruchamiają 24h (włączałem ojcu u innego operatora - funkcja pojawiła się po zakończeniu rozmowy). Myślę sobie OK, czekam 3 dni i nic, dzwonię na biuro obsługi kilka razy i zawsze odpowiedź, że na numerze tymczasowym wszystkie usługi nie działają. Dopiero po pełnej migracji numeru i po ponad 24h dalej żadna z usług nie działa, konsultant zaczął szukać i zasugerował wymianę telefonu
Po zagłębieniu w temat znalazłem, że tylko plus ma 5G w paśmie 2600 TDD a OnePlus 8T tej częstotliwości nie obsługuje. Później trafiłem na https://wificalling-volte.pl"target="_blank"target="_blank i totalne rozczarowanie
EDYCJA:
Reklamacja [#2610113]Marta_Plus pisze:Najmocniej przepraszam za napotkane niedogodności. W opisanej sprawie możesz jeszcze złożyć reklamację, przesyłając zgłoszenie wraz z numerem telefonu oraz niezbędnymi danymi (informacje w naszym FAQ-u powyżej) na bok@plus.pl"target="_blank"target="_blank. Jeżeli podasz mi potem numer zgłoszenia, postaram się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22387
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: wifi calling (VoWiFi) i VoLTE
DanielT,
Poprosiłam o przyśpieszenie udzielenia odpowiedzi w tej sprawie.DanielT pisze:Reklamacja [#2610113]
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: wifi calling (VoWiFi) i VoLTE
Bardzo dziękuję.Joanna_Plus pisze:Poprosiłam o przyśpieszenie udzielenia odpowiedzi w tej sprawie.
Re: wifi calling (VoWiFi) i VoLTE
Na telefonie Xiaomi Redmi Note 8 Pro działa VoLTE, natomiast nie działa VoWIFI. Sprawdzone na dwóch różnych numerach, oba w taryfie Nowy Plush i dwóch telefonach. Do lipca-sierpnia 2021 obie usługi działały bezproblemowo. Czym może to być spowodowane? Jak to naprawić aby działały ponownie? Usługa włączona u operatora na obu numerach, wszystkie niezbędne "fajki" zaznaczone w telefonach.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22387
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: wifi calling (VoWiFi) i VoLTE
RNIRZ,
jakie usługi widnieją pod kodem *101#?
jakie usługi widnieją pod kodem *101#?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: wifi calling (VoWiFi) i VoLTE
Aktywne uslugi: VoLTE_VoWIFI, CLIRblock, GPRS, Nowe Uslugi Glosowe, Roaming, Wideorozmowy, LTE (APN atrybutu A:plus APN atrybutu B:mms)
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5192
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: wifi calling (VoWiFi) i VoLTE
RNIRZ,
prześlij proszę krótki opis sytuacji, wraz z numerem telefonu przez ten formularz. Nasi pracownicy mając wgląd w konto numeru, zweryfikują sytuację.
prześlij proszę krótki opis sytuacji, wraz z numerem telefonu przez ten formularz. Nasi pracownicy mając wgląd w konto numeru, zweryfikują sytuację.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: wifi calling (VoWiFi) i VoLTE
A ja mam jeszcze takie pytania dotyczące korzystania z VoLTE i VoWiFi:
1. Jak naliczane są rozmowy prowadzone przez VoWifi? Czy są rozliczane w ramach posiadanych pakietów? A co jeśli ktoś nie posiada pakietów - czy jest to standardowa stawka jak za normalne połączenie?
2. Czy rozmowy prowadzone przez VoLTE pomniejszają wielkość naszego pakietu internetowego tak jak rozmowy prowadzone przez komunikatory internetowe?
3. Jeśli mam włączone VoWifi i jestem w zasięgu Wifi ale ten zasięg jest w niektórych miejscach bardzo słaby lub wręcz zanika (duży budynek) to telefon w trakcie rozmowy będzie się płynnie przełączał pomiędzy VoWifi i siecią komórkową bez przerywania rozmowy i innych zakłóceń?
Być może już tu gdzieś te pytania padły. Jeśli tak to przepraszam, nie zauważyłem.
1. Jak naliczane są rozmowy prowadzone przez VoWifi? Czy są rozliczane w ramach posiadanych pakietów? A co jeśli ktoś nie posiada pakietów - czy jest to standardowa stawka jak za normalne połączenie?
2. Czy rozmowy prowadzone przez VoLTE pomniejszają wielkość naszego pakietu internetowego tak jak rozmowy prowadzone przez komunikatory internetowe?
3. Jeśli mam włączone VoWifi i jestem w zasięgu Wifi ale ten zasięg jest w niektórych miejscach bardzo słaby lub wręcz zanika (duży budynek) to telefon w trakcie rozmowy będzie się płynnie przełączał pomiędzy VoWifi i siecią komórkową bez przerywania rozmowy i innych zakłóceń?
Być może już tu gdzieś te pytania padły. Jeśli tak to przepraszam, nie zauważyłem.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22387
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: wifi calling (VoWiFi) i VoLTE
g-rs,
Tak.g-rs pisze:Czy są rozliczane w ramach posiadanych pakietów?
Zgodnie z cennikiem.g-rs pisze:A co jeśli ktoś nie posiada pakietów - czy jest to standardowa stawka jak za normalne połączenie?
Wykorzystanie technologii LTE, w której połączenia głosowe są realizowane poprzez przesyłanie pakietów danych, nie pobierając ich z pakietu GB posiadanego w promocji.g-rs pisze:2. Czy rozmowy prowadzone przez VoLTE pomniejszają wielkość naszego pakietu internetowego tak jak rozmowy prowadzone przez komunikatory internetowe?
g-rs pisze:3. Jeśli mam włączone VoWifi i jestem w zasięgu Wifi ale ten zasięg jest w niektórych miejscach bardzo słaby lub wręcz zanika (duży budynek) to telefon w trakcie rozmowy będzie się płynnie przełączał pomiędzy VoWifi i siecią komórkową bez przerywania rozmowy i innych zakłóceń?
Co się stanie jeśli stracę zasięg Wi-Fi podczas rozmowy?
Jeśli podczas rozmowy stracisz zasięg Wi-Fi a będziesz znajdował się w zasięgu sieci LTE to zostaniesz do niej automatycznie przełączony będziesz mógł swobodnie kontynuować rozmowę. Jeśli znajdziesz się w zasięgu sieci 3G lub 2G to połączenie zostanie przerwane. Jeśli natomiast przebywasz zagranicą w obu przypadkach połączenie zostanie przerwane.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: wifi calling (VoWiFi) i VoLTE
Jeszcze jedno pytanie
Czy dokładnie te same zasady obowiązują jeśli przebywam za granicą i korzystam z pakietów w roamingu?Joanna_Plus pisze:g-rs,Tak.g-rs pisze:Czy są rozliczane w ramach posiadanych pakietów?
Wykorzystanie technologii LTE, w której połączenia głosowe są realizowane poprzez przesyłanie pakietów danych, nie pobierając ich z pakietu GB posiadanego w promocji.g-rs pisze:2. Czy rozmowy prowadzone przez VoLTE pomniejszają wielkość naszego pakietu internetowego tak jak rozmowy prowadzone przez komunikatory internetowe?
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22387
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: wifi calling (VoWiFi) i VoLTE
g-rs,
VoLTE działa tylko w Polsce.
VoLTE działa tylko w Polsce.
StronaJakie pobierane są opłaty za korzystanie z usługi Wi-Fi Calling+?
Sama usługa jest bezpłatna. Natomiast opłaty za połączenia i SMSy wychodzące i przychodzące wykonywane w ramach usługi są naliczane zgodnie z Twoją ofertą.
Pamiętaj, że korzystając z usługi Wi-Fi Calling+ w dowolnym miejscu na świecie dzwonisz tak jakbyś znajdował się Polsce w zasięgu sieci Plus.
Przykłady:
Jeżeli dzwonisz z Polski do innego kraju, to rozmowa będzie rozliczona tak, jak rozmowa międzynarodowa z Polski do danego kraju.
Jeśli dzwonisz z innego kraju do Polski to rozmowa będzie rozliczona tak jak z Polski do Polski (rozmowa lokalna w Polsce).
Aby mieć pewność, że będąc zagranicą rozmawiasz przez Wi-Fi włącz tryb samolotowy w swoim telefonie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Szalony PlusManiak
- Posty: 320
- Rejestracja: 8 sty 2013, o 22:48
- Lokalizacja: Europa, raz tu raz tam.
- Kontakt:
Re: wifi calling (VoWiFi) i VoLTE
Jak to jest z wifi calling+? Ściągnąłem apke z google play i niestety okazuje się że mam nie aktywną usługę, przy próbie aktywacji SMS na numer 80801 dostaję odpowiedź z plusa, że usługa dostępna jest tylko dla abonentów.