Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeniami

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 2518
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeniami

Post autor: Marta_Plus »

Witaj lakim,

prędkość Internetu i siła sygnału zależy od wielu czynników. Między innymi od mocy odbiornika, a także warunków zewnętrznych. Podaj proszę parametry sygnału wewnątrz budynku.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
lakim
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 7 lis 2022, o 16:40

Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeniami

Post autor: lakim »

Parametry sygnału wewnątrz budynku w którym jest transmisja danych:
Załączniki
zasieg2.png
zasieg2.png (76.73 KiB) Przejrzano 1445 razy
Awatar użytkownika
Michał_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 4901
Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13

Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeniami

Post autor: Michał_Plus »

lakim, ten rejon obsługuje stacja Budzów (Jachówka). Około 4 kilometry od Twojej lokalizacji. LTE900 i LTE1800. Z uwagi na odległość połączenie jest, jak widzę, w LTE900. Parametry, wskazują jednak na dość słaby sygnał. W Suchej Beskidzkiej planowana jest budowa nowej stacji, jednak na obecną chwile nie ma określonej daty realizacji.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
lakim
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 7 lis 2022, o 16:40

Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeniami

Post autor: lakim »

Ten nadajnik w Suchej Beskidzkiej, to przyda się bardzo. Dużo osób narzeka na problemy z dostępem do internetu i nie mówię tutaj o różnicach w prędkości. Ja czasem nawet nie mogę sprawdzić poczty.
Awatar użytkownika
Michał_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 4901
Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13

Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeniami

Post autor: Michał_Plus »

lakim, BT22141, GUL900, L1800, L2600 i 5G. Ulica Szpitalna.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
migstrus
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 22 wrz 2022, o 16:46

Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeniami

Post autor: migstrus »

Michał_Plus pisze: 21 paź 2022, o 10:02 migstrus, niestety nie. Poprosiłem o przyspieszenie diagnostyki.
Wciąż czekam na odpowiedź :-/
Awatar użytkownika
Michał_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 4901
Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13

Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeniami

Post autor: Michał_Plus »

migstrus, w tym rejonie rejestrowaliśmy zakłócenia zewnętrzne, które, po naszej interwencji, ustąpiły w ostatnich dniach.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
german24h
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 21 lis 2022, o 14:08

Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeniami

Post autor: german24h »

Umowa na firmę. 7 różnych numerów, Android i Iphony. Rudna Mała koło Rzeszowa. Od lat mamy problem z zasięgiem ale ostatnio już jest całkowity dramat. Czy coś się dzieje na moim terenie w celu poprawy?
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 2518
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeniami

Post autor: Marta_Plus »

german24h,

nie mamy odnotowanych utrudnień w podanej lokalizacji. Pojawia się jakiś komunikat na telefonach przy połączeniu 3G, czy LTE? Karty były sprawdzane w innych urządzeniach?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Awatar użytkownika
asziatko
Nowy
Posty: 8
Rejestracja: 17 lis 2022, o 17:28
Lokalizacja: Tarnów

Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeniami

Post autor: asziatko »

Witam,

Od paru dni zauważałem że mimo że jestem w zasięgu LTE / LTE+ to nagle pojawia się na zasięg HSPA ze znakiem ! zaraz po wejściu np. do sklepu wielkopowierzchniowego lub nawet jadąc autobusem. Wygląda to tak jak na screenie poniżej
[Zasięg HSPA] Z Wykrzyknikiem.png
[Zasięg HSPA] Z Wykrzyknikiem.png (4.98 KiB) Przejrzano 340 razy
. Następnie powróci zasięg do LTE / LTE+ gdzie ponownie pojawi się HSPA ze znakiem !. Co więcej będąc w HSPA ze znakiem ! nie mam możliwości korzystania z transmisji danych mimo że jest włączona.
W Zasięgu,
Artur
Awatar użytkownika
krupniok200
PlusManiak
Posty: 116
Rejestracja: 19 wrz 2015, o 14:59
Lokalizacja: Katowice

Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeniami

Post autor: krupniok200 »

Mam niestety ten sam problem co asziatko, u siebie to samo zauważyłem w conajmniej kilku lokalizacjach w 3 miastach. Tak samo u mnie w galerii handlowej (galeria katowicka, Katowice łącznie z parkingiem podziemnym) całkowity brak int i zasięg 3g/H+ i brak wykonywania rozmów. W Tychach na terenie całego miasta wchodząc do bloków mieszkalnych jest natychmiastowy drop zasięg z 5G na 3g/H+ i w zależności od lokalizacji raz internet jest ale bardzo powolny a raz całkowity brak internetu (miałem tak w bloku na ul. Orzeszkowej). W Gliwicach przy Akademickiej 16 taka sama sytuacja wew budynku, zasięg 3g i brak internetu, dopiero będąc przy oknie łapie zasięg LTE/LTE+/5G. Przed wejściem do budynku zdarzył mi się drop nawet na 2g/E.

Uważam że to jest problem globalny, tak jakby nie działało pasmo 900MHz albo obniżona jest moc nadawania. W moim przypadku jest to bardzo uporczywy problem, bo ja w pracy muszę mieć stały dostęp do internetu bo mamy plikację kurierską i na dodatek dokonuje transakcji kartą. W Tychach na Orzeszkowej musiałem prosić o Wifi aby dokonać transakcji kartą... Nie powinno się takie coś zdarzyć.
zbych_in_flames
V.I.P.
Posty: 1004
Rejestracja: 8 lis 2012, o 18:06

Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeniami

Post autor: zbych_in_flames »

krupniok200 pisze: 24 lis 2022, o 09:42 Uważam że to jest problem globalny, tak jakby nie działało pasmo 900MHz albo obniżona jest moc nadawania.
Globalny raczej nie, bo u mnie transmisja na 3G U900 działa bez zarzutu, ale może w 2 strefie, albo Twojej okolicy coś się dzieje albo jakaś rekonfiguracja w sieci?
jaszek7777
PlusManiak
Posty: 141
Rejestracja: 18 lip 2016, o 17:07

Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeniami

Post autor: jaszek7777 »

Warmińsko-Mazurskie, Mazury Zachodnie (okolice Ostródy). Mam dokładnie ten sam problem i już myślałem, że to wina telefonów w domu. Z zasięgu Plusa korzystam tu od blisko 10 lat. NIGDY nie było tak, że w domu gubił mi LTE. A teraz gubi. Gubią wszystkie telefony. Zrzuca co chwila na 3G/H+.
Awatar użytkownika
asziatko
Nowy
Posty: 8
Rejestracja: 17 lis 2022, o 17:28
Lokalizacja: Tarnów

Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeniami

Post autor: asziatko »

Osobiście mieszkam w Tarnowie (woj. Małopolskie), w centrum miasta i problem jest widziany codziennie. To nie jest tak że raz na jakiś czas wskoczy Hi nie ma możliwości korzystania z sieci, a jest to codziennością.

Co z tego że mam stację bazową dosłownie na oczach w odległości 200 m w linii prostej jak w mieszkaniu nawet nie mogę korzystać z LTE tylko widzę H z !.

Problem jest ale globalny lub obszarowy co wynika ze złej bądź nie prawidłowej konfiguracji sieci. Co z tego że oferta może i dobra jest jak od strony technicznej nie ma to racji bytu.

Tak jak u Kolegi krupniok200 co jak wspomniał jest to narzędzie pracy, a musiał prosić o dostęp do Wi Fi, jak to wygląda od strony Plush'a?.

Może warto zebrać dane z Forum i zweryfikować to w terenie przez techników i inżynierów sieci by namacalnie to zobaczyli w praktyce, a nie tylko na monitorach w OMC.

Przecież Abonenci płacą za coś co miesiąc, a nie mają tego co mają zagwarantowane Umową.
W Zasięgu,
Artur
Awatar użytkownika
Michał_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 4901
Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13

Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeniami

Post autor: Michał_Plus »

Zasięg sygnału oraz jego moc zależna jest od wielu czynników. Odległości od stacji, lokalnej zabudowy, linii elektrycznych, oraz innych elementów mogących wprowadzać interferencje, zakłócenia, czy rozpraszanie fal np. nielegalne repeater-y. W przypadku budynków również od grubości murów, elementów użytych do ich budowy, umiejscowienia przewodów, rur itp. Czy były zgłaszane takie sytuacje do Plus? Proszę o podanie numerów tych zgłoszeń.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ