Wyłączenie cyklicznego pakietu internetowego

Roaming, Muzodajnia, Program 5Plus, Drogowskaźnik, Plus Online. Wszytko inne co związane z siecią Plus+...
dariusz.kormed@op.pl
Nowy
Posty: 4
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 1 sie 2022, o 12:34

Wyłączenie cyklicznego pakietu internetowego

Post autor: dariusz.kormed@op.pl »

Witam
Szanowni Państwo włączyłem sobie cykliczny pakiet internetowy 5GB na 5 dni i on się cyklicznie sam odnawia. Chciałem go wyłączyć bo już nie potrzebuję ale nie ma czegoś takiego na stronie internetowej po zalogowaniu na ten numer jak wyłącz albo usuń.
Jak można usunąć cykliczny pakiet internetowy ?
Pozdrawiam
Darek
Awatar użytkownika
sl@w_es
Moderator
Posty: 4000
Rejestracja: 4 cze 2011, o 12:09
Lokalizacja: Wielkopolska

Re: Wyłączenie cyklicznego pakietu internetowego

Post autor: sl@w_es »

dariusz.kormed@op.pl pisze: 1 sie 2022, o 12:43(...) włączyłem sobie cykliczny pakiet internetowy 5GB na 5 dni (...) Chciałem go wyłączyć bo już nie potrzebuję ale nie ma czegoś takiego na stronie internetowej po zalogowaniu na ten numer jak wyłącz albo usuń.
Jak można usunąć cykliczny pakiet internetowy? (...)
*136*00*0005#

Dodatkowe pakiety internetowe w ofertach Na Kartę
Regulamin Promocji „Pakiety internetowe w Plusie”
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi.” - Stanisław Jerzy Lec
dariusz.kormed@op.pl
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 1 sie 2022, o 12:34

Re: Wyłączenie cyklicznego pakietu internetowego

Post autor: dariusz.kormed@op.pl »

Bardzo dziękuję kolego sl@w_es za szybką odpowiedź. Jednocześnie przepraszam że nie napisałem od razu że nie mam dostępu do tej karty bo jest w modemie i całe zarządzanie jest przez stronę www.
Jeżeli jest możliwe usunięcie tego pakietu poprzez stronę lub bez dostępu do karty to proszę o informację. Jeżeli to jedyny sposób ( oczywiście oprócz najprostszego czyli nie doładowywać aby skończyła się kasa na koncie to się sam wyłączy :) ) to pojadę na miejsce i wlezę na dach żeby wyciągnąć kartę i włożyć na chwilę do telefonu.
pozdrawiam
Awatar użytkownika
sl@w_es
Moderator
Posty: 4000
Rejestracja: 4 cze 2011, o 12:09
Lokalizacja: Wielkopolska

Re: Wyłączenie cyklicznego pakietu internetowego

Post autor: sl@w_es »

dariusz.kormed@op.pl,

nigdzie nie musisz jeździć i nic wyciągać; wystarczy, że zajrzysz do linku z Regulaminem promocji z mojej wcześniejszej odpowiedzi i zapoznasz się z niżej podanym punktem:
§ 2 ZASADY KORZYSTANIA Z PROMOCJI
2. Włączenie Promocji
W celu włączenia/wyłączenia Pakietu internetowego należy:
W celu zalogowania się do iPlus czy to poprzez stronę www czy aplikację mobilną potrzebny jest kod PUK, a dokładniej jego 4 ostatnie cyfry.
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi.” - Stanisław Jerzy Lec
dariusz.kormed@op.pl
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 1 sie 2022, o 12:34

Re: Wyłączenie cyklicznego pakietu internetowego

Post autor: dariusz.kormed@op.pl »

Witam
Kolego sl@w_es właśnie tu jest problem bo ja na tej stronie loguję się dość często i prawie wszystko przez nią załatwiam. Do tej pory nie miałem jeszcze cyklicznego pakietu i przy nim nie ma żadnego " przycisku".
Załączyłem screan . Jest tam jakaś taka stała promocja którą mam od początku konta i przy niej jest przycisk " usuń" a przy tej nowej nic nie ma . Czekałem też w poprzednim okresie do dnia zakończenia okresu ( na tym screanie to 4-08-2022 ) ale też nic się nie pojawiło. Albo jakiś błąd na www , albo faktycznie tylko krótki kod lub wizyta w salonie.
Załączniki
plus.png
mariusz9a
Administrator
Administrator
Posty: 5905
Rejestracja: 20 lip 2008, o 12:42
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: Wyłączenie cyklicznego pakietu internetowego

Post autor: mariusz9a »

Możesz też zadzwonić do BOK lub skontaktować się przez formularz kontaktowy: LINK
"Szczęśliwy, kto umie dzielić się z innymi"
Obrazek
dariusz.kormed@op.pl
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 1 sie 2022, o 12:34

Re: Wyłączenie cyklicznego pakietu internetowego

Post autor: dariusz.kormed@op.pl »

Dziękuję za podpowiedzi.
Proszę zamknąć bo chyba już temat został wyczerpany
pozdrawiam
Darek
ODPOWIEDZ