Na stronie plus online po logowaniu nie mam żadnych informacji o rachunkach itp. po prostu puste strony wyłączone adblokery, ,różne przeglądarki i cały czas to samo.
Proszę o pomoc w rozwiązaniu problemu
Mam takie pytanko do Was czy jeśli chodzi o aplikację Plus Online też macie dzisiaj z nią jakieś problemy? Od rana gdy loguje się przez nią czy to na numer na kartę czy abonamentowy to wyskakuje mi na dole komunikat "Błąd. Wewnętrzny błąd serwera" I chyba też pokazuje nieprawidłowy stan pakietu danych przynajmniej w usłudze na kartę. Czy zauważyliście podobny problem? Z góry dzięki za odpowiedź. Pozdrawiam.
Dzień dobry,
Od jakiegoś czasu nie mogę pobrać na żaden telefon załączników (e-faktura, rachunki) z aplikacji iPlus oraz strony panelu klienta. Aplikacja pobiera pusty PDF o nazwie "null", a strona wyrzuca błąd ref-1746175. Proszę o szybkie rozwiązanie problemu, ponieważ nie mogę pobrać druczku z e-faktury oraz nie mogę zobaczyć szczegółowego rachunku :)