doładowania
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: doładowania
Sonia3004,
numer, który próbujecie zasilić jest aktywny? Karta normalnie loguje się do sieci?
numer, który próbujecie zasilić jest aktywny? Karta normalnie loguje się do sieci?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: doładowania
Tak, wszystko jest w porządku. Tylko nie można doładować.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: doładowania
Sonia3004,
aktualnie niestety mogą występować problemy z zasileniem konta.
Z utrudnienia najmocniej przepraszam.
aktualnie niestety mogą występować problemy z zasileniem konta.
W tym przypadku może być podobnie, dlatego też prośba o dokonanie tej czynności w późniejszym terminie.Sonia3004 pisze:Czy jak kupimy takie papierowe doładowanie to konto zostanie doładowane?
Z utrudnienia najmocniej przepraszam.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: doładowania
Dobrze, dziękuję za informację.
PROMOCJA: PODWOJONE DOŁADOWANIE. PROBLEM
Otrzymałem od Plusa SMS o następującej treści: „Tylko 23-26 marca podwajamy doładowanie i oferujemy sprzęty 100 zł taniej z kodem rabatowym: [TUTAJ POJAWIA SIĘ KOD]. Tylko w Punktach Sprzedaży! Zapraszamy! Dotyczy doładowań do 50 zł i wielu wybranych sprzętów!”. Kiedy udałem się do pobliskiego punktu Plusa, okazało się, że nic na ten temat nie wiadomo. Panie bezowocnie próbowały znaleźć rozwiązanie przez internet (mimo że informacja o promocji widnieje na stronach sprzedawców Plusa, nie dało się nic zrobić). Konsultowały się z innymi punktami – i nic. Powiedziały, żebym zadzwonił na infolinię Plusa. Tak też zrobiłem. Jednak konsultant również nie był w stanie rozwiązać problemu; dowiedziałem się wręcz, że infolinia nie jest od załatwiania takich spraw… Delikatnie mówiąc, zdziwiłem się. Potem zadzwoniłem jeszcze do wybranych losowo punktów Plusa – tam także nikt nic nie wiedział. Zmuszony byłem kupić doładowanie za 50 zł i doładować telefon, bowiem termin doładowania mijał 25-go przed południem, a nie chciałem stracić uzbieranych GB internetu. Może mi ktoś wyjaśnić, jak mam tę sprawę ugryźć? Bo jakoś nie chcę tej kwestii odpuścić, tym bardziej, że doładowanie nie zostało podwojone z winy Plusa, nie z mojej.
Ostatnio zmieniony 25 mar 2022, o 18:25 przez m-plus, łącznie zmieniany 2 razy.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: doładowania
m-plus,
najmocniej przepraszam za tę sytuację.
Jeżeli zasilenie zostało już zrealizowane, to możesz w tej sprawie złożyć reklamację, korzystając np. z tego formularza. W korespondencji należy zamieścić krótki opis zdarzenia, numer telefonu oraz dane (imię i nazwisko, numer PESEL). Jeśli podasz nam tutaj numer sprawy, postaramy się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
najmocniej przepraszam za tę sytuację.
Jeżeli zasilenie zostało już zrealizowane, to możesz w tej sprawie złożyć reklamację, korzystając np. z tego formularza. W korespondencji należy zamieścić krótki opis zdarzenia, numer telefonu oraz dane (imię i nazwisko, numer PESEL). Jeśli podasz nam tutaj numer sprawy, postaramy się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: doładowania
m-plus,
poprosiłam o przyśpieszenie udzielenia odpowiedzi na tę korespondencję.m-plus pisze:CASE/220325/776
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: doładowania
Wczoraj, tj. 29 marca, po godz. 18 otrzymałem wiadomość SMS, że moja reklamacja została rozpatrzona. O szczegółach miałem być powiadomiony w mailu, który rzekomo do mnie wysłano. Niestety wiadomość do mnie nie dotarła; w SPAMIE również jej nie ma.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: doładowania
m-plus,
m-plus pisze:CASE/220325/776
W odpowiedzi na wcześniejszą korespondencję, prześlij proszę pytanie w tej sprawie. Wówczas nasi pracownicy zweryfikują tę kwestię.m-plus pisze:Wczoraj, tj. 29 marca, po godz. 18 otrzymałem wiadomość SMS, że moja reklamacja została rozpatrzona. O szczegółach miałem być powiadomiony w mailu, który rzekomo do mnie wysłano. Niestety wiadomość do mnie nie dotarła; w SPAMIE również jej nie ma.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: doładowania
Wysłałem informację o braku powiadomienia mailowego na adres Internetowej Obsługi Klienta Plus - bo chyba o to chodziło? Znowu przyznano mi nr sprawy, i znowu czekam. Nie dałoby się tego przyspieszyć?
Od początku. Wykonałem kilka telefonów do różnych punktów Plusa i na infolinię, dwa razy pofatygowałem się do jednego z nich, prowadziłem korespondencję tu na forum, dwa razy pisałem do Internetowej Obsługi Klienta... Strasznie się to wszystko ciągnie i działa doprawdy zniechęcająco. A może właśnie o to chodzi - by zniechęcić? Proszę rozwiać moje wątpliwości.
CASE/220330/417
CASE/220325/776
Od początku. Wykonałem kilka telefonów do różnych punktów Plusa i na infolinię, dwa razy pofatygowałem się do jednego z nich, prowadziłem korespondencję tu na forum, dwa razy pisałem do Internetowej Obsługi Klienta... Strasznie się to wszystko ciągnie i działa doprawdy zniechęcająco. A może właśnie o to chodzi - by zniechęcić? Proszę rozwiać moje wątpliwości.
CASE/220330/417
CASE/220325/776
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: doładowania
m-plus,
Poprosiłam o udzielenie odpowiedzi na tę korespondencję.m-plus pisze:CASE/220330/417
CASE/220325/776
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: doładowania
Sprawa została załatwiona pozytywnie.
THE END
THE END
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: doładowania
m-plus,
dziękuję za wiadomość. Cieszę się ze szczęśliwego finału sprawy .m-plus pisze:Sprawa została załatwiona pozytywnie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 2
- Rejestracja: 28 cze 2022, o 07:49
Re: doładowania
witam
doladowalem konto, zasililo i przedluzylo date waznosci [wg. *100#], ale nie dostalem wcale smsa od plusa, ze byla taka operacja.
mimo srodkow i daty waznosci polaczenia, internet i smsy sa dalej zablokowane.
nie mialem nigdy takiej sytuacji.
doladowalem konto, zasililo i przedluzylo date waznosci [wg. *100#], ale nie dostalem wcale smsa od plusa, ze byla taka operacja.
mimo srodkow i daty waznosci polaczenia, internet i smsy sa dalej zablokowane.
nie mialem nigdy takiej sytuacji.