Witam.
Piszę z prośbą o pomoc w rozwiązaniu problemu (reklamacji/korekty f-ry).
W grudniu 2022r wzięłam z plusa numer na abonament dla syna. Wcześniej miał numer na kartę żeby nauczył się co i jak. W sumie to już 4 numer jaki mam u Was. Kupując numer prosiłam Panią w salonie o wyłączenie wszystkich płatnych dodatków, a dokładniej mówiąc zablokowanie wszystkiego co płatne lub wymaga zapłaty bo z tego numeru będzie korzystało dziecko.
Dzisiaj otrzymałam fakturę i na numerze syna mam naliczone dodatkowe koszty "inne usługi". Jakieś ZAPLIUM 3x tj. 06.01.23r, 20.01.23r i 03.02.23r. po 36,90 każdy. Rozmawiałam z synem i powiedział mi że nic nie aktywował, w nic nie wchodził i że nie wie co to i za co są te opłaty. Mówi że miał jakiegoś smsa z treścią: Witaj/Witamy w Zaplium ale go usunął.
Zresztą zrobił tak jak miał powiedziane bo od momentu aktywacji numeru przychodziły smsy i połączenia z firm windykacyjnych. Byłam w tej sprawie w salonie to powiedzieli że to od poprzedniego posiadacza numeru i żeby blokować połączenia i usuwać smsmy.
Pisałam dzisiaj na czacie plusa z Waszym pracownikiem to dostałam odpowiedź że nastąpiła aktywacja usługi z urządzenia i stąd dodatkowe koszty. Tylko nie wiem jakim cudem. Syn mówi że nic nie aktywował. Poza tym przecież od momentu kupna numeru w Waszym salonie miał mieć to wszystko zablokowane. Jedynie co udało mi się załatwić to ponoć zablokowanie tej usługi przez Waszego pracownika z czatu.
Czy jest jakaś możliwość żeby anulować te dodatkowe koszty? Gdzie się zwrócić? Można zrobić/zgłosić reklamacje? Proszę o jakąś podpowiedź co można zrobić żeby uniknąć dodatkowej opłaty.
ZAPLIUM
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 2
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 9 lut 2023, o 23:37
Re: ZAPLIUM
Wpisywała Pani w "Google" co to jest to ZAPLIUM? Plus na pewno sam tego nie aktywował. Jest to portal m. in. z grami. Nie ma on kompletnie nic wspólnego z operatorem. W internecie jest instrukcja jak z niego zrezygnować (na stronie tego całego Zaplium jest opis: LINK).
Skoro przyszedł SMS że witają w gronie swoich użytkowników to ktoś to musiał aktywować - samo się nie włączyło
Jak pojawią się Specjaliści Plusa, to może podpowiedzą jak w ogóle (na przyszłość) zablokować numery premium...
Skoro przyszedł SMS że witają w gronie swoich użytkowników to ktoś to musiał aktywować - samo się nie włączyło
Jak pojawią się Specjaliści Plusa, to może podpowiedzą jak w ogóle (na przyszłość) zablokować numery premium...
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5187
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: ZAPLIUM
Witaj Martabo,
z pozycji forum nie mamy dostępu do konta, aby zweryfikować założone blokady. Prześlij proszę krótki opis sprawy, wraz z numerem telefonu i danymi (imię i nazwisko, numer PESEL) przez ten formularz.
Możesz w tej sprawie złożyć reklamację. Informacje jak tego dokonać znajdziesz tutaj.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ