Witam
Na stronie plus online po logowaniu nie mam żadnych informacji o rachunkach itp. po prostu puste strony wyłączone adblokery, ,różne przeglądarki i cały czas to samo.
Proszę o pomoc w rozwiązaniu problemu
Plus online problem
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 13
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 28 sie 2017, o 16:08
Re: Plus online problem
Przeglądarka i system zaktualizowane? Przeglądarka przywrócona do ustawień domyślnych i wyczyszczona pamięć?
Re: Plus online problem
tak wszystko jest zaktualizowane na każdej przeglądarce jest tak samo i to nie jest od dzisiaj
ok mam nie logowałem się ehasłem
ok mam nie logowałem się ehasłem
Re: Plus online problem
Mam takie pytanko do Was czy jeśli chodzi o aplikację Plus Online też macie dzisiaj z nią jakieś problemy? Od rana gdy loguje się przez nią czy to na numer na kartę czy abonamentowy to wyskakuje mi na dole komunikat "Błąd. Wewnętrzny błąd serwera" I chyba też pokazuje nieprawidłowy stan pakietu danych przynajmniej w usłudze na kartę. Czy zauważyliście podobny problem? Z góry dzięki za odpowiedź. Pozdrawiam.
Re: Plus online problem
pszprega, mi na chwilę obecną działa normalnie. Być może to jakieś chwilowe problemy były/są, albo jest jakiś problem dla pewnej puli numerów.
Re: Plus online problem
Witam, w sklepie Play zniknęła aplikacja iPlus na androida. Chwilowy problem ?
pozdrawiam
pozdrawiam
-
- Prawie PlusManiak
- Posty: 42
- Rejestracja: 20 maja 2020, o 01:42
Re: Plus online problem
Dzień dobry,
Od jakiegoś czasu nie mogę pobrać na żaden telefon załączników (e-faktura, rachunki) z aplikacji iPlus oraz strony panelu klienta. Aplikacja pobiera pusty PDF o nazwie "null", a strona wyrzuca błąd ref-1746175. Proszę o szybkie rozwiązanie problemu, ponieważ nie mogę pobrać druczku z e-faktury oraz nie mogę zobaczyć szczegółowego rachunku :)
Od jakiegoś czasu nie mogę pobrać na żaden telefon załączników (e-faktura, rachunki) z aplikacji iPlus oraz strony panelu klienta. Aplikacja pobiera pusty PDF o nazwie "null", a strona wyrzuca błąd ref-1746175. Proszę o szybkie rozwiązanie problemu, ponieważ nie mogę pobrać druczku z e-faktury oraz nie mogę zobaczyć szczegółowego rachunku :)