Zabiera mi pieniadze z konta.
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 29
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 15 mar 2022, o 12:40
Re: Zabiera mi pieniadze z konta.
Pocieszające jest to, że po czasie - zdążyłem już zapomnieć o tym, że składałem reklamację - przyszła odpowiedz, że reklamacja została uznana i zwrot 53 zł.
Zenujące jest, że w ogóle takie rzeczy się dzieją i trzeba tracić czas na załatwianie idiotycznej sprawy. Sądzę, że 90% ludzi macha ręką i tak to się kręci.
Ja w reklamacji napisałem, że chodzi mi o 53 zł, bo na taką kwotę miałem twarde dowody w postaci sekwencji SMSów z systemu. Ale ile właściwie straciłem w tren sposób na przestrzeni czasu - nie mam pojęcia.
Zenujące jest, że w ogóle takie rzeczy się dzieją i trzeba tracić czas na załatwianie idiotycznej sprawy. Sądzę, że 90% ludzi macha ręką i tak to się kręci.
Ja w reklamacji napisałem, że chodzi mi o 53 zł, bo na taką kwotę miałem twarde dowody w postaci sekwencji SMSów z systemu. Ale ile właściwie straciłem w tren sposób na przestrzeni czasu - nie mam pojęcia.
Re: Zabiera mi pieniadze z konta.
Minęło kilka miesięcy i wczoraj ZNOWU TO SAMO.
Na koncie było 53 zł z groszami, przyszedł SMS, że następnego dnia promocja zostanie uruchomiona na kolejny okres i zostanie pobrana opłata (opłata wynosi 25 zł). Następnego dnia przyszedł SMS, że promocja nie została uruchomiona z powodu braku wystarczających środków, a stan konta to 11 groszy. Czyli kolejny raz ukradło 53 zł i nadal promocja/pakiet no-limit jest niewłączony. Czy zawsze będziemy się bawić w ten sposób? Czy chodzi o to, że firma Plus uczyniła sobie sposób na zwiększenie zarobków?
Na koncie było 53 zł z groszami, przyszedł SMS, że następnego dnia promocja zostanie uruchomiona na kolejny okres i zostanie pobrana opłata (opłata wynosi 25 zł). Następnego dnia przyszedł SMS, że promocja nie została uruchomiona z powodu braku wystarczających środków, a stan konta to 11 groszy. Czyli kolejny raz ukradło 53 zł i nadal promocja/pakiet no-limit jest niewłączony. Czy zawsze będziemy się bawić w ten sposób? Czy chodzi o to, że firma Plus uczyniła sobie sposób na zwiększenie zarobków?
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Zabiera mi pieniadze z konta.
populares,
najmocniej przepraszam za tę sytuację. Z pozycji forum nie mamy dostępu do kont numerów. Prześlij proszę przez ten formularz krótki opis sprawy, wraz z numerem telefonu i danymi (imię i nazwisko, numer PESEL).
Następnie podaj nam tutaj numer zagadnienia, a postaramy się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
najmocniej przepraszam za tę sytuację. Z pozycji forum nie mamy dostępu do kont numerów. Prześlij proszę przez ten formularz krótki opis sprawy, wraz z numerem telefonu i danymi (imię i nazwisko, numer PESEL).
Następnie podaj nam tutaj numer zagadnienia, a postaramy się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Znikające środki z nowo zarejestrowanej karty
Witam
wczoraj zarejestrowałem numer
dziś o godzinie 9:57 zasiliłem starter trzema doładowaniami po 200 zł (kod 14 cyfrowy)
mogę podać kody do weryfikacji
otrzymałem powiadomienia o doładowaniu konta
po kilku minutach nie mogłem już korzystać z numeru gdyż nie było na nim środków
na infolinii się dowiedziałem że numer jest gdzieś przenoszony - proszę to sprawdzić gdyż jest to
już drugi przypadek zgłaszany przez moich klientów w ostatnich 2 tygodniach
prosiłbym o priorytetowe załatwienie sprawy gdyż nie mogę korzystać z numeru
złożyłem zgłoszenie reklamacyjne
22789076
wczoraj zarejestrowałem numer
dziś o godzinie 9:57 zasiliłem starter trzema doładowaniami po 200 zł (kod 14 cyfrowy)
mogę podać kody do weryfikacji
otrzymałem powiadomienia o doładowaniu konta
po kilku minutach nie mogłem już korzystać z numeru gdyż nie było na nim środków
na infolinii się dowiedziałem że numer jest gdzieś przenoszony - proszę to sprawdzić gdyż jest to
już drugi przypadek zgłaszany przez moich klientów w ostatnich 2 tygodniach
prosiłbym o priorytetowe załatwienie sprawy gdyż nie mogę korzystać z numeru
złożyłem zgłoszenie reklamacyjne
22789076
Ostatnio zmieniony 27 paź 2022, o 10:54 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Zabiera mi pieniadze z konta.
Witaj kokosz84,
Przekazałam prośbę o udzielenie odpowiedzi w powyższej sprawie.
Przekazałam prośbę o udzielenie odpowiedzi w powyższej sprawie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Zabiera mi pieniadze z konta.
Środki wróciły
proszę jeszcze o dodanie bonusu internetowego ponieważ jest 100 a powinno byc 300 GB
ten sam problem wystąpił też na numerze
72xxxxxxx- proszę o weryfikację
proszę jeszcze o dodanie bonusu internetowego ponieważ jest 100 a powinno byc 300 GB
ten sam problem wystąpił też na numerze
72xxxxxxx- proszę o weryfikację
Joanna_Plus pisze: ↑27 paź 2022, o 10:55 Witaj kokosz84,
Przekazałam prośbę o udzielenie odpowiedzi w powyższej sprawie.
Ostatnio zmieniony 27 paź 2022, o 13:10 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Ukrycie numeru telefonu.
Powód: Ukrycie numeru telefonu.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Zabiera mi pieniadze z konta.
kokosz84,
z pozycji forum nie mamy wglądu w konta numerów. Tym samym proszę o zgłoszenie sprawy przez ten formularz. Potrzebny będzie krótki opis sytuacji, wraz z numerem telefonu i danymi (imię i nazwisko, numer PESEL).
Na forum nie podajemy numerów telefonów.
z pozycji forum nie mamy wglądu w konta numerów. Tym samym proszę o zgłoszenie sprawy przez ten formularz. Potrzebny będzie krótki opis sytuacji, wraz z numerem telefonu i danymi (imię i nazwisko, numer PESEL).
Na forum nie podajemy numerów telefonów.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Zabiera mi pieniadze z konta.
zgłoszenie wysłane
CASE/221027/987
CASE/221027/987
Joanna_Plus pisze: ↑27 paź 2022, o 13:13 kokosz84,
z pozycji forum nie mamy wglądu w konta numerów. Tym samym proszę o zgłoszenie sprawy przez ten formularz. Potrzebny będzie krótki opis sytuacji, wraz z numerem telefonu i danymi (imię i nazwisko, numer PESEL).
Na forum nie podajemy numerów telefonów.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Zabiera mi pieniadze z konta.
kokosz84,
Poprosiłam o udzielenie odpowiedzi na tę wiadomość.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Zabiera mi pieniadze z konta.
Napisałem reklamację e-mailem w kontynuacji wcześniejszej reklamacji dotyczącej tego samego. Tym razem dostałem odpowiedz szybciej i oczywiście pieniądze zostały zwrócone. Nie dostrzegam śladu refleksji w firmie Plus, która by wskazywała na to, że firma Plus dążyłaby do identyfikacji i trwałego usunięcia problemu. Nie - niech sobie klient składa reklamację co miesiąc jeżeli się zorientował, a jeżeli się nie zorientował, to jego strata, nasz zarobek. Mimo tego, że w reklamacji napisałem, że życzyłbym sobie rekompensatę za niedogodności związane z powtarzaniem się zabierania pieniędzy z konta i koniecznością ciągłych reklamacji, to Plus się do tego nie ustosunkował.Joanna_Plus pisze: ↑26 paź 2022, o 15:27 populares,
najmocniej przepraszam za tę sytuację. Z pozycji forum nie mamy dostępu do kont numerów. Prześlij proszę przez ten formularz krótki opis sprawy, wraz z numerem telefonu i danymi (imię i nazwisko, numer PESEL).
Następnie podaj nam tutaj numer zagadnienia, a postaramy się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
Re: Zabiera mi pieniadze z konta.
Witam
znów ten sam problem na kolejnym numerze
sprawa zgłoszona
CASE/221102/985
proszę o w miarę szybkie załatwienie sprawy
znów ten sam problem na kolejnym numerze
sprawa zgłoszona
CASE/221102/985
proszę o w miarę szybkie załatwienie sprawy
Joanna_Plus pisze: ↑27 paź 2022, o 13:40 kokosz84,Poprosiłam o udzielenie odpowiedzi na tę wiadomość.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Zabiera mi pieniadze z konta.
Witaj kokosz84,
Prośba przekazana dalej.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Zabiera mi pieniadze z konta.
CASE/221114/1318
ponownie ten sam problem
proszę o w miarę szybkie załatwienie sprawy
ponownie ten sam problem
proszę o w miarę szybkie załatwienie sprawy
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Zabiera mi pieniadze z konta.
kokosz84,
Poprosiłam o odpowiedź na tę wiadomość.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Zabiera mi pieniadze z konta.
CASE/221214/1898
ponownie brak srodkow po zasileniu
prosze o szybkie zalatwienie sprawy jak zawsze :)
dzieki
ponownie brak srodkow po zasileniu
prosze o szybkie zalatwienie sprawy jak zawsze :)
dzieki