Dzień dobry Państwu,
parę tygodni temu zgubiłem router mobilny i nie mogłem znaleźć. Router był wyłączony, a w środku karta SIM Plus Internet na Kartę. Po pewnym czasie zadzwoniłem na infolinię i poprosiłem do zablokowanie karty SIM, bo widziałem przez iPlus, że pobiera mi środki z konta za brak aktywności, a poza tym nie wiedziałem, czy znajdę jeszcze router z tą kartą. Wczoraj znalazłem i zadzwoniłem na infolinię z prośbą o odblokowanie. Po podaniu odpowiedniego hasła dowiedziałem się, że karta została odblokowana i zaraz pojawi się sygnał. A gdyby się nie pojawił, to należy wyłączyć urządzenie i włączyć ponownie. Najdalej w ciągu kilku minut miało działać. Po godzinie nadal na ekraniku było NO SERVICE, a wyłączanie i włączanie nic nie pomagało. Za to na koncie iPlus numer pojawił się wsród aktywnych posiadanych przeze mnie numerów. Ponownie dzwoniłem na infolinię, konsultantka ponownie zablokowała i odblokowała kartę, przełączyła do działu technicznego, co okazało się pętlą i połączenie wróciło po oczekiwaniu sporwrotem do niej, więc założyła zgłoszenie i numer nadal jest nieaktywny. To znaczy po zadzwonieniu na ten numer słychać "nie ma takiego numeru", ale w iPlusie figuruje na liście moich aktywnych numerów. Przełożyłem SIM do zwykłego telefonu i pojawia się komunikat "rejestracja karty SIM nieudana". Kiedy zadzwonię na ten numer mojego drugiego telefonu Plus, to "wybrany numer jest niedostępny", a jeżeli dzwonię z Orange, to "Nie ma takiego numeru".
Jest szansa jeszcze odzyskać ten numer, czy tylko SIM-kosz?
Przy okazji przestrzegam rodaków przez pochopnym blokowaniem karty SIM - może się okazać, że odblokowanie będzie trudniejsze niż ustawa przewiduje.
Rejestracja karty SIM nieudana
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 29
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 15 mar 2022, o 12:40
Re: Rejestracja karty SIM nieudana
Aby przyspieszyć trochę temat (Specjaliści Plusa zapewne o to zapytają) - posiadasz numer tego zgłoszenia technicznego? Jeśli tak, to podaj