Problemy techniczne

W tym dziale pytamy o Plus Mix i Plus na Kartę. Odpowiedzi udzielą Wam specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Kumeika
Nowy
Posty: 2
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 5 lut 2014, o 14:00

Problemy techniczne

Post autor: Kumeika »

Hej.
Jedno pytanie. Jak długo będą trwały jeszcze problemy w Plusie odnośnie zgody na podpisanie umowy? Chodzi mi o przejście z Plus na kartę do Mix Plus. 2 lutego byłam w salonie plusa i miałam czekać 20 minut na odpowiedź, została mi zmieniona taryfa z Plus na kartę na Mix plus, jednak okazało się że status odnośnie umowy to "w toku" następnego dnia taryfa wróciła do Plus na Kartę, a w dodatku pobraliście mi 1.50 za nielimitowane rozmowy w plusie, które tak naprawdę miałam włączone wcześniej i zapłaciłam za nie 5 zł. Wczoraj znów byłam w salonie, bo zadzwonił do mnie pracownik z informacją, że umowy już przechodzą, ale nastąpiła powtórka z rozrywki. Znów mam taryfę Mix Plus, ale nie mam ani podpisanej umowy (bo jest "w toku" ) ani telefonu i pewnie znów pobierzecie opłatę. Coś tu nie halo.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22365
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Problemy techniczne

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj Kumeika,

prześlij proszę numer swojego telefonu przez ten formularz. Sprawdzę wówczas czy uda się ten proces przyspieszyć.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Kumeika
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 5 lut 2014, o 14:00

Re: Problemy techniczne

Post autor: Kumeika »

Nie wierzę. Jaja sobie robicie z tym włączaniem i wyłączaniem taryfy Mix Plus... znów opłata za nielimitowane rozmowy w plusie. Jeszcze tak parę razy z kilkoma osobami i macie trochę na plusie...
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22365
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Problemy techniczne

Post autor: Joanna_Plus »

Kumeika,

najmocniej przepraszam za tę sytuację. Proszę, aby obecny właściciel numeru wysłał w wiadomości do mnie swoje dane (imię i nazwisko + dokładny adres zamieszkania, zgodny z posiadanymi przez nas danymi). Po zakończeniu procesu konwersji przekaże sprawę do Departamentu Reklamacji z prośbą o zwrot naliczonych opłat.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Betty
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 2 maja 2023, o 13:01

Re: Problemy techniczne

Post autor: Betty »

Witam, 01.05 mialo nastapic przeniesienie mojego numeru do Plusha z firmy Multimedia a ja caly czas korzystam z numeru zastepczego bo przeniesienie nie nastapilo. Nie mogę korzystać z uslug Banku. Zglaszalam sprawe na infolinii ale Pani tylko przyjela zgłoszenie. Jutro jest Święto a mi jest pilnie potrzebny moj numer.
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Problemy techniczne

Post autor: Marta_Plus »

Witaj Betty,

z pozycji forum nie posiadamy wglądu na konto numeru. Możemy przyśpieszyć rozwiązanie zgłoszenia, jeśli dysponujesz jego numerem.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Betty
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 2 maja 2023, o 13:01

Re: Problemy techniczne

Post autor: Betty »

Czy mogę gdzieś podac swój numer telefonu albo ten zastepczy? Niestety nie podano mi numeru zgłoszenia na infolinii :(
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Problemy techniczne

Post autor: Marta_Plus »

Betty,

prześlij te informacje pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Betty
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 2 maja 2023, o 13:01

Re: Problemy techniczne

Post autor: Betty »

Dziękuję.
ODPOWIEDZ