reklamacja

W tym dziale pytamy o Plus Mix i Plus na Kartę. Odpowiedzi udzielą Wam specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22376
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: reklamacja

Post autor: Joanna_Plus »

maksiulek,

prześlij proszę przez ten formularz krótki opis sprawy, wraz z numerem telefonu i danymi (imię i nazwisko, numer PESEL).
Następnie podaj nam tutaj numer zagadnienia, a postaramy się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Awatar użytkownika
sl@w_es
Moderator
Posty: 4064
Rejestracja: 4 cze 2011, o 12:09
Lokalizacja: Wielkopolska

Re: reklamacja

Post autor: sl@w_es »

Uprzejmie proszę o przyspieszenie rozpatrzenia reklamacji nr CASE/230216/217.
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi.” - Stanisław Jerzy Lec
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22376
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: reklamacja

Post autor: Joanna_Plus »

sl@w_es,
sl@w_es pisze: 16 lut 2023, o 10:43 Uprzejmie proszę o przyspieszenie rozpatrzenia reklamacji nr CASE/230216/217.

Prośba przekazana dalej.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Awatar użytkownika
sl@w_es
Moderator
Posty: 4064
Rejestracja: 4 cze 2011, o 12:09
Lokalizacja: Wielkopolska

Re: reklamacja

Post autor: sl@w_es »

Joanna_Plus pisze: 16 lut 2023, o 11:04 sl@w_es,
Prośba przekazana dalej.
Dziękuję,
reklamacja rozpatrzona w ciągu 75 min z pozytywnym skutkiem, choć jej uzasadnienie jest mało satysfakcjonujące, ale to nie temat do dywagacji w tej kwestii.
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi.” - Stanisław Jerzy Lec
Awatar użytkownika
sl@w_es
Moderator
Posty: 4064
Rejestracja: 4 cze 2011, o 12:09
Lokalizacja: Wielkopolska

Re: reklamacja

Post autor: sl@w_es »

Bardzo proszę o przyspieszenie rozpatrzenia reklamacji nr CASE/230820/544.
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi.” - Stanisław Jerzy Lec
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22376
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: reklamacja

Post autor: Joanna_Plus »

sl@w_es,
sl@w_es pisze: 21 sie 2023, o 11:55 Bardzo proszę o przyspieszenie rozpatrzenia reklamacji nr CASE/230820/544
Poprosiłam o przyśpieszenie udzielenia odpowiedzi w powyższej sprawie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Awatar użytkownika
sl@w_es
Moderator
Posty: 4064
Rejestracja: 4 cze 2011, o 12:09
Lokalizacja: Wielkopolska

Re: reklamacja

Post autor: sl@w_es »

Dziękuję za "popchnięcie" reklamacji dalej; sprawa zakończona pomyślnie, zgodnie z oczekiwaniem i przekonaniem.
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi.” - Stanisław Jerzy Lec
ujemnesaldo
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 25 sie 2023, o 14:59

Re: reklamacja

Post autor: ujemnesaldo »

Witam,
dziś po zalogowaniu do aplikacji okazało się, że saldo mojego konta jest ujemne i wynosi -1353 zł. Bardzo proszę o przyspieszenie rozpatrzenia reklamacji nr CASE/230825/911
Z góry dziękuję za pomoc
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22376
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: reklamacja

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj ujemnesaldo,
ujemnesaldo pisze: 25 sie 2023, o 15:09 Bardzo proszę o przyspieszenie rozpatrzenia reklamacji nr CASE/230825/911
Prośba przekazana dalej.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
TIJO14
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 7 wrz 2023, o 22:27

Re: reklamacja

Post autor: TIJO14 »

Witam. Poprosze o przyspieszenie mojej reklamacji- zostałem wprowadzony w błąd podczas rozmowy telefonicznej z konsulatem- zamiast wyłączenia danych komórkowych na moja prośbę, konsultant podał hasło do wyłączenia limitera- przez co po włączeniu się danych komórkowych ściągnęło mi ponad 3000 zł. Nr reklamacji: 23904/43
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5186
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: reklamacja

Post autor: Basia_Plus »

Witaj TIJO14,

prześlij proszę numer telefonu, którego sprawa dotyczy na adres: specjalista_plus@plus.pl
W temacie wiadomości dodaj słowo FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
SzCz3Ry
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 22 sty 2023, o 19:07

Re: reklamacja

Post autor: SzCz3Ry »

Bardzo proszę o przyspieszenie rozpatrzenia reklamacji nr CASE/230905/725
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5186
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: reklamacja

Post autor: Basia_Plus »

SzCz3Ry,
SzCz3Ry pisze: 8 wrz 2023, o 10:23 Bardzo proszę o przyspieszenie rozpatrzenia reklamacji nr CASE/230905/725
poprosiłam o udzielenie odpowiedzi na przesłaną korespondencję.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
TIJO14
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 7 wrz 2023, o 22:27

Re: reklamacja

Post autor: TIJO14 »

Basia_Plus pisze: 8 wrz 2023, o 10:12 Witaj TIJO14,

prześlij proszę numer telefonu, którego sprawa dotyczy na adres: specjalista_plus@plus.pl
W temacie wiadomości dodaj słowo FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika.
Już zostało to zrobione. Pozdrawiam.
skuter38
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 18 wrz 2023, o 19:42

Re: reklamacja

Post autor: skuter38 »

Witam wszystkich.
Mam pytanie do specjalistów Plusa. Bo mam wrażenie że zostałem z tzw. "ręką w nocniku"
Zacznę od początku. Przeniosłem numer do sieci PLUS. Następnie ze strony Plusa / na kartę, wybrałem ofertę " Nawet 1500GB na lata przy pakietach 30 lub 35 zł. Krokiem pierwszym było wpisanie kodu *136*11*1500# - tak też zrobiłem. dostałem sms-a o włączeniu pakietu 1500GB. Pora na Krok drugi " doładuj się i włącz poniższy pakiet " Bez limitu". Wybrałem pakiet za 35 zł. Wbiłem kod ze strony *136*11*9203# no i tu zaczęły się schody. Kod okazał się kodem BŁĘDNYM, był to kod na pakiet za 40 zł. OK przy tym pakiecie za 40 zł bonusem były trzy miesiące za free i 2000GB nawet na rok. Lecz to by było zbyt piękne, skasowało mi 40 zł ze środków nie dało 3 miesięcy a o pakiecie 1500GB napisało " wykorzystany" a pakietu 2000GB nawet nie zaoferowało. Co mogą mi poradzić eksperci z sieci PLUS?
ODPOWIEDZ