Usługi w abonamencie
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5187
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Usługi w abonamencie
Witaj asiam895,
wyślij proszę opis sprawy wraz z numerem telefonu i danymi (imię i nazwisko oraz numer PESEL) przez ten formularz. Nasi pracownicy mając wgląd w konto numeru zweryfikują tę kwestię. Jeśli podasz nam numer zgłoszenia postaramy się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
wyślij proszę opis sprawy wraz z numerem telefonu i danymi (imię i nazwisko oraz numer PESEL) przez ten formularz. Nasi pracownicy mając wgląd w konto numeru zweryfikują tę kwestię. Jeśli podasz nam numer zgłoszenia postaramy się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Pakiet Social Free w Plush Abo
Czy mógłbym się dowiedzieć, jakie trzeba spełnić dokładnie warunki, aby aplikacje Facebook i Instagram nie pobierały transferu?
Na liczniku danych w telefonie mam zużyte prawie 15 GB, a Plush już krzyczy w SMS, że cały transfer został skonsumowany. Po sprawdzeniu szczegółów doszłem do wniosku, że prawie 14 GB zjadł FB oraz IG, które ponoć nie pobierają transferu. Korzystam z oficjalnych aplikacji na Androida.
Korzystam z Plush Abo za 24,99 zł - 15 GB + bezpłatnie Pakiet Social Free.
Na liczniku danych w telefonie mam zużyte prawie 15 GB, a Plush już krzyczy w SMS, że cały transfer został skonsumowany. Po sprawdzeniu szczegółów doszłem do wniosku, że prawie 14 GB zjadł FB oraz IG, które ponoć nie pobierają transferu. Korzystam z oficjalnych aplikacji na Androida.
Korzystam z Plush Abo za 24,99 zł - 15 GB + bezpłatnie Pakiet Social Free.
Ostatnio zmieniony 20 lut 2023, o 17:04 przez Marta_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: przeniesienie do wątku o podobnej tematyce.
Powód: przeniesienie do wątku o podobnej tematyce.
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3132
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Usługi w abonamencie
PC174,
regulamin usługi znajdziesz tutaj:
https://api.plus.pl/jcr/files/file/adp/ ... 24mies.pdf
Jeśli pojawiły się jakieś wątpliwości w trakcie korzystania z pakietu, możesz przesłać przez ten formularz opis sprawy wraz z numerem telefonu i danymi (imię i nazwisko, numer PESEL). Jeżeli podasz mi numer zgłoszenia, postaram się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
regulamin usługi znajdziesz tutaj:
https://api.plus.pl/jcr/files/file/adp/ ... 24mies.pdf
Jeśli pojawiły się jakieś wątpliwości w trakcie korzystania z pakietu, możesz przesłać przez ten formularz opis sprawy wraz z numerem telefonu i danymi (imię i nazwisko, numer PESEL). Jeżeli podasz mi numer zgłoszenia, postaram się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Szalony PlusManiak
- Posty: 318
- Rejestracja: 8 sty 2013, o 22:48
- Lokalizacja: Europa, raz tu raz tam.
- Kontakt:
Re: Usługi w abonamencie
Czy jest możliwość podzielenia się internetem z abonamentu, z numerem na kartę? Z pakietu 60 giga wykorzystuję około 3.
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3132
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Usługi w abonamencie
bodek510,
Nie świadczymy takiej usługi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Nowy aneks vs dodatkowe usługi
Witam wszystkich.
Piszę z zapytaniem. Jakie usługi dodatkowe są włączane (i jednocześnie pożerające pieniądze) w momencie początku obowiązywania nowego aneksu? Pytam ponieważ wcześniej jak przedłużałem umowę to zawsze coś było trzeba dezaktywować o czym mnie poinformowano a nawet zaznaczano zakreślaczem a teraz jak byłem przedłużyć to nic mi nie powiedziano tylko podpisałem aneks na tym ich tableciku i to wszystko. Później wróciłem do domu odczytałem maila na który wysłano mi aneks i po przejrzeniu 57 stron nic z tego nie wiem. Ktoś mi podpowie co mi uruchomią od jutra (bo zaczyna obowiązywać aneks nowy) abym mógł to dezaktywować abym nie ponosił dodatkowych kosztów?
Piszę z zapytaniem. Jakie usługi dodatkowe są włączane (i jednocześnie pożerające pieniądze) w momencie początku obowiązywania nowego aneksu? Pytam ponieważ wcześniej jak przedłużałem umowę to zawsze coś było trzeba dezaktywować o czym mnie poinformowano a nawet zaznaczano zakreślaczem a teraz jak byłem przedłużyć to nic mi nie powiedziano tylko podpisałem aneks na tym ich tableciku i to wszystko. Później wróciłem do domu odczytałem maila na który wysłano mi aneks i po przejrzeniu 57 stron nic z tego nie wiem. Ktoś mi podpowie co mi uruchomią od jutra (bo zaczyna obowiązywać aneks nowy) abym mógł to dezaktywować abym nie ponosił dodatkowych kosztów?
Ostatnio zmieniony 1 mar 2023, o 10:42 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3132
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Usługi w abonamencie
Witaj MaRKoN,
z pozycji forum nie mamy wglądu na konto, aby zweryfikować dostępne usługi w nowej umowie. Możesz przesłać zapytanie w tej sprawie przez ten formularz wraz z numerem telefonu i danymi (imię i nazwisko, numer PESEL). Jeśli podasz mi tutaj numer zagadnienia, postaram się wówczas przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
z pozycji forum nie mamy wglądu na konto, aby zweryfikować dostępne usługi w nowej umowie. Możesz przesłać zapytanie w tej sprawie przez ten formularz wraz z numerem telefonu i danymi (imię i nazwisko, numer PESEL). Jeśli podasz mi tutaj numer zagadnienia, postaram się wówczas przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Usługi w abonamencie
Dzień dobry,
jak kilku użytkowników wcześniej, mam problem z uruchomieniem usługi darmowego Tidala HiFi.
Wszystko zrobione wg instrukcji (włączenie usługi smsem, rejestracja numerem i PINem na www.plus.pl/tidal/konto, wpisanie e-maila, z którym ma zostać połączone konto), jednak w ostatnim etapie następuje przekierowanie na stronę Plusa z instrukcją jak zdobyć darmową subskrypcję, a po zalogowaniu na konto Tidala widnieje informacja że moja subskrypcja to Tidal Intro (a nie Hifi).
Zgłoszenie zostało wysłane przez formularz reklamacyjny, jeśli to możliwe proszę o przyspieszenie rozpatrywania sprawy: CASE/230611/229
jak kilku użytkowników wcześniej, mam problem z uruchomieniem usługi darmowego Tidala HiFi.
Wszystko zrobione wg instrukcji (włączenie usługi smsem, rejestracja numerem i PINem na www.plus.pl/tidal/konto, wpisanie e-maila, z którym ma zostać połączone konto), jednak w ostatnim etapie następuje przekierowanie na stronę Plusa z instrukcją jak zdobyć darmową subskrypcję, a po zalogowaniu na konto Tidala widnieje informacja że moja subskrypcja to Tidal Intro (a nie Hifi).
Zgłoszenie zostało wysłane przez formularz reklamacyjny, jeśli to możliwe proszę o przyspieszenie rozpatrywania sprawy: CASE/230611/229
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5187
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Usługi w abonamencie
Witaj margelio,
poprosiłam o udzielenie odpowiedzi na powyższą korespondencję.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 5
- Rejestracja: 4 lip 2023, o 21:12
Re: Przekierowanie połączeń
Odkopuje trochę Stary wątek, jednak ostatni moje dwa telefony miały pewną ułomność.
Gdy ktoś dzwoni wyświetla się komunikat połączenie przekierowane, pozniej dopiero możliwość odebrania telefonu. Wszystkie przekierowania mam wyłączone, nikt na mnie nie przekierowuje. Skad ten komunikat?Najgorsze ze jak ktos do mnie dzwoni to on słyszy dwa sygnały, a u mnie dopiero pojawia sie możliwość odebrania. Mam abonament plus dla firm, wcześniej tel. Galaxy a51 5g a teraz s21 fe.
Gdy ktoś dzwoni wyświetla się komunikat połączenie przekierowane, pozniej dopiero możliwość odebrania telefonu. Wszystkie przekierowania mam wyłączone, nikt na mnie nie przekierowuje. Skad ten komunikat?Najgorsze ze jak ktos do mnie dzwoni to on słyszy dwa sygnały, a u mnie dopiero pojawia sie możliwość odebrania. Mam abonament plus dla firm, wcześniej tel. Galaxy a51 5g a teraz s21 fe.
Ostatnio zmieniony 5 lip 2023, o 14:31 przez Marta_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: przeniesienie do wątku o podobnej tematyce.
Powód: przeniesienie do wątku o podobnej tematyce.
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3132
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Usługi w abonamencie
lucjusz888@gmail.com,
Podany komunikat zależny jest od urządzenia i nie ma wpływu na usługę oraz jakość realizowanych połączeń głosowych. Sugeruję kontakt z producentem aparatu.lucjusz888@gmail.com pisze: ↑4 lip 2023, o 21:16 Gdy ktoś dzwoni wyświetla się komunikat połączenie przekierowane, pozniej dopiero możliwość odebrania telefonu. Wszystkie przekierowania mam wyłączone, nikt na mnie nie przekierowuje. Skad ten komunikat?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 5
- Rejestracja: 4 lip 2023, o 21:12
Re: Usługi w abonamencie
Problem polega na tym że mam dual sim, druga karta u waszej konkurencji i problem nie występuje. Proszę o prawdziwe tłumaczenie.
Re: Usługi w abonamencie
A ja od siebie sugeruję wyjąć drugą kartę i sprawdzić jak działa (użyć telefonu z jedną karta SIM). Android ma problem z ogarnięciem wielu kwestii jeśli chodzi o prace w trybie dual-sim.
-
- Nowy
- Posty: 5
- Rejestracja: 4 lip 2023, o 21:12
Re: Usługi w abonamencie
Sprawdziłem, nie pomogło.
Re: Usługi w abonamencie
A kartę Plusa miałeś w slocie 1? Bo jeśli tak (na pewno to slot 1), to trzeba poczekać na Specjalistów Plusa, być może trzeba zrobić jakieś zgłoszenie. Może coś jest z kartą SIM... Ciężko stwierdzić. Ale skro to jest na dwóch telefonach, i rozumiem na dwóch różnych numerach, to ja nadal obstawiam Androida, bo już się spotkałem z takimi problemami na innym forum. W tamtym przypadku niestety pomogła tylko przesiadka na iphone