Rok ważności konta
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 4
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 9 lut 2017, o 11:40
Re: Rok ważności konta
Witam, mam taryfę prosto na kartę, chciałbym aktywować rok ważności konta ale wpisując kod pisze że usługa nie dostępna. Czytałem w tym dziale że dla tej taryfy nie skasowali tej usługi. Jak aktywować rok ważności konta, karta tylko do internetu w routerze.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22383
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Rok ważności konta
Witaj jcvda,
a usługa nie jest już przypadkiem aktywna na tym numerze? Sprawdzisz to kodem *136#.
a usługa nie jest już przypadkiem aktywna na tym numerze? Sprawdzisz to kodem *136#.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Rok ważności konta
Po wpisaniu tego kodu pisze: środki ważne rok 28-03-2022 a dzisiaj zablokowali mi konto. Po wpisaniu *100# srodki wazne do dzisiaj. Karta była kupiona miesiąc temu. Jak to ogarnąć?
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22383
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Rok ważności konta
jcvda,
Czyli usługa jest już aktywna.jcvda pisze:Po wpisaniu tego kodu pisze: środki ważne rok 28-03-2022
Należy zasilić konto kwotą minimum 5 zł, a wówczas ważność zostanie ustawiona na +365 dni. Regulamin usługi znajdziesz tutaj.jcvda pisze:Jak to ogarnąć?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Rok ważności konta
Dziękuje, po doładowaniu konto przedłużone o rok.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22383
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Rok ważności konta
jcvda,
i tak właśnie miało być .
i tak właśnie miało być .
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Rok ważności konta
Próbuję włączyć promocję "Ważne konto" na 365 dni.Joanna_Plus pisze: We wszystkich zaś planach cenowych, dostępna jest promocja Ważne Konto. Więcej informacji na jej temat znajdziesz tutaj.
Po wysłaniu SMS o treści "365" na numer "80009" dostałem odpowiedź "Twoje zgloszenie nie moze byc przyjete. Nie jestes uprawniony do udzialu w promocji poniewaz korzystasz z uslugi Zawsze bez limitu w Plus. Szczegoly w regulaminie na stronie http://www.plus.pl".
W regulaminie rzeczywiście jest zapis "Promocja wyklucza się z usługą Zawsze bez limitu w Plusie". Pytanie - jak mam tę usługę wyłączyć? W zestawieniu pakietów/promocji dla mojej taryfy, czyli "PnK bez limitu", takiej nazwy nie ma. Jest "Ja + Zawsze bez limitu w sieci", więc spróbowałem kodu "*136*00*20#", który ma to wyłączać. Dostałem odpowiedź "Promocja jest juz nieaktywna lub nie byla aktywowana".
Konto jest ważne. W odpowiedzi na kod "*147#" dostaję "Aktywna taryfa to PnK bez limitu i korzystasz z oferty W Wielkiej Brytanii jak w domu". Odpowiedzią na kod "*136#" jest "Aktywne promocje: Zawsze bez limitu w sieci (5 dni) ...[tu data ważności]... . W Wielkiej Brytanii jak w domu.". W odpowiedzi na kod "*121#" dostaję "Aktywne pakiety: Pakiet kwotowy 4 zl - starter (...[tu kwota]...)".
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3149
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Rok ważności konta
galapagos,
prześlij proszę krótki opis sprawy wraz z numerem telefonu i danymi (imię i nazwisko oraz numer PESEL) przez ten formularz. Nasi pracownicy zweryfikują wówczas sytuację. Jeśli podasz numer otrzymanego zgłoszenia, postaramy się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
prześlij proszę krótki opis sprawy wraz z numerem telefonu i danymi (imię i nazwisko oraz numer PESEL) przez ten formularz. Nasi pracownicy zweryfikują wówczas sytuację. Jeśli podasz numer otrzymanego zgłoszenia, postaramy się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Rok ważności konta
Dziękuję, problem sam się rozwiązał. Dziś ponownie spróbowałem włączyć promocję i tym razem się udało.Marta_Plus pisze:galapagos,
prześlij proszę krótki opis sprawy wraz z numerem telefonu i danymi (imię i nazwisko oraz numer PESEL) przez ten formularz. Nasi pracownicy zweryfikują wówczas sytuację. Jeśli podasz numer otrzymanego zgłoszenia, postaramy się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3149
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Rok ważności konta
galapagos,
Super. Dziękuję za info .galapagos pisze:Dziękuję, problem sam się rozwiązał. Dziś ponownie spróbowałem włączyć promocję i tym razem się udało.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Rok ważności konta
Witam,
czy mając taryfę Plus na Kartę, można ją zmienić na "Plus na kartę więcej przez rok" kodem: *147*18# by mieć znów dostępny rok ważności konta?
czy mając taryfę Plus na Kartę, można ją zmienić na "Plus na kartę więcej przez rok" kodem: *147*18# by mieć znów dostępny rok ważności konta?
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22383
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Rok ważności konta
Witaj staryplus,
możesz spróbować użyć wspomnianego kodu, ale zmiana nie powinna być w tym przypadku dostępna.
Po ewentualnej zmianie nie będzie możliwości powrotu do starszych taryf.
We wszystkich planach cenowych działa zaś promocja Ważne Konto.
możesz spróbować użyć wspomnianego kodu, ale zmiana nie powinna być w tym przypadku dostępna.
Usługa Rok Ważności Konta występuje także w taryfie Nowy Plush. Promocje i pakiety przewidziane w tym planie cenowym znajdziesz w naszym FAQ.staryplus pisze:by mieć znów dostępny rok ważności konta?
Po ewentualnej zmianie nie będzie możliwości powrotu do starszych taryf.
We wszystkich planach cenowych działa zaś promocja Ważne Konto.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Rok ważności konta
Ok, dziękuję za odpowiedź.Joanna_Plus pisze:Witaj staryplus,
możesz spróbować użyć wspomnianego kodu, ale zmiana nie powinna być w tym przypadku dostępna.Usługa Rok Ważności Konta występuje także w taryfie Nowy Plush. Promocje i pakiety przewidziane w tym planie cenowym znajdziesz w naszym FAQ.staryplus pisze:by mieć znów dostępny rok ważności konta?
Po ewentualnej zmianie nie będzie możliwości powrotu do starszych taryf.
We wszystkich planach cenowych działa zaś promocja Ważne Konto.
Spróbuję zmiany taryfy wieczorem a jeśli się nie uda rozważę zmianę na Nowy Plush.
Re: Rok ważności konta
Witam,
moja taryfa to JA + NA KARTE i W Wielkiej Brytanii jak w domu.
Jakie mam aktualnie możliwości aby mieć rok ważności konta?
moja taryfa to JA + NA KARTE i W Wielkiej Brytanii jak w domu.
Jakie mam aktualnie możliwości aby mieć rok ważności konta?
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22383
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Rok ważności konta
Witaj tomybb,
możesz skorzystać z promocji Ważne Konto.
Usługa Rok Ważności Konta występuje w taryfie Nowy Plush i Prosto na Kartę. Promocje i pakiety przewidziane w tych planach cenowych znajdziesz w naszym FAQ.
Ważne: po przejściu na nową taryfę, nastąpi wyłączenie aktualnie posiadanych pakietów i promocji, ulegnie zmianie rozliczenie w Wielkiej Brytanii oraz nie będzie możliwości powrotu do aktualnie posiadanego planu cenowego.
możesz skorzystać z promocji Ważne Konto.
Usługa Rok Ważności Konta występuje w taryfie Nowy Plush i Prosto na Kartę. Promocje i pakiety przewidziane w tych planach cenowych znajdziesz w naszym FAQ.
Ważne: po przejściu na nową taryfę, nastąpi wyłączenie aktualnie posiadanych pakietów i promocji, ulegnie zmianie rozliczenie w Wielkiej Brytanii oraz nie będzie możliwości powrotu do aktualnie posiadanego planu cenowego.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ