Ipla deaktywacja
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- PlusManiak
- Posty: 70
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 3 lut 2016, o 14:23
Re: Ipla deaktywacja
Witam
Mam pytanie .. rozumie, że IPLA przez 2 miesiące była darmowa potem 10 zł miesięcznie. Tyle też mi naliczało na FV aż do dziś. Pomimo , że nie rezygnowałem z niczego za iple jest juz 0 zł . Wysłałem SMS jak wyżej pisaliście by to dezaktywować i przyszedł zwrotny o tresci "usługa jest juz nieaktywna". Pytanie brzmi dlaczego przez 10 miesiecy za iple naliczalo 10 zł a na obecnej fv jest 0 ??
Mam pytanie .. rozumie, że IPLA przez 2 miesiące była darmowa potem 10 zł miesięcznie. Tyle też mi naliczało na FV aż do dziś. Pomimo , że nie rezygnowałem z niczego za iple jest juz 0 zł . Wysłałem SMS jak wyżej pisaliście by to dezaktywować i przyszedł zwrotny o tresci "usługa jest juz nieaktywna". Pytanie brzmi dlaczego przez 10 miesiecy za iple naliczalo 10 zł a na obecnej fv jest 0 ??
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5187
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Ipla deaktywacja
Witaj andrejj,
czy na numerze, którego sprawa dotyczy nie była w ostatnim czasie przedłużana umowa?
czy na numerze, którego sprawa dotyczy nie była w ostatnim czasie przedłużana umowa?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Ipla deaktywacja
była przedłużana umowa około rok temu. Przez pierwsze 2 miesiące na fv nie było za to opłat. Na kolejnych FV widniały już kwoty 10 zł za tą usługę. Teraz przyszła kolejna fv bez opłaty 10 zł tj napisane ze usługa ponownie darmowa....
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5187
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Ipla deaktywacja
andrejj,
wyślij proszę zgłoszenie poprzez formularz: https://bok.plus.pl/system/templates/se ... contact_us (poza numerem telefonu, podaj w nim dane umożliwiające weryfikację, czyli imię i nazwisko oraz nr PESEL). Konsultant mający wgląd do konta zweryfikuje opisaną sytuację. Podaj nam numer zgłoszenia postaramy się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
wyślij proszę zgłoszenie poprzez formularz: https://bok.plus.pl/system/templates/se ... contact_us (poza numerem telefonu, podaj w nim dane umożliwiające weryfikację, czyli imię i nazwisko oraz nr PESEL). Konsultant mający wgląd do konta zweryfikuje opisaną sytuację. Podaj nam numer zgłoszenia postaramy się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Ipla deaktywacja
Witam. Nie długo kończy mi się okres promocyjny Ipli dzięki przedłużeniu umowy na Internet. Wczoraj chciałem to wyłączyć czyli ipla 3z3,ale na plus online wychodzi informacja że wystąpił błąd A po wysłaniu smsa przyszła informacja że usługa jest już nie aktywna. Kanały patrzyłem nadal działają. Czy mogę prosić o zweryfikowanie czy w systemie u was jest zgłoszone wyłączenie by nie płacić po okresie promocyjnym za to?
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Ipla deaktywacja
Witaj ziom94,
prześlij proszę krótki opis sytuacji wraz z danymi (numer telefonu, imię i nazwisko, numer PESEL) przez ten formularza. Wówczas nasz pracownik mając wgląd w konto numeru, zweryfikuje sprawę.
prześlij proszę krótki opis sytuacji wraz z danymi (numer telefonu, imię i nazwisko, numer PESEL) przez ten formularza. Wówczas nasz pracownik mając wgląd w konto numeru, zweryfikuje sprawę.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- PlusManiak
- Posty: 112
- Rejestracja: 21 kwie 2017, o 21:55
Re: Ipla deaktywacja
Witam. Jaka wiadomosc trza wysłac aby zdeaktywowac Iple?
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5187
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Ipla deaktywacja
Witaj misiek6104,
który wariant usługi masz na myśli?
który wariant usługi masz na myśli?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- PlusManiak
- Posty: 112
- Rejestracja: 21 kwie 2017, o 21:55
Re: Ipla deaktywacja
Mam nowa umowe i chcialbym Iple zdeaktywowac bo w umowie ktora mam nie mam kodu zeby ja wylaczyc
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5187
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Ipla deaktywacja
misiek6104,
w nowych promocjach usługa jest niedostępna.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- PlusManiak
- Posty: 112
- Rejestracja: 21 kwie 2017, o 21:55
Re: Ipla deaktywacja
to czemu jak zaloguje sie na plus online to w pakietach widnieje pakiet i pisze Bezlimitu
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5187
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Ipla deaktywacja
misiek6104,
jest to bezpłatny pakiet techniczny widoczny po zalogowaniu w serwisie iPLUS.misiek6104 pisze: ↑7 mar 2023, o 09:11 jak zaloguje sie na plus online to w pakietach widnieje pakiet i pisze Bezlimitu
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ