Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeniami
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3140
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeniami
Witaj lakim,
prędkość Internetu i siła sygnału zależy od wielu czynników. Między innymi od mocy odbiornika, a także warunków zewnętrznych. Podaj proszę parametry sygnału wewnątrz budynku.
prędkość Internetu i siła sygnału zależy od wielu czynników. Między innymi od mocy odbiornika, a także warunków zewnętrznych. Podaj proszę parametry sygnału wewnątrz budynku.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeniami
Parametry sygnału wewnątrz budynku w którym jest transmisja danych:
- Załączniki
-
- zasieg2.png (76.73 KiB) Przejrzano 2752 razy
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5502
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeniami
lakim, ten rejon obsługuje stacja Budzów (Jachówka). Około 4 kilometry od Twojej lokalizacji. LTE900 i LTE1800. Z uwagi na odległość połączenie jest, jak widzę, w LTE900. Parametry, wskazują jednak na dość słaby sygnał. W Suchej Beskidzkiej planowana jest budowa nowej stacji, jednak na obecną chwile nie ma określonej daty realizacji.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeniami
Ten nadajnik w Suchej Beskidzkiej, to przyda się bardzo. Dużo osób narzeka na problemy z dostępem do internetu i nie mówię tutaj o różnicach w prędkości. Ja czasem nawet nie mogę sprawdzić poczty.
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5502
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeniami
lakim, BT22141, GUL900, L1800, L2600 i 5G. Ulica Szpitalna.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeniami
Wciąż czekam na odpowiedźMichał_Plus pisze: ↑21 paź 2022, o 10:02 migstrus, niestety nie. Poprosiłem o przyspieszenie diagnostyki.
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5502
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeniami
migstrus, w tym rejonie rejestrowaliśmy zakłócenia zewnętrzne, które, po naszej interwencji, ustąpiły w ostatnich dniach.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeniami
Umowa na firmę. 7 różnych numerów, Android i Iphony. Rudna Mała koło Rzeszowa. Od lat mamy problem z zasięgiem ale ostatnio już jest całkowity dramat. Czy coś się dzieje na moim terenie w celu poprawy?
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3140
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeniami
german24h,
nie mamy odnotowanych utrudnień w podanej lokalizacji. Pojawia się jakiś komunikat na telefonach przy połączeniu 3G, czy LTE? Karty były sprawdzane w innych urządzeniach?
nie mamy odnotowanych utrudnień w podanej lokalizacji. Pojawia się jakiś komunikat na telefonach przy połączeniu 3G, czy LTE? Karty były sprawdzane w innych urządzeniach?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeniami
Witam,
Od paru dni zauważałem że mimo że jestem w zasięgu LTE / LTE+ to nagle pojawia się na zasięg HSPA ze znakiem ! zaraz po wejściu np. do sklepu wielkopowierzchniowego lub nawet jadąc autobusem. Wygląda to tak jak na screenie poniżej
. Następnie powróci zasięg do LTE / LTE+ gdzie ponownie pojawi się HSPA ze znakiem !. Co więcej będąc w HSPA ze znakiem ! nie mam możliwości korzystania z transmisji danych mimo że jest włączona.
Od paru dni zauważałem że mimo że jestem w zasięgu LTE / LTE+ to nagle pojawia się na zasięg HSPA ze znakiem ! zaraz po wejściu np. do sklepu wielkopowierzchniowego lub nawet jadąc autobusem. Wygląda to tak jak na screenie poniżej
. Następnie powróci zasięg do LTE / LTE+ gdzie ponownie pojawi się HSPA ze znakiem !. Co więcej będąc w HSPA ze znakiem ! nie mam możliwości korzystania z transmisji danych mimo że jest włączona.
W Zasięgu,
Artur
Artur
- krupniok200
- PlusManiak
- Posty: 119
- Rejestracja: 19 wrz 2015, o 14:59
- Lokalizacja: Katowice
Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeniami
Mam niestety ten sam problem co asziatko, u siebie to samo zauważyłem w conajmniej kilku lokalizacjach w 3 miastach. Tak samo u mnie w galerii handlowej (galeria katowicka, Katowice łącznie z parkingiem podziemnym) całkowity brak int i zasięg 3g/H+ i brak wykonywania rozmów. W Tychach na terenie całego miasta wchodząc do bloków mieszkalnych jest natychmiastowy drop zasięg z 5G na 3g/H+ i w zależności od lokalizacji raz internet jest ale bardzo powolny a raz całkowity brak internetu (miałem tak w bloku na ul. Orzeszkowej). W Gliwicach przy Akademickiej 16 taka sama sytuacja wew budynku, zasięg 3g i brak internetu, dopiero będąc przy oknie łapie zasięg LTE/LTE+/5G. Przed wejściem do budynku zdarzył mi się drop nawet na 2g/E.
Uważam że to jest problem globalny, tak jakby nie działało pasmo 900MHz albo obniżona jest moc nadawania. W moim przypadku jest to bardzo uporczywy problem, bo ja w pracy muszę mieć stały dostęp do internetu bo mamy plikację kurierską i na dodatek dokonuje transakcji kartą. W Tychach na Orzeszkowej musiałem prosić o Wifi aby dokonać transakcji kartą... Nie powinno się takie coś zdarzyć.
Uważam że to jest problem globalny, tak jakby nie działało pasmo 900MHz albo obniżona jest moc nadawania. W moim przypadku jest to bardzo uporczywy problem, bo ja w pracy muszę mieć stały dostęp do internetu bo mamy plikację kurierską i na dodatek dokonuje transakcji kartą. W Tychach na Orzeszkowej musiałem prosić o Wifi aby dokonać transakcji kartą... Nie powinno się takie coś zdarzyć.
-
- V.I.P.
- Posty: 1249
- Rejestracja: 8 lis 2012, o 18:06
Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeniami
Globalny raczej nie, bo u mnie transmisja na 3G U900 działa bez zarzutu, ale może w 2 strefie, albo Twojej okolicy coś się dzieje albo jakaś rekonfiguracja w sieci?krupniok200 pisze: ↑24 lis 2022, o 09:42 Uważam że to jest problem globalny, tak jakby nie działało pasmo 900MHz albo obniżona jest moc nadawania.
-
- PlusManiak
- Posty: 149
- Rejestracja: 18 lip 2016, o 17:07
Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeniami
Warmińsko-Mazurskie, Mazury Zachodnie (okolice Ostródy). Mam dokładnie ten sam problem i już myślałem, że to wina telefonów w domu. Z zasięgu Plusa korzystam tu od blisko 10 lat. NIGDY nie było tak, że w domu gubił mi LTE. A teraz gubi. Gubią wszystkie telefony. Zrzuca co chwila na 3G/H+.
Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeniami
Osobiście mieszkam w Tarnowie (woj. Małopolskie), w centrum miasta i problem jest widziany codziennie. To nie jest tak że raz na jakiś czas wskoczy Hi nie ma możliwości korzystania z sieci, a jest to codziennością.
Co z tego że mam stację bazową dosłownie na oczach w odległości 200 m w linii prostej jak w mieszkaniu nawet nie mogę korzystać z LTE tylko widzę H z !.
Problem jest ale globalny lub obszarowy co wynika ze złej bądź nie prawidłowej konfiguracji sieci. Co z tego że oferta może i dobra jest jak od strony technicznej nie ma to racji bytu.
Tak jak u Kolegi krupniok200 co jak wspomniał jest to narzędzie pracy, a musiał prosić o dostęp do Wi Fi, jak to wygląda od strony Plush'a?.
Może warto zebrać dane z Forum i zweryfikować to w terenie przez techników i inżynierów sieci by namacalnie to zobaczyli w praktyce, a nie tylko na monitorach w OMC.
Przecież Abonenci płacą za coś co miesiąc, a nie mają tego co mają zagwarantowane Umową.
Co z tego że mam stację bazową dosłownie na oczach w odległości 200 m w linii prostej jak w mieszkaniu nawet nie mogę korzystać z LTE tylko widzę H z !.
Problem jest ale globalny lub obszarowy co wynika ze złej bądź nie prawidłowej konfiguracji sieci. Co z tego że oferta może i dobra jest jak od strony technicznej nie ma to racji bytu.
Tak jak u Kolegi krupniok200 co jak wspomniał jest to narzędzie pracy, a musiał prosić o dostęp do Wi Fi, jak to wygląda od strony Plush'a?.
Może warto zebrać dane z Forum i zweryfikować to w terenie przez techników i inżynierów sieci by namacalnie to zobaczyli w praktyce, a nie tylko na monitorach w OMC.
Przecież Abonenci płacą za coś co miesiąc, a nie mają tego co mają zagwarantowane Umową.
W Zasięgu,
Artur
Artur
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5502
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeniami
Zasięg sygnału oraz jego moc zależna jest od wielu czynników. Odległości od stacji, lokalnej zabudowy, linii elektrycznych, oraz innych elementów mogących wprowadzać interferencje, zakłócenia, czy rozpraszanie fal np. nielegalne repeater-y. W przypadku budynków również od grubości murów, elementów użytych do ich budowy, umiejscowienia przewodów, rur itp. Czy były zgłaszane takie sytuacje do Plus? Proszę o podanie numerów tych zgłoszeń.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ