Przedłużenie umowy
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 11
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 30 wrz 2016, o 19:46
Re: Przedłużenie umowy
Dzień dobry,
przyszedł czas na przedłużenie umowy, więc słucham propozycji ;)
PS
Mail wysłany ;)
przyszedł czas na przedłużenie umowy, więc słucham propozycji ;)
PS
Mail wysłany ;)
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Przedłużenie umowy
Witaj Lukx,
wiadomość dotarła - dziękuję. Przekazałam do konsultanta DUK prośbę o kontakt.Lukx pisze:Mail wysłany ;)
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Generalnie wszystkiego co się chciałem dowiedzieć to się dowiedziałem, plus mnie trochę trzyma rabatem na telewizję więc prawdopodobnie przedłużę ofertę tylko pytanie czy coś innego mogą Państwo zaoferować niż na stronie? I czy jest możliwość podpisania umowy na 12msc? Aktualnie place 75 ale chciałbym parę GB więcej w rankingu aktualnie mam 10,4gb + 72 krajBasia_Plus pisze:Witaj mihau,
z pozycji forum nie mamy wglądu na konto i możliwości weryfikacji opisanej sytuacji. Jeśli jednak chciałbyś porozmawiać z konsultantem DUK, na temat przedłużenia umowy oraz rabatu z Programu smartDOM, podeślij proszę numer telefonu, którego sprawa dotyczy na adres: specjalista_plus@plus.pl"target="_blank"target="_blankmihau pisze:Teraz pytanie czy mi się nie należy ulga za ten smartdom (tak mówił konsultant) ?
W temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Przedłużenie umowy
mihau,
podeślij proszę numer telefonu, którego sprawa dotyczy pod adres: specjalista_plus@plus.pl"target="_blank, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika.
podeślij proszę numer telefonu, którego sprawa dotyczy pod adres: specjalista_plus@plus.pl"target="_blank, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Oferta jaką proponuje DUK jest identyczna jak na stronie jedynie oferują skrócenie umowy z 24 msc do 15,
Szkoda czasu na rozmowę.
Szkoda czasu na rozmowę.
Norma obsługi klienta ?
Jestem z wami od 2007 roku. Lacznie to są 4 numery , dwa na kartę a dwa w abonamencie , z racji ze kończy mi się umowa rozglądam się za przejściem do innej sieci lub wynegocjowaniu lepszych warunków niż te co wrzucacie odgórnie dla każdego. Jakże było moje zdziwienie jak zadzwonił pan Konsultant i podał mi takie same warunki jak na stronie internetowej bo podobno zgłaszałem chęć rozmowy ( a nic takiego nie miało miejsca ). Po godzinie zadzwoniła następna osoba tym razem z nr 601 102 699 pytają czy rozmawia z właścicielem numeru itp. Po krótkich odpowiedział spytał pan wyprost czy mam ofertę od innych operatorów , na odpowiedz tak stwierdził ze mam mu przekazać jaka to oferta tocon przygotuje dla mnie wtedy lepszą. Moja odpowiedz nie zakończyła rozmowę w 3 sekundy- pan się rozłączył . Czy naprawdę tak wyglada u was obsługa klienta ? Szczerze nie chce was obarczać już moimi abonamentami i moja osoba bo dodzwonienie się do głupiej infolini to 20 min słuchania pierdol… a post kieruje do ludzi którzy maja realny wpływ na stan funkcjonowania infolini lub osoby odpowiedzialnej za telemarketerów …. Nie polecam
Ostatnio zmieniony 20 maja 2022, o 17:09 przez Marta_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: - przeniesienie do istniejacego wątku o poruszonej tematyce.
Powód: - przeniesienie do istniejacego wątku o poruszonej tematyce.
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3136
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Przedłużenie umowy
przemtos,
Za opisaną sytuację najmocniej przepraszam. Jeśli byłbyś zainteresowany ponowną rozmową z naszym konsultantem DUK, podeślij proszę numer telefonu, którego sprawa dotyczy pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika.
Dziękujemy, że jesteś z nami tak długo.przemtos pisze:Jestem z wami od 2007 roku. Lacznie to są 4 numery , dwa na kartę a dwa w abonamencie ,
Za opisaną sytuację najmocniej przepraszam. Jeśli byłbyś zainteresowany ponowną rozmową z naszym konsultantem DUK, podeślij proszę numer telefonu, którego sprawa dotyczy pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Dzień dobry.
Czy DUK jest mi w stanie zaproponować nową umowę z większą ilością Gb internetu? Aktualnie za 2 numery,rozmowy, sms/mms bez limitów, 8 Gb internetu na każdy numer + 3 Gb internetu roamingowego, umowa na czas nieokreślony płacę 50 zł. Interesuje mnie 20-30Gb internetu w podobnym abonamencie. Licze na ofertę dla stałych klientów, korzystniejszą niż ogólnodostępne na stronach czy u przedstawicieli.
Ps email wysłany.
Czy DUK jest mi w stanie zaproponować nową umowę z większą ilością Gb internetu? Aktualnie za 2 numery,rozmowy, sms/mms bez limitów, 8 Gb internetu na każdy numer + 3 Gb internetu roamingowego, umowa na czas nieokreślony płacę 50 zł. Interesuje mnie 20-30Gb internetu w podobnym abonamencie. Licze na ofertę dla stałych klientów, korzystniejszą niż ogólnodostępne na stronach czy u przedstawicieli.
Ps email wysłany.
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3136
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Przedłużenie umowy
Witaj sliva85,
Dziękuję - wiadomość dotarła. Przekazałam do DUK prośbę o kontakt z Tobą.sliva85 pisze:Ps email wysłany.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Hej Marta_Plus, dziękuję za szybką reakcję.
DUK dzwonił po 2 dniach.
Oferta jednak mnie nie zadowala, wiec po ponad 20 latach posiadania numeru w plusie w końcu nadchodzi czas pożegnania
DUK dzwonił po 2 dniach.
Oferta jednak mnie nie zadowala, wiec po ponad 20 latach posiadania numeru w plusie w końcu nadchodzi czas pożegnania
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3136
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Przedłużenie umowy
Witaj sliva85,
przykro mi, że przedstawiona oferta nie spełniła Twoich oczekiwań.
przykro mi, że przedstawiona oferta nie spełniła Twoich oczekiwań.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Dzień dobry,
mógłbym poprosić o kontakt ze strony DUK w celu przedłużenia umowy.
@ wysłany.
mógłbym poprosić o kontakt ze strony DUK w celu przedłużenia umowy.
@ wysłany.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Przedłużenie umowy
Witaj Fozomat,
wiadomość dotarła - dziękuję. Przekazałam do konsultanta DUK prośbę o kontakt.Fozomat pisze:mógłbym poprosić o kontakt ze strony DUK w celu przedłużenia umowy.
@ wysłany.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Przedłużenie umowy
Proszę o kontakt, miałem już jeden telefon, ale oferta droższa o 10zł niż dla nowego klienta.. Więc jak się skończy umowa to pomyślę, czy brać nową czy iść do konkurencji.
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3136
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Przedłużenie umowy
dawid1302,
Podeślij proszę numer telefonu, którego sprawa dotyczy pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika. Zlecę wówczas kontakt konsultanta DUK.dawid1302 pisze:Proszę o kontakt, miałem już jeden telefon, ale oferta droższa o 10zł niż dla nowego klienta..
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ