Prośba przekazana dalej.
Zabiera mi pieniadze z konta.
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22383
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Zabiera mi pieniadze z konta.
kokosz84,
Prośba przekazana dalej.
Prośba przekazana dalej.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Zabiera mi pieniadze z konta.
Witam
prośba jak zawsze, nr sprawy
CASE/221221/183
prośba jak zawsze, nr sprawy
CASE/221221/183
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22383
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Zabiera mi pieniadze z konta.
Witaj kokosz84,
Jak zawsze przekazana dalej.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Zabiera mi pieniadze z konta.
Zwracam się (niestety znowu) z uprzejmą prośbą o rozpatrzenie reklamacji CASE/221229/923
Dziękuję i milego dnia życzę
Dziękuję i milego dnia życzę
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22383
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Zabiera mi pieniadze z konta.
Werewolf,
Poprosiłam o udzielenie odpowiedzi na tę wiadomość.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Zabiera mi pieniadze z konta.
Wątek dla promocji 4 doładowania i gratis został zamknięty, dlatego piszę tutaj z prośbą o weryfikację CASE/221229/385
Re: Zabiera mi pieniadze z konta.
Dziękuję Joanno, odpowiedź dostałem błyskawicznie.Joanna_Plus pisze: ↑29 gru 2022, o 14:32 Werewolf,Poprosiłam o udzielenie odpowiedzi na tę wiadomość.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22383
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Zabiera mi pieniadze z konta.
Johny,
Już naprawione .
Przekazana dalej.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Zabiera mi pieniadze z konta.
Mi pieniędzy nie zabiera, wręcz odwrotnie
Sylwester, Nowy Rok... Całkiem wyleciało mi z głowy, że miałem przypomnienia o tym, ze za 10 dni, za 3 dni (że jutro to już nie widziałem, bo to wczoraj rano było, kiedy odsypiałem przyjemny wieczór u przyjaciół) Plus pobierze pieniądze za brak aktywności. Dzisiaj ok. 9 rano pobrał
Wszystko jest OK. Jednak na jednym z moich numerów cuda się dzieją. Pomijam sprawę, że nie przychodzą na niego od 2 miesięcy te komunikaty i opłata pobierana nie jest (to na inny wątek jest), to na dodatek pieniędzy na koncie przybywa
Rano, kiedy dostałem komunikat o opłacie na "dyżurny" telefon żony zajrzałem na konta numerów... Na moim numerze było 103,97 zł. Po paru godzinach już 105,93 zł, a teraz już jest 106,01 zł
Sylwester, Nowy Rok... Całkiem wyleciało mi z głowy, że miałem przypomnienia o tym, ze za 10 dni, za 3 dni (że jutro to już nie widziałem, bo to wczoraj rano było, kiedy odsypiałem przyjemny wieczór u przyjaciół) Plus pobierze pieniądze za brak aktywności. Dzisiaj ok. 9 rano pobrał
Wszystko jest OK. Jednak na jednym z moich numerów cuda się dzieją. Pomijam sprawę, że nie przychodzą na niego od 2 miesięcy te komunikaty i opłata pobierana nie jest (to na inny wątek jest), to na dodatek pieniędzy na koncie przybywa
Rano, kiedy dostałem komunikat o opłacie na "dyżurny" telefon żony zajrzałem na konta numerów... Na moim numerze było 103,97 zł. Po paru godzinach już 105,93 zł, a teraz już jest 106,01 zł
Re: Zabiera mi pieniadze z konta.
Witam.
W dniu 30.12.2022 doładowałem mojej mamie konto za 25 zł, łącznie na koncie miała 38,59 zł. Mama korzysta z usługi Internet, Rozmowy, SMS/MMS bez limitu która kosztuje 25 zł za miesiąc. I tutaj zaczyna się problem. Usługa powinna odnowić się 1 stycznia jednak tak się nie stało a moja mama nieświadomie korzystała z rozmów i internetu tak jak zawsze, co oczywiście poskutkowało wyczerpaniem stanu konta do 0. Czym spowodowane było to że usługa pomimo wystarczających środków na koncie się nie odnowiła na kolejny okres 30 dni i czy istnieje szansa na odzyskanie utraconych 38,59 zł?
Reklamacja CASE/230103/729
W dniu 30.12.2022 doładowałem mojej mamie konto za 25 zł, łącznie na koncie miała 38,59 zł. Mama korzysta z usługi Internet, Rozmowy, SMS/MMS bez limitu która kosztuje 25 zł za miesiąc. I tutaj zaczyna się problem. Usługa powinna odnowić się 1 stycznia jednak tak się nie stało a moja mama nieświadomie korzystała z rozmów i internetu tak jak zawsze, co oczywiście poskutkowało wyczerpaniem stanu konta do 0. Czym spowodowane było to że usługa pomimo wystarczających środków na koncie się nie odnowiła na kolejny okres 30 dni i czy istnieje szansa na odzyskanie utraconych 38,59 zł?
Reklamacja CASE/230103/729
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22383
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Zabiera mi pieniadze z konta.
Witaj howhigh91,
Poprosiłam o przyśpieszenie udzielenia odpowiedzi w powyższej sprawie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Zabiera mi pieniadze z konta.
dziękuję, jednak reklamacja we wspomnianej sprawie musiała być wysłana jeszcze raz.Joanna_Plus pisze: ↑3 sty 2023, o 14:25 Witaj howhigh91,Poprosiłam o przyśpieszenie udzielenia odpowiedzi w powyższej sprawie.
CASE/230103/1173 to teraz aktualny numer reklamacji Może uda się coś przyspieszyć
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22383
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Zabiera mi pieniadze z konta.
howhigh91,
Poprosiłam o udzielenie odpowiedzi i w tej sprawie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Zabiera mi pieniadze z konta.
Sprawa została już wyjaśniona, dziękuję
Re: Zabiera mi pieniadze z konta.
hej, znów ten sam problem
CASE/230110/2465
prośba o błyskawice :)
dzieki
CASE/230110/2465
prośba o błyskawice :)
dzieki