Brak 5g/4g
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 7
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 11 lis 2021, o 00:10
Brak 5g/4g
Witam,
Posiadam router Huawei CPE Pro 2 od lipca. Dotychczas bez problemu z 5g, prędkość około 150mb/s . Niestety od 2 dni brak 5g, a prędkość 4g na poziomie maks 10mb/s. Miejscowość Tarnowo Podgórne.
Czy jest ktoś kto ma podobny problem?
Posiadam router Huawei CPE Pro 2 od lipca. Dotychczas bez problemu z 5g, prędkość około 150mb/s . Niestety od 2 dni brak 5g, a prędkość 4g na poziomie maks 10mb/s. Miejscowość Tarnowo Podgórne.
Czy jest ktoś kto ma podobny problem?
Re: Brak 5g/4g
Były problemy ale już powinno być ok. Przeloguj kartę sim (uruchom ponownie router).
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5522
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Brak 5g/4g
jojek737, czy sytuacja nadal ma miejsce.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Brak 5g/4g
Witam,
5g wróciło, niestety transfer maksymalnie 45-50mb/s.
Siła sygnału wg routera: 4g około 80%, a 5g 60%.
5g wróciło, niestety transfer maksymalnie 45-50mb/s.
Siła sygnału wg routera: 4g około 80%, a 5g 60%.
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5522
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Brak 5g/4g
jojek737, sygnał 5G działa na pasmie 2600. Wyższa częstotliwość może powodować słabszy sygnał. Prędkości, jakie są osiągane, zależą już od obciążenia sieci.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Brak 5g/4g
Witam,
W dalszym ciągu tragedia brak 5g... A 4g to porażka. Plus co się dzieje ?
W dalszym ciągu tragedia brak 5g... A 4g to porażka. Plus co się dzieje ?
Re: Brak 5g/4g
jojek737
- mógłbyś podesłać wyniki speed testu?
- mógłbyś podesłać wyniki speed testu?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Brak 5g/4g
Dziękuję za odpowiedź ale dziś jest super 5g jest i speed test ze średnią 120mbs.
Re: Brak 5g/4g
Witam,
Ponownie ten sam problem z niską prędkością.
4g 5g
Ponownie ten sam problem z niską prędkością.
4g 5g
Re: Brak 5g/4g
Nie oczekuję prędkości światłowodu ale to co jest powyżej nijak ma się z reklamowaniem produktu jako "Najszybszy Internet 5G".
Mapa zasięgu.
Mapa zasięgu.
Re: Brak 5g/4g
jojek737,
- mógłbyś podesłać jeszcze parametry sygnału?
- mógłbyś podesłać jeszcze parametry sygnału?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Brak 5g/4g
Witam,
Poniżej zdjęcie sygnału.
Poniżej zdjęcie sygnału.
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3149
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Brak 5g/4g
Witaj jojek737,
znajdujesz się na pograniczu zasięgu naszych dwóch stacji: BT33056 - Rumianek, ul. Nowa 7 oraz BT33839 - ul.Poznańska 47.
Spróbuj ustawić router w jeden dzień w stronę jednej stacji, w inny w kierunku drugiej, aby sprawdzić, gdzie uzyskasz lepsze wyniki prędkości.
znajdujesz się na pograniczu zasięgu naszych dwóch stacji: BT33056 - Rumianek, ul. Nowa 7 oraz BT33839 - ul.Poznańska 47.
Spróbuj ustawić router w jeden dzień w stronę jednej stacji, w inny w kierunku drugiej, aby sprawdzić, gdzie uzyskasz lepsze wyniki prędkości.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 2
- Rejestracja: 14 gru 2022, o 00:23
Re: Brak łączenia z serwerem w aplikacji nperf
Witam,
Proszę o informację dlaczego korzystając z oferty plus na kartę nie mogę korzystać z aplikacji nperf? Po otwarciu aplikacja nieustannie się ładuje, natomiast kiedy jakimś cudem aplikacja się już uruchomi, to przeprowadzenie testów jest niemożliwe. Inne aplikacje do pomiarów działają. Skąd bierze się ten problem?
Proszę o informację dlaczego korzystając z oferty plus na kartę nie mogę korzystać z aplikacji nperf? Po otwarciu aplikacja nieustannie się ładuje, natomiast kiedy jakimś cudem aplikacja się już uruchomi, to przeprowadzenie testów jest niemożliwe. Inne aplikacje do pomiarów działają. Skąd bierze się ten problem?
Re: Brak 5g/4g
Hmm... Ja bym raczej zaczął od pytania do twórców aplikacji. Bo tak na logikę to skąd operator ma wiedzieć dlaczego jakaś tam aplikacja nie działa
EDIT:
A może problem jest po stronie telefonu? Na S21+ mi ruszyło bez problemu (Android 13). W każdym razie ja bym zaczął od pytania do twórcy aplikacji.
EDIT2:
Już nie działa Tzn może inaczej - czasami działa. Wywalam to badziewie
EDIT:
A może problem jest po stronie telefonu? Na S21+ mi ruszyło bez problemu (Android 13). W każdym razie ja bym zaczął od pytania do twórcy aplikacji.
EDIT2:
Już nie działa Tzn może inaczej - czasami działa. Wywalam to badziewie