Rozwiązanie umowy

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Rozwiązanie umowy

Post autor: Basia_Plus »

Witaj Paskuda,
Paskuda pisze: 7 sty 2023, o 17:48 a Wy nadal wystawiacie rachunki?!
z pozycji forum nie mamy wglądu na konto numeru. W celu weryfikacji prześlij proszę krótki opis sprawy przez ten formularz wraz z numerem telefonu i danymi (imię i nazwisko, numer PESEL). Następnie podaj nam tutaj numer zgłoszenia, postaramy się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Fenicee
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 18 lut 2023, o 16:36

Re: Rozwiązanie umowy

Post autor: Fenicee »

Wypowiedziałam umowę abonencką i dostałam informację, że za 30 dni numer będzie nieaktywny. Chciałabym zachować numer. Jak to zrobić? Nie zrozumiałam Pani w punkcie, która powiedziała, że mam rozebrać telefon i zapisać kartę sim.
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Rozwiązanie umowy

Post autor: Basia_Plus »

Fenicee,
Fenicee pisze: 18 lut 2023, o 16:40 Wypowiedziałam umowę abonencką i dostałam informację, że za 30 dni numer będzie nieaktywny. Chciałabym zachować numer. Jak to zrobić?
po wyłączeniu numeru w ofercie abonamentowej, zostanie on automatycznie przeniesiony do oferty Plus na Kartę. Zanim nastąpi dezaktywacja numeru, należy wysłać bezpłatną wiadomość o treści: PRZENIES pod nr 80107 (dotyczy tylko Klientów indywidualnych).
Dzięki temu po przejściu na kartę, numer będzie od razu zarejestrowany na te same dane, jak do tej pory. W ciągu pierwszych 30 dni od momentu wyłączenia numeru, należy również dokonać zasilenia konta, aby móc korzystać z usług.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Klaudia2021
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 5 mar 2023, o 20:02

Wypowiedzenie umowy

Post autor: Klaudia2021 »

Witam.
Jestem w trakcie wypowiedzenia umowy .
Umowa została zawarta na 24 miesiące i właśnie w tym miesiącu mi się kończy umowa 25 marca . Wzięłam telefon z abonamentem .
Na umowie gdzie był numer było napisane umowa na 24 miesiące . I myślałam , że to koniec z ratami. Patrzę a jeszcze mam raty do 2024 roku . Co dalej ? Bo nie wiem . Numer powiedzmy będzie już niekatywny , ale raty będę musiała płacić nadal ?
Ostatnio zmieniony 6 mar 2023, o 10:59 przez Basia_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki -podobny temat.
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Rozwiązanie umowy

Post autor: Basia_Plus »

Witaj Klaudia2021,
Klaudia2021 pisze: 5 mar 2023, o 20:18 Na umowie gdzie był numer było napisane umowa na 24 miesiące . I myślałam , że to koniec z ratami. Patrzę a jeszcze mam raty do 2024 roku . Co dalej ? Bo nie wiem . Numer powiedzmy będzie już niekatywny , ale raty będę musiała płacić nadal ?
jeśli umowa trwa krócej niż okres spłaty rat, wówczas po jej zakończeniu spłacasz same raty. Płatność powinna nastąpić na to samo konto bankowe, zgodnie z harmonogramem.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Klaudia2021
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 5 mar 2023, o 20:02

Wypowiedzenie umowy

Post autor: Klaudia2021 »

Czy jak wypowiada się umowę i ma się jeszcze raty za telefon to będę mogła spłacać przez aplikację plus? Czy będą wysyłać fakturę na e-mail z numerem rachunku?
Ostatnio zmieniony 8 mar 2023, o 13:39 przez Basia_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki - podobny temat.
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Rozwiązanie umowy

Post autor: Basia_Plus »

Klaudia2021,
Klaudia2021 pisze: 7 mar 2023, o 09:20 Czy jak wypowiada się umowę i ma się jeszcze raty za telefon to będę mogła spłacać przez aplikację plus?
po rezygnacji z usług nie będzie możliwości zalogowania do aplikacji lub serwisu iPLUS.
Klaudia2021 pisze: 7 mar 2023, o 09:20 Czy będą wysyłać fakturę na e-mail z numerem rachunku?
Tak.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Patryka
Nowy
Posty: 5
Rejestracja: 9 kwie 2023, o 23:37

Zerwanie umowy

Post autor: Patryka »

witam czy jak plus zerwał umowe czy jak spłace kare czy odzyskam telefon spowrotem ??
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Rozwiązanie umowy

Post autor: Basia_Plus »

Witaj Patryka,


podpisanie umowy reaktywacyjnej jest możliwe w dowolnym punkcie sprzedaży. Informacje tutaj.
Kiedy umowa została rozwiązana?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Patryka
Nowy
Posty: 5
Rejestracja: 9 kwie 2023, o 23:37

Re: Rozwiązanie umowy

Post autor: Patryka »

w tamtym miesiącu a nie powiem ze miałem pewien problem finansowy
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22365
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Rozwiązanie umowy

Post autor: Joanna_Plus »

Patryka,
Basia_Plus pisze: 11 kwie 2023, o 12:53 Kiedy umowa została rozwiązana?
Patryka pisze: 12 kwie 2023, o 05:26 w tamtym miesiącu
Podpisanie umowy reaktywacyjnej jest możliwe w terminie 83 dni od dezaktywacji stałej, dla numerów należących do sieci Plus oraz 53 dni od dezaktywacji stałej, dla numerów przeniesionych od innego operatora.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Patryka
Nowy
Posty: 5
Rejestracja: 9 kwie 2023, o 23:37

Re: Rozwiązanie umowy

Post autor: Patryka »

aha a jak spłacę naliczoną kare odzyskam telefon który wziąłem ???
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Rozwiązanie umowy

Post autor: Basia_Plus »

Patryka,
Patryka pisze: 12 kwie 2023, o 10:22 aha a jak spłacę naliczoną kare odzyskam telefon który wziąłem ???
nie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Patryka
Nowy
Posty: 5
Rejestracja: 9 kwie 2023, o 23:37

Re: Rozwiązanie umowy

Post autor: Patryka »

czyli wychodzi na to ze telefon jest do wyrzucenia ???
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Rozwiązanie umowy

Post autor: Basia_Plus »

Patryka,

spłata zaległych rat spowoduje odblokowanie telefonu.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ