ZAPLIUM

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Martabo
Nowy
Posty: 2
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 9 lut 2023, o 23:37

ZAPLIUM

Post autor: Martabo »

Witam.
Piszę z prośbą o pomoc w rozwiązaniu problemu (reklamacji/korekty f-ry).
W grudniu 2022r wzięłam z plusa numer na abonament dla syna. Wcześniej miał numer na kartę żeby nauczył się co i jak. W sumie to już 4 numer jaki mam u Was. Kupując numer prosiłam Panią w salonie o wyłączenie wszystkich płatnych dodatków, a dokładniej mówiąc zablokowanie wszystkiego co płatne lub wymaga zapłaty bo z tego numeru będzie korzystało dziecko.

Dzisiaj otrzymałam fakturę i na numerze syna mam naliczone dodatkowe koszty "inne usługi". Jakieś ZAPLIUM 3x tj. 06.01.23r, 20.01.23r i 03.02.23r. po 36,90 każdy. Rozmawiałam z synem i powiedział mi że nic nie aktywował, w nic nie wchodził i że nie wie co to i za co są te opłaty. Mówi że miał jakiegoś smsa z treścią: Witaj/Witamy w Zaplium ale go usunął.
Zresztą zrobił tak jak miał powiedziane bo od momentu aktywacji numeru przychodziły smsy i połączenia z firm windykacyjnych. Byłam w tej sprawie w salonie to powiedzieli że to od poprzedniego posiadacza numeru i żeby blokować połączenia i usuwać smsmy.

Pisałam dzisiaj na czacie plusa z Waszym pracownikiem to dostałam odpowiedź że nastąpiła aktywacja usługi z urządzenia i stąd dodatkowe koszty. Tylko nie wiem jakim cudem. Syn mówi że nic nie aktywował. Poza tym przecież od momentu kupna numeru w Waszym salonie miał mieć to wszystko zablokowane. Jedynie co udało mi się załatwić to ponoć zablokowanie tej usługi przez Waszego pracownika z czatu.

Czy jest jakaś możliwość żeby anulować te dodatkowe koszty? Gdzie się zwrócić? Można zrobić/zgłosić reklamacje? Proszę o jakąś podpowiedź co można zrobić żeby uniknąć dodatkowej opłaty.
mariusz9a
Administrator
Administrator
Posty: 6156
Rejestracja: 20 lip 2008, o 12:42
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: ZAPLIUM

Post autor: mariusz9a »

Wpisywała Pani w "Google" co to jest to ZAPLIUM? Plus na pewno sam tego nie aktywował. Jest to portal m. in. z grami. Nie ma on kompletnie nic wspólnego z operatorem. W internecie jest instrukcja jak z niego zrezygnować (na stronie tego całego Zaplium jest opis: LINK).

Skoro przyszedł SMS że witają w gronie swoich użytkowników to ktoś to musiał aktywować - samo się nie włączyło :-(

Jak pojawią się Specjaliści Plusa, to może podpowiedzą jak w ogóle (na przyszłość) zablokować numery premium...
"Szczęśliwy, kto umie dzielić się z innymi"
Obrazek
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5187
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: ZAPLIUM

Post autor: Basia_Plus »

Witaj Martabo,
Martabo pisze: 10 lut 2023, o 00:37 prosiłam Panią w salonie o wyłączenie wszystkich płatnych dodatków, a dokładniej mówiąc zablokowanie wszystkiego co płatne lub wymaga zapłaty bo z tego numeru będzie korzystało dziecko.
z pozycji forum nie mamy dostępu do konta, aby zweryfikować założone blokady. Prześlij proszę krótki opis sprawy, wraz z numerem telefonu i danymi (imię i nazwisko, numer PESEL) przez ten formularz.
Martabo pisze: 10 lut 2023, o 00:37 Czy jest jakaś możliwość żeby anulować te dodatkowe koszty? Gdzie się zwrócić? Można zrobić/zgłosić reklamacje? Proszę o jakąś podpowiedź co można zrobić żeby uniknąć dodatkowej opłaty.
Możesz w tej sprawie złożyć reklamację. Informacje jak tego dokonać znajdziesz tutaj.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Martabo
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 9 lut 2023, o 23:37

Re: ZAPLIUM

Post autor: Martabo »

Dziękuję
ODPOWIEDZ