karta SIM po wymianie nie działa

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22378
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: karta SIM po wymianie nie działa

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj Lunatyk21,

z pozycji forum nie mamy wglądu w konto numeru. Tym samym prześlij proszę krótki opis sprawy wraz z numerem telefonu i danymi (imię i nazwisko oraz numer PESEL) przez ten formularz. W korespondencji zamieść również numer seryjny aktualnie posiadanej karty SIM.

Następnie podaj nam tutaj numer zagadnienia, a postaramy się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Lunatyk21
Nowy
Posty: 5
Rejestracja: 28 cze 2022, o 08:45

Re: karta SIM po wymianie nie działa

Post autor: Lunatyk21 »

Joanna_Plus pisze:Witaj Lunatyk21,

z pozycji forum nie mamy wglądu w konto numeru. Tym samym prześlij proszę krótki opis sprawy wraz z numerem telefonu i danymi (imię i nazwisko oraz numer PESEL) przez ten formularz. W korespondencji zamieść również numer seryjny aktualnie posiadanej karty SIM.

Następnie podaj nam tutaj numer zagadnienia, a postaramy się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
CASE/220628/670 Reklamacje
Nadmienię, że jestem osobą upoważnioną w imieniu Abonenta.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22378
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: karta SIM po wymianie nie działa

Post autor: Joanna_Plus »

Lunatyk21,

dziękuję za numer sprawy. Przekazałam prośbę o odpowiedź na tę wiadomość.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Lunatyk21
Nowy
Posty: 5
Rejestracja: 28 cze 2022, o 08:45

Re: karta SIM po wymianie nie działa

Post autor: Lunatyk21 »

Joanna_Plus pisze:Lunatyk21,

dziękuję za numer sprawy. Przekazałam prośbę o odpowiedź na tę wiadomość.
Nie mogę w to uwierzyć ... Już działa :D
Bardzo . Bardzo wielkie dziękuję.
ODPOWIEDZ