Co miesiąc.
Aktualnie Plus uruchamia wszystkim (w pre-paid) dostęp do 5G niezależnie od wykupionego pakietu. Więcej info: KLIK.
5G w Plush
-
- Administrator
- Posty: 6005
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 20 lip 2008, o 12:42
- Lokalizacja: Sosnowiec
Re: 5G w Plush
Przyznam że jest to nie co zderzenie z rzeczywistością. Owszem Polkomtel ogłosił i udostępnił 5G dla wszystkich także Abonentów Plush w planie ABO (z takiego też planu korzystam) ale co z tego... na moim przykładzie widać że nie do końca jest to 5G dla wszystkich.
Mimo że posiadam smartfona, który obsługuje 5G (Motorola Moto G50 5G) kupionego w Polskiej dystrybucji, mając w ustawieniach włączone 5G
to nadal mam tylko pasmo LTE/LTE+. Co więcej mieszkam dosłownie obok stacji bazowej Plus'a i zarówno w mieszkaniu czy też na zewnątrz nie ma możliwości bym mógł połączyć się z 5G.
Co na to Polkomtel?. Owszem napisałem wiadomość, przesłałem screen z mapki zasięgu że jestem w zasięgu 5G to została udzielona informacja że mimo że nie nadmieniłem że posiadam smartfona, który obłsuguje 5G i mam włączone 5G w Ustawieniach otrzymałem odpowiedź...
Co jeszcze mogę zrobić by "ujrzeć" i korzystać z 5G skoro jestem w zasięgu i mam odpowiedni sprzęt?.
Mimo że posiadam smartfona, który obsługuje 5G (Motorola Moto G50 5G) kupionego w Polskiej dystrybucji, mając w ustawieniach włączone 5G
to nadal mam tylko pasmo LTE/LTE+. Co więcej mieszkam dosłownie obok stacji bazowej Plus'a i zarówno w mieszkaniu czy też na zewnątrz nie ma możliwości bym mógł połączyć się z 5G.
Co na to Polkomtel?. Owszem napisałem wiadomość, przesłałem screen z mapki zasięgu że jestem w zasięgu 5G to została udzielona informacja że mimo że nie nadmieniłem że posiadam smartfona, który obłsuguje 5G i mam włączone 5G w Ustawieniach otrzymałem odpowiedź...
Co za tym idzie... wrzucony standardowy tekst nie czytając treści przesłanej wiadomości. Dodam że Motorola MOto G50 5G obsługuje pasmo 5G z wykorzystaniem technologii 2600 MHz TDD.Wyjaśniam, że aby korzystać z technologii 5G należy spełnić jednocześnie poniższe warunki:
- znajdować w zasięgu sieci 5G: https://www.plus.pl/mapa-zasiegu
- posiadać urządzenie obsługujące 5G z wykorzystaniem technologii 2600 MHz TDD.
Co jeszcze mogę zrobić by "ujrzeć" i korzystać z 5G skoro jestem w zasięgu i mam odpowiedni sprzęt?.
W Zasięgu,
Artur
Artur
Re: 5G w Plush
Może po prostu jeszcze Ci nie włączyli 5G. Specjaliści Plusa pisali w innym wątku, że proces uruchamiania partiami numerów nadal trwa.
Re: 5G w Plush
Ciężko mi powiedzieć właśnie co jest powodem tego że nie mogę korzystać z 5G.
Skoro by było tak faktycznie że jeszcze nie włączyli 5G to od strony Polkomtelu można by było napisać Klientowi że nie ma jeszcze włączonej usługi 5G, a nie zbywać standardowyni regułami że jak Klienta ma sprzęt to pisać że trzeba mieć taki sprzęt.
Jeśli chodzi o 5G to usługa jest włączana etapami?. Jest może podany przybliżony termin kiedy będzie włączone 5G w danym obszarze?.
Skoro by było tak faktycznie że jeszcze nie włączyli 5G to od strony Polkomtelu można by było napisać Klientowi że nie ma jeszcze włączonej usługi 5G, a nie zbywać standardowyni regułami że jak Klienta ma sprzęt to pisać że trzeba mieć taki sprzęt.
Jeśli chodzi o 5G to usługa jest włączana etapami?. Jest może podany przybliżony termin kiedy będzie włączone 5G w danym obszarze?.
W Zasięgu,
Artur
Artur
Re: 5G w Plush
W dniu wczorajszym tj. 12 marca 2023 r. zauważyłem że mam dostęp do 5G. Wygląda to o tyle dziwnie, może to jest błąd oprogramowania że jak połączę się z siecią to nadal widnieje w górnym pasku smartfona Motorola Moto G50 5G pasmo LTE, a dopiero jak wejdę w "szybki kafelek" Internet to widać pasmo 5G, wygląda to tak jak na screenie poniżej...
Zrobiłem test szybkości 5G wewnątrz budynku (mieszkanie na I piętrze) i wygląda tak jak na screenie poniżej...
Co jest tego faktycznie powodem że nie wskazania 5G w górnym pasku tylko LTE, według mnie powinno być 5G.
Zrobiłem test szybkości 5G wewnątrz budynku (mieszkanie na I piętrze) i wygląda tak jak na screenie poniżej...
Co jest tego faktycznie powodem że nie wskazania 5G w górnym pasku tylko LTE, według mnie powinno być 5G.
W Zasięgu,
Artur
Artur
Re: 5G w Plush
Najwyraźniej Motorola tak ma :-] Aktualizacji softu nie ma dostępnej?
Jak przesyłasz większą ilość danych to też nie zmienia ikonki na "5G"?
Jak przesyłasz większą ilość danych to też nie zmienia ikonki na "5G"?
Re: 5G w Plush
Sprawdzałem teraz czy był by nowy update Motoroli i brak, mam aktualne oprogramowanie.
Właśnie nawet na teście szybkość czy też na przesyle zdjęć do chmury jest tylko LTE, a faktycznie jest 5G jak popatrzę na szybk Kafelek.
Właśnie nawet na teście szybkość czy też na przesyle zdjęć do chmury jest tylko LTE, a faktycznie jest 5G jak popatrzę na szybk Kafelek.
W Zasięgu,
Artur
Artur