reklamacja faktury
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Prawie PlusManiak
- Posty: 35
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 12 paź 2012, o 17:45
reklamacja faktury
Witam
Mam problem z plusem. W lipcu źle naliczyli mi rachunek. Dnia 23 lipca złożyłem reklamacje na fakturę. Pani w BOK powiedziała że płatność za tę fakturę jest wstrzymana do momentu wyjaśnienia reklamacji. Po około dwóch tygodniach zablokowali mi połączenia wychodzące. 10.08 Zadzwoniłem więc do BOK okazało się że Pani z którą 23.07 rozmawiałem przyjęła reklamację ale nie przekazała jej dalej do działu reklamacji. Dzisiaj otrzymałem odpowiedź że plus odrzucił moją reklamację. List został wysłany 26.08. Mam pytanie czy mam prawo domagać się uwzględnienia reklamacji z racji tego że w ciągu 14 dni od zgłoszenia reklamacji nie otrzymałem odpowiedzi? Czy termin 23.07 mogę traktować jako zgłoszenie reklamacji mimo iż dopiero po moim drugim telefonie 10.08 reklamacja została przekazana?
Proszę o odpowiedź
Pilne
Mam problem z plusem. W lipcu źle naliczyli mi rachunek. Dnia 23 lipca złożyłem reklamacje na fakturę. Pani w BOK powiedziała że płatność za tę fakturę jest wstrzymana do momentu wyjaśnienia reklamacji. Po około dwóch tygodniach zablokowali mi połączenia wychodzące. 10.08 Zadzwoniłem więc do BOK okazało się że Pani z którą 23.07 rozmawiałem przyjęła reklamację ale nie przekazała jej dalej do działu reklamacji. Dzisiaj otrzymałem odpowiedź że plus odrzucił moją reklamację. List został wysłany 26.08. Mam pytanie czy mam prawo domagać się uwzględnienia reklamacji z racji tego że w ciągu 14 dni od zgłoszenia reklamacji nie otrzymałem odpowiedzi? Czy termin 23.07 mogę traktować jako zgłoszenie reklamacji mimo iż dopiero po moim drugim telefonie 10.08 reklamacja została przekazana?
Proszę o odpowiedź
Pilne
- Dominik_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 1112
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:15
Re: reklamacja faktury
Termin na rozpatrzenie reklamacji to 30 dni od daty jej zgłoszenia. Jaka jest data rozpatrzenia wniosku na piśmie z Departamentu Reklamacji?
-
- Nowy
- Posty: 2
- Rejestracja: 1 gru 2021, o 15:45
Re: reklamacja faktury
Złożyłem reklamację z uwagi na baaardzo wysokie rachunki za telefon.Jestem w szoku kazdy rachunek opiewa na kwote ponad 400 zł a jest ich az 3.
Jak długo sie czeka na rozpatrzenie reklamacji?
Jak długo sie czeka na rozpatrzenie reklamacji?
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5013
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: reklamacja faktury
krzysztof.sz,
Jeśli podasz nam numer zgłoszenia, postaramy się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi na przesłaną korespondencję.
reklamacje rozpatrywane są w terminie do 30 dni.krzysztof.sz pisze:Jak długo sie czeka na rozpatrzenie reklamacji?
Jeśli podasz nam numer zgłoszenia, postaramy się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi na przesłaną korespondencję.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 2
- Rejestracja: 1 gru 2021, o 15:45
Re: reklamacja faktury
reklamacja nr 2575393
pozdrawiam krzysztof.sz
pozdrawiam krzysztof.sz
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5013
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: reklamacja faktury
krzysztof.sz,
przekazałam prośbę o przyśpieszenie rozpatrzenia sprawy.krzysztof.sz pisze:reklamacja nr 2575393
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
zostałem oszukany przez konsultanta
Dzień dobry , zostałem oszukany przez konsultanta telefonicznego z Plus gsm . Dnia 13,10,2021 moja żona , która jest przezemnie upoważniona i posługuje się plus kodem przypisanym do konta ( jest użytkownikiem telefonu ) otrzymała telefonicznie usługę dobrania kolejnego numeru telefonu do zestawu jaki posiadam ( posiadałem 3 numery) , żona ustaliła wszystkie warunki z konsultantem plus na nowy numer telefonu ( nowy numer) Zaproponowano 25 zł z podatkiem , co było kilkukrotnie powtarzane , że kwota oplaty za nowy numer to 25 z podatkiem , Numer miał być jako kolejny numer na firmę , co za tym idzie przy opłacaniu jednego rachunku . Karta sim została uruchomiona 3 dni temu . , zapewniani byliśmy , że opłata za abonament zostanie naliczona od dnia uruchominie karty sim . Dnia 14,10,2021 podczas rozmowy telefonicznej z konsultantem ze mną z nr telefonu 6 zgodziłem się na warunki , jakie ustaliła moja żona dzien wcczesniej 26.10,2021 została potwierdzona aktywacja przez intenet numeru (nowy numer) . Dzisiaj na numer telefonu ( nowy numer) otrzymałem sms , że nie został oplacony rachunek w wysokości 101,18 zł , w pierwszej chwili sądziłem że to oszustwo i ktoś podszywa się pod firmę Plus , gdy zaczołem dochodzić stąd jest ta kwota okazuje się , że zostałem beszczelnie oszukany przez konsultanta . Po pierwsze rachunek za abonament za telefon (nowy numer) miał wynosić 25 zł z podatkiem , po drugie miał być dopisany do mojego konta fimowego , aby opłacać 1 fakturę , konsultant nie wspomniał o dodatkowej opłacie aktywacyjnej . Jestem wkurzony , że zostałem oszukany !!!!! Skłądam REKLAMACJĘ i oficjalną skargę na osbsługującego mnie konsultanta , teraz kosztuje mnie to dużo czasu i nerwów . Rozmowy są nagrywane i na to też za każdym razem vyła wyrażona zgoda , proszę o weryfikację ustaleń telefonicznych i zmianę na warunki jakie zostały zaakceptowane przez telefon . Nie zostawię tak tej sprawy , mam świadków rozmowy Posiadam od 20lat telefony w plusie , jestem zażenowany . Proszę o pomoc
Ostatnio zmieniony 6 gru 2021, o 15:28 przez Marta_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: połączenie wątków.
Powód: połączenie wątków.
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 2747
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: reklamacja faktury
Witaj jwis82,
z pozycji forum nie mamy wglądu na konto i możliwości weryfikacji opisanej sytuacji. Reklamację możesz złożyć, przesyłając zgłoszenie wraz z numerem telefonu oraz danymi (imię i nazwisko, numer PESEL) na bok@plus.pl.
Jeżeli podasz nam tutaj numer zgłoszenia, postaramy się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi. Za napotkane niedogodności, najmocniej przepraszam.
z pozycji forum nie mamy wglądu na konto i możliwości weryfikacji opisanej sytuacji. Reklamację możesz złożyć, przesyłając zgłoszenie wraz z numerem telefonu oraz danymi (imię i nazwisko, numer PESEL) na bok@plus.pl.
Jeżeli podasz nam tutaj numer zgłoszenia, postaramy się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi. Za napotkane niedogodności, najmocniej przepraszam.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Reklamacja
CASE/230228/181 REKLAMACJA złożona w dn 28 luty i do tej pory cisza.
Przedłużona umowa na dwa numery wszystko się nie zgadza z ustaleniami , dodatkowo pozabierane rabaty na numer , który kończy się dopiero w czerwcu oczywiście nikt nic nie wie każdy tnie głupa na Maxa jedyna rada to złożenie reklamacji , może za miesiąc ci odpowiemy , a jak odpowiedź nie będzie mnie satysfakcjonować to mogę wtedy wypowiedzieć umowę? , no chyba nie bo ustawowy termin już minął kiedy mogłem ją wypowiedzieć, ale klient już złapany na 26 miesięcy . To się nadaje do URE , takie traktowanie klientów.
Jeżeli do końca tego tygodnia nie będę miał jakiejś odpowiedzi , to będę wysyłał po kilkadziesiąt reklamacji dziennie w tej samej sprawie , może wreszcie ktoś to odczyta i się tym zajmie .
Przedłużona umowa na dwa numery wszystko się nie zgadza z ustaleniami , dodatkowo pozabierane rabaty na numer , który kończy się dopiero w czerwcu oczywiście nikt nic nie wie każdy tnie głupa na Maxa jedyna rada to złożenie reklamacji , może za miesiąc ci odpowiemy , a jak odpowiedź nie będzie mnie satysfakcjonować to mogę wtedy wypowiedzieć umowę? , no chyba nie bo ustawowy termin już minął kiedy mogłem ją wypowiedzieć, ale klient już złapany na 26 miesięcy . To się nadaje do URE , takie traktowanie klientów.
Jeżeli do końca tego tygodnia nie będę miał jakiejś odpowiedzi , to będę wysyłał po kilkadziesiąt reklamacji dziennie w tej samej sprawie , może wreszcie ktoś to odczyta i się tym zajmie .
Ostatnio zmieniony 9 mar 2023, o 11:08 przez Basia_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki - podobny temat.
Powód: Połączono wątki - podobny temat.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5013
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: reklamacja faktury
wiesiorek,
Zgłoszona reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie 30 dni od daty jej wniesienia.
zgodnie z RŚUT paragraf 13, punkt 8 cyt:
Zgłoszona reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie 30 dni od daty jej wniesienia.
Poprosiłam o przyśpieszenie udzielenia odpowiedzi na tę korespondencję.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: reklamacja faktury
Witam! Bardzo proszę o przyspieszenie reklamacji CASE/230320/1973
Z góry serdecznie dziękuję!
Pozdrawiam
Z góry serdecznie dziękuję!
Pozdrawiam
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5013
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: reklamacja faktury
Witaj makasia,
poprosiłam o udzielenie odpowiedzi na tę korespondencję.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: reklamacja faktury
Witam! Dziękuję bardzo! Pozdrawiam serdecznie!
-
- Nowy
- Posty: 1
- Rejestracja: 29 mar 2023, o 20:48
Zwrot tytułem reklamacji
Witam,
Otrzymałem informację o pozytywnym rozpatrzeniu mojej reklamacji oraz o anulowaniu noty obciążeniowej. Poinformowano mnie, że do noty zostanie wystawiona korekta " w możliwie najbliższym terminie". Czy są jakieś przewidziane widełki czasowe w takim wypadku? Aby uniknąć potencjalnych odsetek opłaciłem reklamowaną kwotę, ale od dwóch tygodni nie otrzymałem żadnego zwrotu, ani informacji kiedy to może nastąpić.
Pozdrawiam
Otrzymałem informację o pozytywnym rozpatrzeniu mojej reklamacji oraz o anulowaniu noty obciążeniowej. Poinformowano mnie, że do noty zostanie wystawiona korekta " w możliwie najbliższym terminie". Czy są jakieś przewidziane widełki czasowe w takim wypadku? Aby uniknąć potencjalnych odsetek opłaciłem reklamowaną kwotę, ale od dwóch tygodni nie otrzymałem żadnego zwrotu, ani informacji kiedy to może nastąpić.
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 12 kwie 2023, o 12:21 przez Basia_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki - podobny temat.
Powód: Połączono wątki - podobny temat.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5013
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: reklamacja faktury
Witaj DanielLittman,
stosowną korektę otrzymasz w możliwie najkrótszym terminie, a kwota z niej wynikająca zostanie zaliczona na poczet przyszłych płatności.
stosowną korektę otrzymasz w możliwie najkrótszym terminie, a kwota z niej wynikająca zostanie zaliczona na poczet przyszłych płatności.
Nie.DanielLittman pisze: ↑11 kwie 2023, o 16:18 Czy są jakieś przewidziane widełki czasowe w takim wypadku?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ