5G w Plush
-
- Administrator
- Posty: 6166
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 20 lip 2008, o 12:42
- Lokalizacja: Sosnowiec
Re: 5G w Plush
Co miesiąc.
Aktualnie Plus uruchamia wszystkim (w pre-paid) dostęp do 5G niezależnie od wykupionego pakietu. Więcej info: KLIK.
Aktualnie Plus uruchamia wszystkim (w pre-paid) dostęp do 5G niezależnie od wykupionego pakietu. Więcej info: KLIK.
Re: 5G w Plush
Przyznam że jest to nie co zderzenie z rzeczywistością. Owszem Polkomtel ogłosił i udostępnił 5G dla wszystkich także Abonentów Plush w planie ABO (z takiego też planu korzystam) ale co z tego... na moim przykładzie widać że nie do końca jest to 5G dla wszystkich.
Mimo że posiadam smartfona, który obsługuje 5G (Motorola Moto G50 5G) kupionego w Polskiej dystrybucji, mając w ustawieniach włączone 5G
to nadal mam tylko pasmo LTE/LTE+. Co więcej mieszkam dosłownie obok stacji bazowej Plus'a i zarówno w mieszkaniu czy też na zewnątrz nie ma możliwości bym mógł połączyć się z 5G.
Co na to Polkomtel?. Owszem napisałem wiadomość, przesłałem screen z mapki zasięgu że jestem w zasięgu 5G to została udzielona informacja że mimo że nie nadmieniłem że posiadam smartfona, który obłsuguje 5G i mam włączone 5G w Ustawieniach otrzymałem odpowiedź...
Co jeszcze mogę zrobić by "ujrzeć" i korzystać z 5G skoro jestem w zasięgu i mam odpowiedni sprzęt?.
Mimo że posiadam smartfona, który obsługuje 5G (Motorola Moto G50 5G) kupionego w Polskiej dystrybucji, mając w ustawieniach włączone 5G
to nadal mam tylko pasmo LTE/LTE+. Co więcej mieszkam dosłownie obok stacji bazowej Plus'a i zarówno w mieszkaniu czy też na zewnątrz nie ma możliwości bym mógł połączyć się z 5G.
Co na to Polkomtel?. Owszem napisałem wiadomość, przesłałem screen z mapki zasięgu że jestem w zasięgu 5G to została udzielona informacja że mimo że nie nadmieniłem że posiadam smartfona, który obłsuguje 5G i mam włączone 5G w Ustawieniach otrzymałem odpowiedź...
Co za tym idzie... wrzucony standardowy tekst nie czytając treści przesłanej wiadomości. Dodam że Motorola MOto G50 5G obsługuje pasmo 5G z wykorzystaniem technologii 2600 MHz TDD.Wyjaśniam, że aby korzystać z technologii 5G należy spełnić jednocześnie poniższe warunki:
- znajdować w zasięgu sieci 5G: https://www.plus.pl/mapa-zasiegu
- posiadać urządzenie obsługujące 5G z wykorzystaniem technologii 2600 MHz TDD.
Co jeszcze mogę zrobić by "ujrzeć" i korzystać z 5G skoro jestem w zasięgu i mam odpowiedni sprzęt?.
W Zasięgu,
Artur
Artur
Re: 5G w Plush
Może po prostu jeszcze Ci nie włączyli 5G. Specjaliści Plusa pisali w innym wątku, że proces uruchamiania partiami numerów nadal trwa.
Re: 5G w Plush
Ciężko mi powiedzieć właśnie co jest powodem tego że nie mogę korzystać z 5G.
Skoro by było tak faktycznie że jeszcze nie włączyli 5G to od strony Polkomtelu można by było napisać Klientowi że nie ma jeszcze włączonej usługi 5G, a nie zbywać standardowyni regułami że jak Klienta ma sprzęt to pisać że trzeba mieć taki sprzęt.
Jeśli chodzi o 5G to usługa jest włączana etapami?. Jest może podany przybliżony termin kiedy będzie włączone 5G w danym obszarze?.
Skoro by było tak faktycznie że jeszcze nie włączyli 5G to od strony Polkomtelu można by było napisać Klientowi że nie ma jeszcze włączonej usługi 5G, a nie zbywać standardowyni regułami że jak Klienta ma sprzęt to pisać że trzeba mieć taki sprzęt.
Jeśli chodzi o 5G to usługa jest włączana etapami?. Jest może podany przybliżony termin kiedy będzie włączone 5G w danym obszarze?.
W Zasięgu,
Artur
Artur
Re: 5G w Plush
W dniu wczorajszym tj. 12 marca 2023 r. zauważyłem że mam dostęp do 5G. Wygląda to o tyle dziwnie, może to jest błąd oprogramowania że jak połączę się z siecią to nadal widnieje w górnym pasku smartfona Motorola Moto G50 5G pasmo LTE, a dopiero jak wejdę w "szybki kafelek" Internet to widać pasmo 5G, wygląda to tak jak na screenie poniżej...
Zrobiłem test szybkości 5G wewnątrz budynku (mieszkanie na I piętrze) i wygląda tak jak na screenie poniżej...
Co jest tego faktycznie powodem że nie wskazania 5G w górnym pasku tylko LTE, według mnie powinno być 5G.
Zrobiłem test szybkości 5G wewnątrz budynku (mieszkanie na I piętrze) i wygląda tak jak na screenie poniżej...
Co jest tego faktycznie powodem że nie wskazania 5G w górnym pasku tylko LTE, według mnie powinno być 5G.
W Zasięgu,
Artur
Artur
Re: 5G w Plush
Najwyraźniej Motorola tak ma :-] Aktualizacji softu nie ma dostępnej?
Jak przesyłasz większą ilość danych to też nie zmienia ikonki na "5G"?
Jak przesyłasz większą ilość danych to też nie zmienia ikonki na "5G"?
Re: 5G w Plush
Sprawdzałem teraz czy był by nowy update Motoroli i brak, mam aktualne oprogramowanie.
Właśnie nawet na teście szybkość czy też na przesyle zdjęć do chmury jest tylko LTE, a faktycznie jest 5G jak popatrzę na szybk Kafelek.
Właśnie nawet na teście szybkość czy też na przesyle zdjęć do chmury jest tylko LTE, a faktycznie jest 5G jak popatrzę na szybk Kafelek.
W Zasięgu,
Artur
Artur
Re: 5G w Plush
Ja też mam od jakiegoś czasu problem z 5G. Kupiłem w styczniu abonament z 5G i nawet z początku to działało a teraz wcale nie działa. Jeszcze do niedawna miałem coś takiego, że ikonka zasięgu migała między LTE i 5G. Teraz to już wcale nie pokazuje mi ikonki 5G. A mieszkam w mieście które według mapek jest pokryte 5G. Telefon jest na liście obsługiwanych modeli bo to Realne GT ME. Co mam zrobić? Dzwonić na infolinię? Poradzą coś?
-
- V.I.P.
- Posty: 1257
- Rejestracja: 8 lis 2012, o 18:06
Re: 5G w Plush
Ale to w ogóle nie loguje się już nigdzie do 5G, czy chodzi tylko o Twoje mieszkanie/dom?
Re: 5G w Plush
Nigdzie się nie loguje. Wczoraj zrobiłem objazdowke w okolicach BTS-ów i nigdzie się nie zalogował do 5G. W telefonie wszystko mam poustawiane jak trzeba.
-
- V.I.P.
- Posty: 1257
- Rejestracja: 8 lis 2012, o 18:06
Re: 5G w Plush
Rozumiem, że takie standardowe rzeczy jak przelogowanie się w sieci, ponowne uruchomienie telefonu już robiłeś?
Jaka miejscowość? W innych miejscowościach gdzie jest sygnał 5G to samo rozumiem?
Preferowane 5G itp takie rzeczy w telefonie na pewno masz ustawione? Żadnego oszczędzenia energii itp. nie masz odpalonego - bo np.: u mnie to wyłącza 5G i jest tylko LTE itp?
Ostatecznie możliwe, że po stronie sieci "spadł" dostęp do 5G albo coś się przycięło - wtedy kontakt z operatorem i zgłoszenie.
Jaka miejscowość? W innych miejscowościach gdzie jest sygnał 5G to samo rozumiem?
Preferowane 5G itp takie rzeczy w telefonie na pewno masz ustawione? Żadnego oszczędzenia energii itp. nie masz odpalonego - bo np.: u mnie to wyłącza 5G i jest tylko LTE itp?
Ostatecznie możliwe, że po stronie sieci "spadł" dostęp do 5G albo coś się przycięło - wtedy kontakt z operatorem i zgłoszenie.
Re: 5G w Plush
Wszystko robiłem co w mojej mocy. Nawet przeflashowałem cały soft w telefonie i skonfigurowałem system od zera żeby wyeliminować jakieś błędy. Jak dla mnie to coś ze strony Plusa się odjaniepawliło na mojej karcie SIM. Mieszkam W Ciechanowie i jest niejeden BTS 5G tu mamy.
Napisałem maila na bok@plus.pl. Zobaczymy czy coś da się zrobić.
Napisałem maila na bok@plus.pl. Zobaczymy czy coś da się zrobić.
Re: 5G w Plush
Jakby co to sam już ogarnąłem ten bałagan. GT Master Edition odtatnio dostał aktualizacje do Androida 13 i u mnie 5G padło po zaktualizowaniu telefonu. Jak w weekend zrobilem downgrade do Androida 12 to niestety sie nie naprawiło. Wczoraj wrocilem do Androida 11 i dziala. Poki co zaktualizowalem do Androida 12 i jeszcze działa:) Teraz boję się aktualizować do 13
-
- V.I.P.
- Posty: 1257
- Rejestracja: 8 lis 2012, o 18:06
Re: 5G w Plush
To genialna ta aktualizacja jak obcina 5G xD.
Re: 5G w Plush
Na Andku 13 tez juz mi dziala. W pracy sobie zaktualizowalem z VPN z Niemiec. Do Polski aktualizacje docieraja ze sporym opoznieniem to aktualizacja reczna paczkami OTA pobranymi z internetu nie zawsze konczy sie powodzeniem. Pomimo ogolnego wrazenia ze wszystko dziala cos sie moze nie powieść. Ale oficjalnie to Androidzie 13 juz działa Ale musialem cofnac ten balaga az do Andka 11 i wylapac wszystkie aktualizacje az do Andka 13.