Rozwiązanie umowy
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Szalony PlusManiak
- Posty: 270
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 29 kwie 2015, o 11:27
Re: Rozwiązanie umowy
Przepraszam, jeżeli pisze nie w tym wątku, ale mam pytanie: czy umowę można wypowiedzieć na miesiąc przed upływem okresu obowiązywania? I drugie pytanie: czy można przez maila? Czy musi być papierowa wersja wypowiedzenia? Chce wypowiedzieć trzy umowy, i nie pamiętam jakie teraz są przepisy.
Wysłane z mojego LM-G900 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego LM-G900 przy użyciu Tapatalka
Re: Rozwiązanie umowy
Oczywiście możesz, tylko opisz, że rozwiązanie z końcem okresu zastrzeżonego. Chyba, że chcesz miesiąc wcześniej zakończyć, ale wtedy będzie mała kara, naliczona proporcjonalnie. I określ się czy chcesz zachować numery.PWojciechowska pisze:... czy umowę można wypowiedzieć na miesiąc przed upływem okresu obowiązywania?
Można mailowo, a szczegóły od @Basia_Plus tutaj.PWojciechowska pisze:... I drugie pytanie: czy można przez maila? Czy musi być papierowa wersja wypowiedzenia? Chce wypowiedzieć trzy umowy, i nie pamiętam jakie teraz są przepisy.
Rozwiązanie umowy.
Posiadam 2 numery na abonament na jednym koniec umowy przypada na 26.05.2023 a na drugim na 01.06.2023 .
Kiedy należy złożyć wypowiedzenie aby zakończyć umowę jednocześnie ( to ważne ) na dwóch numerach ?
Okres rozliczeniowy na obu numerach to od 25 dnia miesiąca do 24 .
Przysługujące mi prawo 30 dni przed końcem umowy znam ale zależy mi aby zakończyć umowę na 2 numerach jednocześnie.
Interesuje mnie konkretna data.
Kiedy należy złożyć wypowiedzenie aby zakończyć umowę jednocześnie ( to ważne ) na dwóch numerach ?
Okres rozliczeniowy na obu numerach to od 25 dnia miesiąca do 24 .
Przysługujące mi prawo 30 dni przed końcem umowy znam ale zależy mi aby zakończyć umowę na 2 numerach jednocześnie.
Interesuje mnie konkretna data.
Ostatnio zmieniony 20 wrz 2022, o 12:00 przez Marta_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: przeniesienie do odpowiedniego wątku.
Powód: przeniesienie do odpowiedniego wątku.
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3136
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Rozwiązanie umowy
aqua,
najlepiej złożyć wypowiedzenie do 24.05.2023 r. najpóźniej. Wtedy od 25.05.2023 r. będzie liczony 30-dniowy okres wypowiedzenia i oba numery będą wówczas wyłączone 24.06.2023 r.
najlepiej złożyć wypowiedzenie do 24.05.2023 r. najpóźniej. Wtedy od 25.05.2023 r. będzie liczony 30-dniowy okres wypowiedzenia i oba numery będą wówczas wyłączone 24.06.2023 r.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3136
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Rozwiązanie umowy
Marta_Plus pisze: ↑20 wrz 2022, o 12:15 aqua,
wypowiedzenie najlepiej złożyć najpóźniej do 24.05.2023 r. Wtedy od 25.05.2023 r. będzie liczony 30-dniowy okres wypowiedzenia i oba numery będą wówczas wyłączone 24.06.2023 r.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Rozwiązanie umowy
Do 24.05.2023 ok a najwcześniej kiedy można wypowiedzieć oba numery ?Marta_Plus pisze: ↑20 wrz 2022, o 13:10Marta_Plus pisze: ↑20 wrz 2022, o 12:15 aqua,
wypowiedzenie najlepiej złożyć najpóźniej do 24.05.2023 r. Wtedy od 25.05.2023 r. będzie liczony 30-dniowy okres wypowiedzenia i oba numery będą wówczas wyłączone 24.06.2023 r.
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3136
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Rozwiązanie umowy
aqua,
oświadczenie o rozwiązaniu umowy można złożyć w dowolnym momencie (bez naliczenia kary umownej). Numery będą wyłączone z końcem promocji, więc nie jednocześnie.
oświadczenie o rozwiązaniu umowy można złożyć w dowolnym momencie (bez naliczenia kary umownej). Numery będą wyłączone z końcem promocji, więc nie jednocześnie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Starszy Plusmaniak
- Posty: 161
- Rejestracja: 17 paź 2013, o 10:01
Re: Rozwiązanie umowy
Witam serdecznie chciałam się zapytać jak zerie umowę z plusem podpisana umowa bez sprzętu czy będzie kara umowna
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3136
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Rozwiązanie umowy
Witaj jolanta198291,
Jeśli numer jest w okresie promocyjnym, to kara umowna jest wyliczana proporcjonalnie do ilości dni pozostałych do końca umowy. Jeżeli chcesz sprawdzić kwotę, skontaktuj się proszę telefonicznie lub mailowo z Działem Obsługi Klienta.jolanta198291 pisze: ↑23 gru 2022, o 18:50 chciałam się zapytać jak zerie umowę z plusem podpisana umowa bez sprzętu czy będzie kara umowna
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Wypowiedzenie umowy
Witam,
mam abonament rodzinny na 3 numery na czas nieokreślony ( już dawno skończyła się umowa). Chciałbym zrezygnować z jednego numeru (wypowiedzieć umowę) bez zmiany warunków pozostałych numerów. Jak to zrobić żeby ten nr wypowiadany nie przepadł ?
mam abonament rodzinny na 3 numery na czas nieokreślony ( już dawno skończyła się umowa). Chciałbym zrezygnować z jednego numeru (wypowiedzieć umowę) bez zmiany warunków pozostałych numerów. Jak to zrobić żeby ten nr wypowiadany nie przepadł ?
Ostatnio zmieniony 2 sty 2023, o 13:35 przez Basia_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki - podobny temat.
Powód: Połączono wątki - podobny temat.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Rozwiązanie umowy
Witaj zoom75,
Dzięki temu po przejściu na kartę, numer będzie od razu zarejestrowany na te same dane, jak do tej pory. W ciągu pierwszych 30 dni od momentu wyłączenia numeru, należy również dokonać zasilenia konta, aby móc korzystać z usług.
z pozycji forum nie mamy wglądu na konto numeru i weryfikacji, czy wypowiedzenie umowy będzie miało wpływ na pozostałe numery. Opisz proszę sytuację i wraz z numerem telefonu i danymi (imię i nazwisko, numer PESEL) prześlij przez ten formularz. Jeśli podasz numer otrzymanego zgłoszenia, postaramy się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
Po wyłączeniu numeru w ofercie abonamentowej, zostanie on automatycznie przeniesiony do oferty Plus na Kartę. Zanim nastąpi dezaktywacja numeru, należy wysłać bezpłatną wiadomość o treści: PRZENIES pod nr 80107.
Dzięki temu po przejściu na kartę, numer będzie od razu zarejestrowany na te same dane, jak do tej pory. W ciągu pierwszych 30 dni od momentu wyłączenia numeru, należy również dokonać zasilenia konta, aby móc korzystać z usług.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Rozwiązanie umowy
Kod: Zaznacz cały
Jeśli podasz numer otrzymanego zgłoszenia, postaramy się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
pozdrawiam
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Rozwiązanie umowy
zoom75,
poprosiłam o udzielenie odpowiedzi na tę wiadomość.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Rozwiązanie umowy
Dziękuję
Re: Rozwiązanie umowy
Szanowni,
miałem w Plusie trzy abonamenty;
- na internet mobilny LTE złożyłem wypowiedzenie
- dwa abonamenty telefoniczne zostały przeniesione do innego operatora
a Wy nadal wystawiacie rachunki?!
w taki sposób skutecznie zniechęcacie do jakiekolwiek próby współpracy
co należy zrobić aby skutecznie zakończyć naszą "współpracę" ?
miałem w Plusie trzy abonamenty;
- na internet mobilny LTE złożyłem wypowiedzenie
- dwa abonamenty telefoniczne zostały przeniesione do innego operatora
a Wy nadal wystawiacie rachunki?!
w taki sposób skutecznie zniechęcacie do jakiekolwiek próby współpracy
co należy zrobić aby skutecznie zakończyć naszą "współpracę" ?