Dżem dobry,
Aktualnie korzystam z pakietu 5G za 4 dyszki. Chciałbym jednak skorzystać z promocji 1500 GB. Jeśli włączę ja teraz, to tak jak pisał g-rs na początku tego postu, net 5G będzie dla mnie nieosiągalny, gdyż po prostu nie wykorzystam pewnie 100 GB w miesiącu.
W związku z tym scenariusz jest następujący:
1. Uruchamiam promke 1500.
2. Na koniec okresu wyłączam 5G za 4 dyszki
3. Następnie włączam pakiet za 3 dyszki z 15 GB.
A pytanie mam takie, czy pomiędzy 2 a 3 nie zgubię promocji 1500? Wszak przez chwilę nie będę miał żadnego pakietu.
Zrobiłem wszystko co kazali i nawet mam na *136#, że promocja aktywna a w nawiasie zero. Zużyłem tylko limit 15 gb za doładowanie i 15 z rozmów bez limitu i net się skończył. Doładowałem i włączyłem promocję 31 stycznia i dziś 12 lutego już nic nie ma. Przecież niemożliwe abym wykorzystał aż 130 gigsów. Ta promocja chyba nie działa, jak to sprawdzić. Ponadto nie dam rady aktywować tych darmowych 100gb na miesiąc . Dostaję sms odpwiedź, że nie jestem uprawniony. Dlaczego?
plushak,
lubisz komplikować sobie życie?
Tak bardzo musisz włączyć tę promocję, że nie wytrzymasz do końca okresu obowiązywania aktualnego pakietu? 20 GB - to za mało i musisz włączać już 100 GB? Promocja nie jest od wczoraj a od 9 miesięcy!! I ostatnia aktualizacja regulaminu ją przedłużyła do końca marca. Zdążysz
A jeśli musisz, to polecam: https://plusforum.pl/viewtopic.php?p=278945#p278945
@wlo niespecjalnie lubię ale jak wiesz życie pisze różne scenariusze, wyjechałem w miejsce gdzie jadę cały czas z pakietu i o dziwo zostało mi poniżej 2GB a do odnowienia jeszcze trochę czasu. Stąd pytanie:)
Po edycji: i teraz nie wiem czy edytowałeś post czy na jestem ślepy:) bo doczytałem tylko do "Zdążysz:)" a teraz patrzę odpowiedź na tacy. Dzięki
Ostatnio zmieniony 12 lut 2023, o 20:32 przez plushak, łącznie zmieniany 1 raz.
Witam włączyłem 1500 GB i mineło 10 dni i nie dostałem pierwszej paczki 100GB.Aplikacja iPlus pokazuje,że pakiet jest aktywny,lecz brak jest pierwszej paczki 100GB Dostępne GB lecą z GigaBanku i z doładowań.Ten formularz kontaktowy z drugiej strony nie działa.Nie wiem o co chodzi.Jak można to wysłać do was na e-mail to wyślę odrazu.Wszystko co potrzebne jest do działania 1500 GB jest aktywne. Z góry dziękuję za pomoc.
plushak pisze: ↑12 lut 2023, o 20:29
Po edycji: i teraz nie wiem czy edytowałeś post czy na jestem ślepy:) bo doczytałem tylko do "Zdążysz:)" a teraz patrzę odpowiedź na tacy. Dzięki
Tak - przypomniało mi się po wysłaniu posta, że niedawno zadawałem pytanie w tej sprawie
Aroo1301 pisze: ↑12 lut 2023, o 01:21
nr reklamacji CASE/230211/964 Promocja 1500 GB na lata
Poprosiłam o przyśpieszenie udzielenia odpowiedzi w powyższej sprawie.
Łorawiok,
prześlij proszę przez ten formularz krótki opis sprawy, wraz z numerem telefonu i danymi (imię i nazwisko, numer PESEL).
Następnie podaj nam tutaj numer zagadnienia, a postaramy się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
Witaj Michał MD,
formularz powyżej. Zasady rozliczania promocji znajdziesz w regulaminie.
Witaj Plush,
Plush pisze: ↑13 lut 2023, o 08:35
Bardzo proszę o przyspieszenie reklamacji: CASE/230213/62
Przekazane.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
prześlij proszę przez ten formularz krótki opis sprawy, wraz z numerem telefonu i danymi (imię i nazwisko, numer PESEL).
Następnie podaj nam tutaj numer zagadnienia, a postaramy się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
Reklamacja uznana. Paczka 100 gigsów szybko dotarła