Usługa Ważne Konto

W tym dziale pytamy o Plus Mix i Plus na Kartę. Odpowiedzi udzielą Wam specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Awatar użytkownika
Ron
V.I.P.
Posty: 1038
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 18 maja 2015, o 18:24
Lokalizacja: Jastrzębie-Zdrój

Usługa Ważne Konto

Post autor: Ron »

1. Czy nowa usługa Ważne Konto w przypadku ponownej aktywacji po kilku dniach sumuje się?
Np 2 x aktywacja usługi za 29 zł ustawi ważność na 2 lata?

2. W przypadku aktywacji w/w usługi w taryfie Elastyczna, można korzystać z usługi "Zawsze bez limitu w Plus" (darmowe rozmowy i SMS) przez cały okres ważności Konta?
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 4808
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Usługa Ważne Konto

Post autor: Basia_Plus »

Ron,
Ron pisze:1. Czy nowa usługa Ważne Konto w przypadku ponownej aktywacji po kilku dniach sumuje się?
każde uruchomienie/aktywacja promocji poprzez wysłanie SMS-a wydłuża ważność konta.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
misiu-182
Szalony PlusManiak
Posty: 221
Rejestracja: 11 kwie 2016, o 21:45

Re: Usługa Ważne Konto

Post autor: misiu-182 »

Dzień dobry,
czy konto ważne 365 dni za 29 zł nadal działa? Mam na numerze 25 zł i 10 na koncie promocyjnym. Wysłałem SMS "365" na nr 80009, minęło 24 godziny i ważność się nie wydłużyła. Nie otrzymałem żadnej odpowiedzi od sieci. O co chodzi? Taryfa Ja + na kartę".
Pozdrawiam.
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 2409
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Usługa Ważne Konto

Post autor: Marta_Plus »

Witaj misiu-182,

jakie całkowite saldo i data ważności widnieje pod kodem *100#?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
misiu-182
Szalony PlusManiak
Posty: 221
Rejestracja: 11 kwie 2016, o 21:45

Re: Usługa Ważne Konto

Post autor: misiu-182 »

Saldo jak pisałem 25,57 zł; ważność 08.08.2022 20:59:22 i jest jeszcze na koncie promocyjnym 10 zł (cztery doładowania i gratis). Wcześniej pobierało opłatę z konta promocyjnego w całości lub dostępnej części.
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6897
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Usługa Ważne Konto

Post autor: Ewa_Plus »

misiu-182,
- podeślij jeszcze info jakie masz pod kodem *136#.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
misiu-182
Szalony PlusManiak
Posty: 221
Rejestracja: 11 kwie 2016, o 21:45

Re: Usługa Ważne Konto

Post autor: misiu-182 »

Aktywne promocje: 4 doładowania i gratis, w Wielkiej Brytanii jak w domu.
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6897
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Usługa Ważne Konto

Post autor: Ewa_Plus »

misiu-182,
- hmm, myślałam że może blokuje usługa wykluczająca się z Rokiem Ważności (Ja+ Zawsze bez limitu w Plus), ale nie widać jej pod kodem. Zatem najlepiej jeśli konsultant spojrzy na Twoje konto i sprawdzi co tu się zadziało. Wyślij proszę maila na bok@plus.pl w tej sprawie wraz z danymi do identyfikacji, a nam podrzuć nr zgłoszenia. Przyśpieszymy.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
misiu-182
Szalony PlusManiak
Posty: 221
Rejestracja: 11 kwie 2016, o 21:45

Re: Usługa Ważne Konto

Post autor: misiu-182 »

Doładowałem jeszcze za 5 zł. (stan 30,57) i wtedy od razu przedłużyło ważność konta o rok. Pobrało 19 zł. z konta głównego oraz 10 z promocyjnego. W tej sieci już nic nie działa jak trzeba. Włączenie czegokolwiek wiąże się z pisaniem reklamacji. Aplikacja nie chce działać. Cały czas błąd serwera i wyrzuca z poszczególnych numerów (a mam ich 15). Dramat, dramat, dramat i porażka do tego. I to nie jest jednorazowy przypadek. Tak jest praktycznie codziennie od wielu miesięcy. A co modernizacja to coraz gorzej. Skąd Wy bierzecie tych fachowców co obsługują ten system? Jestem w sieci od 1998 r. i jest coraz gorzej z każdym miesiącem.
ODPOWIEDZ