Problem z siecią
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 4
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 8 lis 2022, o 01:04
Problem z siecią
Witam, sprawa wygląda tak, iż zakupiłem nowy telefon, byłem za granicą ze starym i wszystko działało poprawnie, w nowym telefonie od przekroczenia granicy polski mam komunikat "tylko połączenia alarmowe" oraz gdy próbuję ręcznie się zalogować do sieci pokazuje mi się "karta SIM nie zezwala na połączenie z tą siecią.
Re: Problem z siecią
A inna karta SIM działa w tym nowym telefonie?
Po przełożeniu karty SIM z powrotem do starego telefonu działa poprawnie?
Po przełożeniu karty SIM z powrotem do starego telefonu działa poprawnie?
Re: Problem z siecią
Jestem za granicą, nowa karta SIM będzie holenderska, więc na 100% będzie działać. Stary telefon został w Polsce.
Re: Problem z siecią
A ta nowa karta SIM która nie działa jest z Plusa? Jaka to oferta (abonament, na kartę)? Może po prostu ma wyłączony roaming i dlatego nie działa skoro jesteś za granicą. A w przypadku pre-paid karta może być nieaktywna.
Tak czy siak, z poziomu forum nikt nic nie sprawdzi na Twoim koncie, więc nie obejdzie się bez kontaktu z BOK albo przez maila, albo przez formularz kontaktowy, albo telefonicznie.
Tak czy siak, z poziomu forum nikt nic nie sprawdzi na Twoim koncie, więc nie obejdzie się bez kontaktu z BOK albo przez maila, albo przez formularz kontaktowy, albo telefonicznie.
Re: Problem z siecią
Tak właśnie myślałem, sprawdzę po pracy dzięki za pomoc :)
Re: Problem z siecią
Dodam jeszcze, bo nie zauważyłem. Tak, karta jest z Plusa, jak znajdowała się w starym telefonie to roaming działał normalnie, łączyło się z dokładnie tymi samymi sieciami w Holandii, z którymi teraz mi nie pozwala. Oferta na kartę.