Nawet 1500 GB na lata.
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 4
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 10 sie 2022, o 14:33
Re: Nawet 1500 GB na lata.
Case/220726/781
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5186
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Nawet 1500 GB na lata.
mariusz_boss,
sprawdź proszę, czy podałeś prawidłowy numer zgłoszenia.
sprawdź proszę, czy podałeś prawidłowy numer zgłoszenia.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Nawet 1500 GB na lata.
A propos odnawiania pakietów w ramach promocji...
Czy jest możliwość sprawdzenia daty aktywacji promocji, oraz terminu kolejnego odnowienia?
Czy jest możliwość sprawdzenia daty aktywacji promocji, oraz terminu kolejnego odnowienia?
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5186
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Nawet 1500 GB na lata.
grzego44,
poprosiłam o udzielenie odpowiedzi na tę korespondencję.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Nawet 1500 GB na lata.
Sprawa rozwiązana szybko i wzorowo.Basia_Plus pisze: ↑12 sie 2022, o 10:00 grzego44,
poprosiłam o udzielenie odpowiedzi na tę korespondencję.
Dziękuję
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5186
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Nawet 1500 GB na lata.
grzego44,
dziękuję za wiadomość. Cieszę się, że mogłam pomóc.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Nawet 1500 GB na lata.
Jest pod kodem promocji - *136#... Że jest aktywna Nie ma nic o dacie aktywacji.
Natomiast jest data aktywacji, ale w aplikacji mobilnej...
Specjalista pewnie zapyta - więc w czym rzecz? Przecież można sprawdzić... No ja mogę, na teścia telefonie, ale nie teść, który się boi używać czegoś czego nie zna, czego nie rozumie (bo nie jest intuicyjny interfejs mobilnego iPlus niestety). Inna rzecz, że normalnie facet nie korzysta ze smartfonu!!
Powiem coś ciekawego - tym, którym wydaje się, ze świat jest tam, gdzie oni myślą że jest...
W banku byłem dzisiaj (takim normalnym "marmurowym") zamówić kartę do rachunku. Przy czterech okienkach siedzieli ludzie. Wszyscy starsi ode mnie (ja też młody nie jestem, w wieku moich synów miałem już jednego z nich albo dwóch nawet w przypadku starszego - ale sam dziadkiem jeszcze nie jestem), wszyscy (!!) mieli ZWYKŁE telefony, z których czytali kody i podawali paniom w okienku
Re: Nawet 1500 GB na lata.
No aplikacja jest słaba jeśli chodzi o zarządzanie kontem. Taka bardzo podstawowa. Co do banków nie chadzam.. wszystko online. A jak bank pisze, że mam iść do placówki to zmieniam bank na w pełni online.
Re: Nawet 1500 GB na lata.
Ron... Nie o bank chodzi! Chodzi o to jakie ludzie mają telefony i w związku z tym jakie możliwości zarządzania kontem - czy to telefonicznym czy bankowym!
A co do banku... Też mogłem kartę online zmówić Ja po prostu wolę z ludźmi rozmawiać - a nie jak np. w przypadku Orange z Maksem
A co do banku... Też mogłem kartę online zmówić Ja po prostu wolę z ludźmi rozmawiać - a nie jak np. w przypadku Orange z Maksem
Re: Nawet 1500 GB na lata.
Mam ten sam problem.
pomimo spełnienia warunków promocji "Nawet 1500GB na lata",
nie został przyznany trzeci pakiet 100GB,
choć upłynęły już 72h od odnowienia cyklicznego pakietu bez limitu 15GB.
Numer sprawy CASE/220812/1048
Prośba o interwencję.
Re: Nawet 1500 GB na lata.
Wydaje mi się, że jest jakiś problem techniczny z przyznawaniem kolejnych pakietów po 100 GB, bo u mnie również już drugi raz zdarza się że wspomniany pakiet nie został dodany pomimo upływu regulaminowych 72-godzin od doładowania i odnowienia pakietu bez limitu. Kolejny raz zgłosiłem z tego powodu reklamacje: CASE/220808/663mariusz_boss pisze: ↑10 sie 2022, o 14:45 A mi ten pakiet już drugi miesiąc się nie odnawia. 100gb wykorzystałem odnowiłem pakiet za 30 zł i nic. Dobrze że mam coś w giga banku sprawa zgłoszona przez iplus i 2 tydzień bez odzewu. Pozdrawiam
Uwielbiam Plush'aka
Re: Nawet 1500 GB na lata.
U mnie na dwóch numerach brak odnowienia pakietu. Funkcjonowanie sieci Plus opiera się ostatnio na nieustających reklamacjach. Nie wiem czy to celowe działanie i próba naciągnięcia klientów, czy zwyczajna nieudolność ludzi, którzy odpowiadają za działanie sieci?
Pewnie, że mogę napisać reklamację a tzw. specjalista Plusa na tym forum pomoże mi przyspieszyć jej rozpatrzenie ale czy o to tu chodzi. Po promocji 4 doładowania + gratis, z której w pierwszej wersji nie dało się skorzystać, mamy promocję, która nie działa wcale. Nikt nic nie wie, nikt nam niczego nie wyjaśnia a rola specjalistów ogranicza się do przyspieszania reklamacji.
Ja sam pomogłem aktywować tą promocję kilku osobom, które same nie wiedziały o niej i nie potrafią nawet sprawdzić czy ona działa, a ja też nie mogę teraz tego sprawdzić ale podejrzewam, że skoro problem jest tak powszechny, to po prostu nie działa. Jestem ciekaw ile osób dało się nabrać i przeszło do Plusa pod wpływem reklam ww. promocji. Ilu z nich jest świadomych, że zostało perfidnie oszukanych bo promocja nie działa?
Nie wiem czy będę składał reklamację, bo promocja, która polega na comiesięcznym składaniu reklamacji to żadna promocja a jedynie udręka, za którą nikt nawet nie przeprosił i niczego nie wyjaśnił. Takie widać standardy w Plusie dziś obowiązują. Jedynym chyba zrozumiałym językiem, jest język kar nakładanych przez UKE. Sam zamierzam złożyć skargę i taką drogę wszystkim polecam.
Jestem w Plusie od ponad 20 lat i ciekawe jest to, że kiedyś wszystko funkcjonowało jak należy. Dziś mamy ogromny postęp techniczny i rozwój cyfryzacji a w Plusie nie potrafią (albo nie chcą) ogarnąć podstawowych usług.