z pozycji forum nie mamy wglądu na konto numeru. W celu weryfikacji prześlij proszę krótki opis sprawy przez ten formularz wraz z numerem telefonu i danymi (imię i nazwisko, numer PESEL). Następnie podaj nam tutaj numer zgłoszenia, postaramy się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
Rozwiązanie umowy
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5177
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Rozwiązanie umowy
Witaj Paskuda,
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Rozwiązanie umowy
Wypowiedziałam umowę abonencką i dostałam informację, że za 30 dni numer będzie nieaktywny. Chciałabym zachować numer. Jak to zrobić? Nie zrozumiałam Pani w punkcie, która powiedziała, że mam rozebrać telefon i zapisać kartę sim.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5177
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Rozwiązanie umowy
Fenicee,
Dzięki temu po przejściu na kartę, numer będzie od razu zarejestrowany na te same dane, jak do tej pory. W ciągu pierwszych 30 dni od momentu wyłączenia numeru, należy również dokonać zasilenia konta, aby móc korzystać z usług.
po wyłączeniu numeru w ofercie abonamentowej, zostanie on automatycznie przeniesiony do oferty Plus na Kartę. Zanim nastąpi dezaktywacja numeru, należy wysłać bezpłatną wiadomość o treści: PRZENIES pod nr 80107 (dotyczy tylko Klientów indywidualnych).
Dzięki temu po przejściu na kartę, numer będzie od razu zarejestrowany na te same dane, jak do tej pory. W ciągu pierwszych 30 dni od momentu wyłączenia numeru, należy również dokonać zasilenia konta, aby móc korzystać z usług.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 2
- Rejestracja: 5 mar 2023, o 20:02
Wypowiedzenie umowy
Witam.
Jestem w trakcie wypowiedzenia umowy .
Umowa została zawarta na 24 miesiące i właśnie w tym miesiącu mi się kończy umowa 25 marca . Wzięłam telefon z abonamentem .
Na umowie gdzie był numer było napisane umowa na 24 miesiące . I myślałam , że to koniec z ratami. Patrzę a jeszcze mam raty do 2024 roku . Co dalej ? Bo nie wiem . Numer powiedzmy będzie już niekatywny , ale raty będę musiała płacić nadal ?
Jestem w trakcie wypowiedzenia umowy .
Umowa została zawarta na 24 miesiące i właśnie w tym miesiącu mi się kończy umowa 25 marca . Wzięłam telefon z abonamentem .
Na umowie gdzie był numer było napisane umowa na 24 miesiące . I myślałam , że to koniec z ratami. Patrzę a jeszcze mam raty do 2024 roku . Co dalej ? Bo nie wiem . Numer powiedzmy będzie już niekatywny , ale raty będę musiała płacić nadal ?
Ostatnio zmieniony 6 mar 2023, o 10:59 przez Basia_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki -podobny temat.
Powód: Połączono wątki -podobny temat.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5177
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Rozwiązanie umowy
Witaj Klaudia2021,
jeśli umowa trwa krócej niż okres spłaty rat, wówczas po jej zakończeniu spłacasz same raty. Płatność powinna nastąpić na to samo konto bankowe, zgodnie z harmonogramem.Klaudia2021 pisze: ↑5 mar 2023, o 20:18 Na umowie gdzie był numer było napisane umowa na 24 miesiące . I myślałam , że to koniec z ratami. Patrzę a jeszcze mam raty do 2024 roku . Co dalej ? Bo nie wiem . Numer powiedzmy będzie już niekatywny , ale raty będę musiała płacić nadal ?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 2
- Rejestracja: 5 mar 2023, o 20:02
Wypowiedzenie umowy
Czy jak wypowiada się umowę i ma się jeszcze raty za telefon to będę mogła spłacać przez aplikację plus? Czy będą wysyłać fakturę na e-mail z numerem rachunku?
Ostatnio zmieniony 8 mar 2023, o 13:39 przez Basia_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki - podobny temat.
Powód: Połączono wątki - podobny temat.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5177
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Rozwiązanie umowy
Klaudia2021,
po rezygnacji z usług nie będzie możliwości zalogowania do aplikacji lub serwisu iPLUS.Klaudia2021 pisze: ↑7 mar 2023, o 09:20 Czy jak wypowiada się umowę i ma się jeszcze raty za telefon to będę mogła spłacać przez aplikację plus?
Tak.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Zerwanie umowy
witam czy jak plus zerwał umowe czy jak spłace kare czy odzyskam telefon spowrotem ??
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5177
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Rozwiązanie umowy
Witaj Patryka,
podpisanie umowy reaktywacyjnej jest możliwe w dowolnym punkcie sprzedaży. Informacje tutaj.
Kiedy umowa została rozwiązana?
podpisanie umowy reaktywacyjnej jest możliwe w dowolnym punkcie sprzedaży. Informacje tutaj.
Kiedy umowa została rozwiązana?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Rozwiązanie umowy
w tamtym miesiącu a nie powiem ze miałem pewien problem finansowy
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22365
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Rozwiązanie umowy
Patryka,
Podpisanie umowy reaktywacyjnej jest możliwe w terminie 83 dni od dezaktywacji stałej, dla numerów należących do sieci Plus oraz 53 dni od dezaktywacji stałej, dla numerów przeniesionych od innego operatora.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Rozwiązanie umowy
aha a jak spłacę naliczoną kare odzyskam telefon który wziąłem ???
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5177
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Rozwiązanie umowy
Patryka,
nie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Rozwiązanie umowy
czyli wychodzi na to ze telefon jest do wyrzucenia ???
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5177
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Rozwiązanie umowy
Patryka,
spłata zaległych rat spowoduje odblokowanie telefonu.
spłata zaległych rat spowoduje odblokowanie telefonu.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ